Jo, reklamy jsou v nevhodný moment, zlášť, jak uvádíš pro neznalé diváky. Nadruhou stranu co se děje při pauze mezi hrou a rozborem po ty 3 minuty? Velká část lidí odejde od obrazovky, je to vidět i na počtu sledujících na YT nebo Twitch. Pokles tedy trvá i v průběhu samotného rozboru hry. Takže se možná ESPN na vkládání reklamy dívá víc z pozice "kde nám vydělají více peněz, ale nezničí zážitek úplně" než s ohledem na neznalé diváky a plynulost hry samotné. Co víc, mohli jsme se dočakat reklam i v průběhu hry, třeba při fightu o Barona, tam by byla sledovanost jistě nejvyšší XD Sdílím názor, že pokud by chtěli LoL ve vysílání držet pravidelně, měli reklamu vložit přesně do míst, která popisuješ v zájmu snazšího pochopení hry pro nové diváky a tím i jeho přilákání k dalšímu vysílání.