LPL Čína - Finále 2015
i Zdroj: Tryhard.cz
Ostatní Článek LPL Čína - Finále 2015

LPL Čína - Finále 2015

Bamboos

Bamboos

I v Číně už nám začíná play-off! Které týmy se do něj probojovaly a mají stále šanci na Worlds se dozvíte v tomto článku!

Reklama

Čínská liga má odlišný systém play-off než LCS či korejská LCK. Vítěz Summer splitu tak nemá automaticky zajištěnou letenku na Worlds. Na Worlds postupuje tým, který má nejvyšší počet Championship bodů. O další dvě místa se pak poperou týmy s 2. - 5. nejvyšším počtem bodů, kdy funguje systém double eliminace. Na Worlds postoupí vítěz horní i spodní poloviny tabulky.

A jak jsou na tom týmy v současné chvíli s body? To nám ukáže

tabulka

!

Pozice  Tým Spring Summer* Total
1.   EDward Gaming 300 100 400
2.   LGD Gaming 200 60 260
3.   Invictus Gaming 100 60 160
4.   Snake 80 60 140
5.   Qiao Gu 30 100 130
6.   Vici Gaming 50 60 110
6.   OMG 50 60 110
8.   Masters3 10 60 70
9.   Team WE 50 0 50
9.   Team King 50 0 50
11.   Unlimited Potential 20 0 20
12.   Royal Never Give Up 10 0 10
* Body minimálně získané týmem v letním splitu 2015.
 
 O kolik bodů se vůbec v tomto splitu hraje? Jednoduše řečeno - o hodně.
Pozice Spring Summer
1. 300 450
2. 200 300
3. 100 150
4. 80 100
Zbytek 50 60
A teď už konečně play-off a jeho rozpis!

Osmifinále

  První kolo 11.8.   Osmifinále 12.8.
             
          VG  3
     OMG
         OMG
     M3    
 

Čtvrtfinále

  Zápas o umístění 13.8.   Čtvrtfinále 15.8.
             
         LGD  3 
         
     Snake  1 
           
 
     LGD  3
     
     VG   1     
 
   
           VG  2 
         
     iG  3 
         
 

Semifinále+Finále

  Semifinále 16.8.   Finále 23.8.
             
     EDG 0
   
     LGD 3    
         LGD 3
     
     QG 2
     QG  3     
 
     iG  2   
 
   
 
   
 
Konečné umístění    LGD Gaming - postup na Worlds 2015    Qiao Gu - 2. místo    Invictus Gaming - 3. místo
Přejeme příjemnou podívanou a spoustu zábavy u sledování těchto zápasů! Kdo podle vás postoupí do boje o Worlds a kdo zůstane v Číně? 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama