
Master Yi - redesign a rework
A máme tu dalšího starého šampiona, který prochází celou řadou změn - Master Yi, více uvnitř.
Master Yi získá krom nových animací, nového voiceoveru a nového modelu také lehkou úpravu stávajících schopností. Tyto změny by měly podle Riotu pomoci hráčům obou variant tohoto šampiona - tedy AP i AD. Nicméně později se Morello zmiňuje o tom, že AP Master Yi viable zřejmě nebude vůbec. Nový model nevypadá vůbec špatně, co říkáte? Pojďme se teď podívat na hlavní změny, o které se vývojáři snaží.
1) Uhladit celý grafický koncept Mastera Yi, aby se po této stránce mohl zařadit po bok nových šampionů.
2) Spojit ty nejzajímavější a nejzábavnější aspekty AP i AD Mastera Yi do jednoho souvisejícího stylu hry.
3) Klást větší důraz na jeho schopnosti a jejich používání, aby byl méně frustrující na menších úrovních a více odměňoval zkušené hráče.
Master Yi byl jeden z prvních šampionů v League of Legends, v té době hra ještě neměla zcela ustálený grafický systém. Za těch několik let jsme se toho naučili opravdu mnoho, což jsme také využili k vizuální změně, nicméně jsme stále chtěli zachovat jeho základní charakteristiku.
Co se stane s AP verzí šampiona?Zatímco čistý AP build nejspíš nebude možný, AP hráči najdou řadu společných věcí v herním stylu. Alpha Strike (Q) a Meditation (W) budou slabší, aby se zabránilo jeho dominanci na lajně, ale na druhou stranu bude mít více možností a zranění z fyzických útoků, jako jakousi kompenzaci.
Kde se bude hrát?Po změnách by se měl objevovat hlavně na mid lajně a v jungli. Snažíme se o to, aby ho lidé nestavili jako klasického bruisera - čili tank/zranění. Chceme, aby se hrál Master Yi opět jako "glasscannon" - tedy jako velmi křehký šampion, který nabízí velké množství zranění. Celkově by měli mít hráči více strategických možností a více podnětu k naučení se a správnému využití celého jeho kitu.
Zdroj:
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=3567137Jak se vám rework líbí?