Nejvíce bojujeme s řetězovými reakcemi na toxicitu, tvrdí vývojář
i Zdroj: Riot Games
Novinky Článek Nejvíce bojujeme s řetězovými reakcemi na toxicitu, tvrdí vývojář

Nejvíce bojujeme s řetězovými reakcemi na toxicitu, tvrdí vývojář

Giry

Giry

Vývojáři League of Legends se zaměřují na prevenci běžného toxického chování, které často pramení z frustrace u jinak pozitivních hráčů.

Reklama

Cílem není jen trestat, ale podporovat kulturu dobrého chování a reformy. I drobné negativní poznámky mohou vyvolat řetězovou reakci hádek, což ukazuje, že malá upozornění a včasné zásahy mají větší dopad než likvidace nejhorších případů.

Riot Phroxzon ve svém příspěvku na X tvrdí, že přehnané tresty se neukázaly jako efektivní. Mnohem účinnější je, když je hráč rychle a konkrétně upozorněn na nevhodné chování. Statistiky ukazují, že většina hráčů po udělení mírného trestu své chování zlepší. Systém se tedy snaží být spravedlivý, rychlý a přesný, místo aby se opíral o tvrdé postihy bez kontextu.

Důležitou roli hrají kvalitní reporty od hráčů, které pomáhají detekovat nevhodné chování. Vývojáři plánují odměny (jako návrat ztracených LP nebo větší imunita k autofillu) za smysluplné nahlášení a zajištění rychlé zpětné vazby. Pro extrémní případy toxických hráčů existují permanentní bany, i když jejich obcházení zůstává výzvou.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama