Myšlenky o patchi #1 - Lulu
i Zdroj: Tryhard.cz
Ostatní Článek Myšlenky o patchi #1 - Lulu

Myšlenky o patchi #1 - Lulu

aimPWNS

aimPWNS

28. 3. 2012 11:53

Zdravím všechny čtenáře mého nového blogu, ve kterém se budu zabývat a komentovat různé změny v nejnovějším patchi.

Reklama

Jelikož je to první vydání tohoto blogu, tak těm kteří mě neznají bych se rád představil. Jmenuji se Petr Doleček a ve všech hrách, které jsem hrál jsem nesl přezdívku aim. S "progamingem" (ano v ČR tam ty uvozovky opravdu být musí) jsem začal na přelomu roku 2003/2004 u velmi známého titulu Call of Duty. Pomalu jsem se přez Lineage II a různé další fps, mmorpg, rts hry na odreagování dopracoval k League of Legends. Lolko už hraju nějaký ten pátek a vlastním 2 účty. Main account: FZ aim (2050+ @ EUEN - troll for fun) a smurf account: aimPWNZ (2150+ @ EUW - tryhard). Nicméně konec nudných řečí, které stejně nikdo číst nebude a vrhněme se na rozebrání posledního patche.

Lulu patch notes:

Blitzcrank - Rocket Grab

    • Damage increased to 80/135/190/245/300 (+1.0 ability power) from 60/120/180/240/300 (+0.8 ability power)Mana cost reduced to 110 from 140

    Podle mě velmi zajímavý buff. Mana cost tohoto spellu byl naprosto absurbní. Zvýšení damage v počátečních levelech je pěkný bonus a určite přispěje k agresivnějšímu přístupu.

 

Irelia - Hiten Style a Transcendent Blades

    • Hiten Style Passive health restore reduced to 5/7/9/11/13 from 10/14/18/22/26While active, health restore doubles to 10/14/18/22/26
    • Transcendent Blades cooldown increased to 70/60/50 seconds from 60/50/40

    Dle mého názoru opravdu potřebný nerf. Irelie se z ultimátního OP champa kterému bylo jedno proti čemu stojí na lince proměnila na champa, na kterého rázem vyskočilo maličko víc counterů než jen Olaf. Pokud vás irelia zajíma víc, měli by jste se podívat na mozillův blog.

 

Jax - životy, Counterstrike, Grandmaster's Might

    • Health per level increased to 98 from 88
    • Counterstrike area of effect radius increased to 375 from 350
    • Grandmaster's Might (New Active): Jax gains 25/35/45 (+30% of his bonus attack damage) armor and 25/35/45 (+20% of his ability power) magic resist for 8 seconds. 100 mana, 80 second cooldown.

    Jax po jeho reworku ztratil svůj smysl a nezapadl nikam. Na solotopu byl moc slabý a championi s velkým sustainem si na něm pochutnali a v jungli byl sice rychlý ale jeho ganky nebyly dostatečně silné a v pozdější fázi hry nebyl dostatečně nafarmený na to aby v teamfightu přežil déle jak 3 vteřiny. V tomto patchi obdržel 180 hp na 18 levelu, vetší radius na counterstriku a nejlepší buff, který si hráči tohoto champa mohli kdy přát - Na 8 vteřin zvýšení amoru a resistů, které mu pomůže právě v teamfightech. Popravdě čekám že se díky tomuto buffu jax začne znovu hrát.

Orianna 

    • Now has improved targeting displays for her spells

    Vynikající pomoc při targetování spellů pro lidi kteří nepoužívají smartcast.

 

Rammus - snížení armoru a damage 

    • Right clicking on an enemy while using Powerball will now move you close enough to hit the target
    • Base armor reduced to 20.8 from 24.8
    • Base attack damage reduced to 53.5 from 58.8

    Jedná se už o druhý nerf tohoto pokemona, rammus patřil mezi FOTM junglery a jeho ganky byly až moc silné. Nicméně zas tak velký nerf to neni a veřím že se rammus bude na velkých turnajích stále banovat.

 

Shaco - pozmněnění damage na Two-Shiv Poison

    • Two-Shiv Poison damage adjusted to 50/90/130/170/210 (+1.0 bonus attack damage) from 40/80/120/160/200 (+0.5 total attack damage)

    Shaco je true terror v soloQ a tento "nerf" vítám. Na levelu 5 dá nyní shaco při ganku two-shiv poisonem přibližně o 50 dmg míň. Nicméně věřím že shaco se bude stále v soloQ stále banovat. Shaco přeci jen není pouze o jeho Two-Shiv poisonu.

Shen - Vorpal Blade 

    • Damage reduced to 60/100/140/180/220 from 60/105/150/195/240
    • Cooldown increased to 6/5.5/5/4.5/4 from 5/4.5/4/3.5/3
    • Fixed a bug where last hitting with Vorpal Blade healed for less than intended 

    Shen je po jeho reworku jeden z těch "OP" championu. Nicméně sám věřím, že se dá v competitive lehce vycounterovat. Přesto tento nerf vítám. Sám vím ze zkušeností s kennen, že 1 sekundový nerf je poměrné velký.

 

Shyvana - Dragon's Descent - snížení bonus armoru a resistů

    • Dragon's Descent passive Armor and Magic Resist bonus reduced to 10/15/20 from 15/20/25

    Mně osobně velmi nesymplatický pick. Nemám rád junglery co nemají žadný crowd control. Nicméně nerf je pouze kosmetický, věřím že nijak hráče tohoto dragona nepoškodí.

 

Items

    • Vampiric Scepter Life Steal reduced to 10% from 12%
    • Wriggle's Lantern Life Steal reduced to 12% from 15%
    • Bloodthirster Life Steal reduced to 12% from 15%Life Steal per stack reduced to 0.2% from 0.25%Now only loses half stacks on death rather than all of them
    • Hexdrinker Recipe changed to Long Sword + Null Magic Mantle from 2 Long Swords + Null Magic MantleTotal gold cost reduced to 1400 from 1800Attack damage reduced to 25 from 35Shield strength reduced to 250 from 300Shield duration reduced to 3 seconds from 4
    • New Item: Maw of Malmortius Recipe: Hexdrinker + PickaxeTotal gold cost: 3300 (combine cost: 925)+55 Attack Damage+36 Magic ResistUnique Passive: +1 Attack Damage for every 2.5% health missing.Unique Passive: If you would take magic damage which would leave you at less than 30% of your maximum health, you gain a shield which absorbs 400 magic damage for 5 seconds. 60 second cooldown.

    Snížení lifestealu mně jakožto hráče AP champů nijak nepoznamenalo. Přeci tuto změnu vítám. Aspon ostatní hráči budou vědět, jak sem se cítil při nerfu spell wampu :). Nový Item je velice zajimavý a určitě nalezne místo v batohu každého bruisera, který bude čelit double AP setupům. Přecijen dříve byl hexdrinker zbytečným itemem v pozdější fázi hry, když nebyl dostatečně silný a jeho uživatel byl nucen ho prodat a tím i prodělat dřívější investici.

 

Summoner Spells

    • Heal Base heal amount reduced to 120 from 140Recently Healed debuff duration increased to 35 seconds from 25

    Nikterak drastická změna, věřim že se heal bude stále brát na bot linku v competetive hraní a jako snowball summonery na picky typu vlad, riven, wukong, fizz, ahri...

 

General

    • Crest of the Ancient Golem scaling Mana Regeneration reduced to 0.5% of maximum Mana/Energy from 1%

    Pro AP mid hráče poměrně bolestivá změna, nicméně aniž bych tento nerf nějak omlouval, veřím že to bylo potřeba. Se starým blue buffem bylo naprosto nemožné jít Out of mana. Nyní už si musíte dávat pozor, kdy budete spamovat svá kouzla.

 

Svůj první díl toho blogu bych rád ukončil pár větami o Lulu, novém support championovi. Už jsem ji odehrál v pár hrách a přijde mi že je to jeden z champů, kterého musíte mít opravdu aspon trochu nahraného, avšak má opravdu velký potenciál. Po pár troll testech na Eastu jsem zjistil, že na ap carry pozici se nehodi a opravdu patří na bot vedle ad carry. 

Nakonec bych chtěl poděkovat všem, kteří se mnou vydrželi až do konce a doufám že sem vás neunudil k smrti.

Další díl čekejte po vydání nového patche.

aim - fb.com/aimlolcz 

 

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama