i
Zdroj: Tryhard.cz
Nové ikony schopností a další změny na PBE
Balanční změny spolu s novými ikonami dorazily na PBE.
Reklama
Ve včerejším opravdu
nevídaně rozsáhlémPBE updatu se kromě
nových draků, předmětů pro mágy
a poměrně velké změny mágů objevila i spousta nových ikon, změna textur a balanční změny. Pojďme se na ně společně podívat.
Změna textur
Malzahar a
Zyradostali společně se změnou schopností i nové textury.
Malzahar:Zyra:
Nové ikony schopností
Kromě textur se části reworkovaných mágů (a
Kennenovi) změní i ikony schopností.
Brand
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
Cassiopeia
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
Fiddlesticks
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
| ||||
| R Surprise Party Fiddlestickse (s čepičkou) | ||||
Kennen
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
Malzahar
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
Vladimir
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
| ||||
| Q s buffem Crimson Rush | ||||
Zyra
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
Nové summoner ikony
Nové summoner ikonky sdílí téma s novými skiny.
|
|
|
|
Balanční změny
*Pamatujte*
: PBE testuje prostředí pro nové, provizorní a občas radikální změny. Změny, co zde vidíte mohou postrádat souvislost nebo jiné doprovázející změny, které nakonec nebudou vydány - nevyšilujte! Tohle nejsou oficiální poznámky.
Obecné
Změny ve hře:
- Obecné snižování "death timerů" - času, který strávíte mrtví.
- Odstraněny všechny enchanty bot.
- Zvýšeno trvání Baron Buffu.
Rift Herald:
- Nyní se spawnuje v čase 6:00 a poté už se nerespawnuje
- Má znatelně zvýšené útočné a obranné vlastnosti a je těžší ho zabít solo
- Již nepřidává buff Doom's Eve
- Nyní přidává Void's Superbuff
- Jeho trvání je 20 minut a vydrží i pokud zemřete
- Pokud jste sami, nepřátelští šampioni vám působí menší zranění
- Pokud jste sami, nabíjí se vám Corruption Stacks
- Pokud nasbíráte 100 stacků, váš následující útok je uvolní a způsobí bonusové magické poškození (funguje i na miniony a věže, pro útoky z dálky je poškození snížené)
- Rychlost sbírání a velikost poškození se zvyšují s úrovní šampiona
Jungle
- Sbírání zkušeností se přizpůsobuje, Hunter's Machete bude přidávat více XP a základní XP budou sníženy.
Blue buff:
- Již nepřidává AP za úroveň
- Nyní přidává 15% bonus z celkového AP
- Regenerace many založená na množství maximální many zdvojnásobena
- Trvání buffu sníženo na 90 sekund ze 120 (kromě prvního, ten zůstává 120 sekund)
Red buff:
- Poškození ze zapálení se nyní udělí pokažde při aktivaci nebo reaktivaci, jako kompenzace je poškození sníženo
- Nyní tedy poškození roste s Attack Speedem
- Regenerace HP nyní prudce roste s úrovní, pokud ale bojujete se šampiony nebo epickými monstry, přeruší se - regenerace se ztrojnásobuje na úrovních 6 a 11
- Trvání buffu sníženo na 90 sekund ze 120 (kromě prvního, ten zůstává 120 sekund)
Časy respawnů:
- Kdykoli se jungle camp, který má timer (Drak, Red, Blue, Baron, Herald) má spawnout v méně než 60 sekundách, objeví se místo ikony campu časovač a doba spawnutí je odhalená oběma týmům bez ohledu na vizi.
- Ze začátku jsou ikony tmavší, postupem času se zesvětlují a v době 20 sekund před spawnem jsou světlé,
Věže
Změny věží:
- Vnitřní a vnější věže rychleji nabírají na poškození a zachovávají si jeho velikost i po změně cíle
- Místo 5 zásahů nyní k plnému nabití stačí 4
- Snížena globální odměna za zničení vnější věže, zvýšena lokální
- Lokální odměna zvýšena na 300 z 220
- Globální odměna snížena na 100 ze 125
- Sníženy odměny za zničení vnitřní věže
- Lokální odměna snížena na 175 z 250
- Globální odměna snížena na 125 ze 150
- Zničení vnitřní věže již nepřidává zkušenosti
- Přidáná lokální odměna 50 zlata za zničení inhibitorové věže
- Pokud vaše útoky na věž spouštějí AP konverzi (když vaše AP je dvakrát větší, než vaše bonusové AD), konvertované poškození je nyní magické
- Základní Armor a Magic Resist zvýšen na 50 z 0
- Životy sníženy na 3300 ze 4000
- Na věže nyní působí Armor a Magic Penetration
- Reinforced Armor nyní přidává 66,6% redukce poškození namísto 200 Armoru a Magic Resistance
Šampioni
Kennen - Passivka - Mark of the Storm
- Časovač snížení stunu zmenšen na 6 sekund ze 7s
- Q - Thundering Shuriken
- Energy cost snížen na 60/55/50/45/40 z 65/60/55/50/45
- W - Electrical Surge
- Energy cost snížen na 40 na všech úrovních ze 45
- R - Slicing Maelstrom
- Trvání na všech úrovních nyní pouze 3 sekundy - původně 3s/4s/5s
- Nyní uděluje poškození všem nepřátelským šampionům v okolí každé 0,5 sekundy - původně náhodným šampionům každé 0,25 sekundy
- Opakované zásahy dávají o 25% méně poškození (až k minimu 50%)
- R - Noxious Trap
- Mana cost snížen na 75 na všech úrovních z 75/100/125
- Životnost "pasti" zvýšena na 7 minut z 5 minut
- Doba nabíjení snížena na 30s/25s/20s z 34s/28s/22s
Předměty
Enchantment: Bloodrazor (nový) - Nahrazuje Enchantment: Devourer!
- Cena: 2625 zlata
- Recept: Jungle Item + Recurve Bow + 625 zlata
- Staty:
- +40% attack speed
- Unique Passive: Základní útoky způsobují zranění rovno 3% z maximálního zdraví cíle za zásah (maximálně 75 proti monstrům)
- Unique Passive - Immolate: poškození změněno na (7 + 2 za úroveň) z (15 + 0.6 za úroveň)
- Regenerace Many snížena na 75% ze 100%
- Regenerace Many snížena na 75% ze 100%
- Cena: 3600g
- Recept: Blasting Wand + Recurve Bow + Pickaxe + 875 zlata
- Staty:
- +35 Attack Damage
- +50 Ability Power
- Passive: Základní útoky nyní přidávají za zásah 15 bodů magického poškození
- Unique Passive: Základní útoky přidávají +8% Attack Speed, +3 Attack Damage a +4 Ability Power na 5 sekund (až do 6 stacků). Při 6 stacích získáš Guinsoo's Rage.
- Guinsoo's Rage: Každý basic attack při trvání této schopnosti spustí on-hit efekty(efekty za zásah) dvakrát.
- Zabitím velkého monstra nyní získáte speciální bonusové zkušenosti namísto 15 zkušeností z Machety nebo 30 z upgradovaných jungle itemů.
- Speciální bonusové zkušenosti = 50 zkušeností + při zabití monstra s vyšší úrovní než vaší získáte (25*rozdíl úrovní) zkušeností
- Unique Active - Quicksilver nyní odstraňuje pouze crowd control, původně odstraňoval všechny debuffy.
- Odstraněna 25% regenerace Many
- Unique Passive - Awe obnoví 15% spotřebované Many
- Unique Passive - Mana Charge už nepřidává 1 Manu do maximálního Mana poolu kažých 8 sekund
- Odstraněna 25% regenerace Many
- Unique Passive - Awe obnoví 15% spotřebované Many
- Unique Active - Quicksilver nyní odstraňuje pouze crowd control, původně odstraňoval všechny debuffy.
- Unique Passive - Spoils of War
- Vyléčení ze zabití miniona sníženo na 20 ze 40
- Nabíjení sníženo na 40 ze 60
- Unique Passive - Eternity: 15% procent poškození, které vám udělí nepřátelský šampion, se zároveň mění na Manu. 25% Many, kterou použijete, získáte zpět jako zdraví (maximálně 25 za seslání kouzla).
- Unique Active:
- Rychlost pohybu k nepřátelským věžím či šampionům zvýšena na +75% na 4 sekundy z +60% na 3 sekundy
- Zpomalení nepřátelských šampionů změměno na 75% na 2 sekundy z 80% na sekundu
- Unique Passive se nyní jmenuje Lifeline
- Má nyní stejné jméno passivky jako Hexdrinker a Maw of Malmortius
- Cena zvýšena na 2900 z 2700
- Unique Passive - Spoils of War: Vyléčení ze zabití miniona sníženo na 40 z 50
- Recept změněn na Giant's Belt + Kindlegem + Crystalline Bracer + 400 zlata
- HP sníženy na 800 z 850
- Nyní přidává 10% Cooldown Reduction
Wardy
Vision Ward - Životy sníženy na 4 z 5
- Nyní si obnovuje životy, pokud na ni není útočeno
Trinkety
Farsight Alteration - Modifikátor cooldownu zvýšen na +10% (dříve 33% redukce)
Tak se nám RIOT vytasil s další nadílkou změn. Podle mého názoru bude mít po updatu, kromě změny mágů a předmětů, obrovský vliv změna věží, zvláště pak ta se stálým poškozením i po změně cíle (plus poškození se nyní nastackuje rychleji). Dále pak vítám čerstvý vítr v džungli, protože pro nás Devourer nesnášející lakomé lesapány bude mít sdílení red buffu s marksmanem zase o něco větší smysl. A co si o těchto změnách myslíte Vy? Napište nám Váš názor do komentářů! Zdroj: surrenderat20.net
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
Reklama
Reklama