Kindred podrobněji a další změny na PBE
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Kindred podrobněji a další změny na PBE

Kindred podrobněji a další změny na PBE

Giry

Giry

Přesná čísla u nového šampiona v prvním PBE updatu nového cyklu 5.19.

Reklama

Na

testovacím serveru PBE

se objevil nový update. Dnes se podíváme na

staty nového šampiona

,

nové skiny

,

HUD update

,

změněná pravidla pro leash jungle monster

a

balanční změny

.

Nový šampion - Kindred

O novém šampionovi jsme psali již v tomto článku . Nyní se podíváme na přesná čísla jeho schopností a statů.

Základní staty:

  • Attack Range: 500
  • Základní Movement Speed: 325
  • HP: 530 + 85 za úroveň
  • Mana: 300 + 35 za úroveň
  • Attack Speed za úroveň: 2.5
  • AD: 49 + 2.2 za úroveň
  • HP Regen: 2 + 0.11 za úroveň
  • Mana Regen: 1.3944 + 0.08 za úroveň
  • Armor: 26.5 + 3.25 za úroveň
  • Magic Resist: 30 + 0 za úroveň

Ikony schopností:

Pasivka Q W E R
Kindred podrobněji a další změny na PBE
Kindred podrobněji a další změny na PBE
Kindred podrobněji a další změny na PBE
Kindred podrobněji a další změny na PBE
Kindred podrobněji a další změny na PBE

Pasivka: Mark of the Kindred

Jehně označí jakéhokoli šampiona na mapě znamením smrti. Pokud se pak bude podílet na jeho zabití (kill nebo assist) získá

stack permanentního bonusového AD

o velikosti 1,25% HP cíle. Po úspěšném lovu nemůže jehně označit stejného šampiona po dobu 4 minut.

Vlk také označuje cíle, ale namísto šampionů se jedná o velká jungle monstra. Tyto cíle si

nemůžete vybírat

, vlk je označuje sám od sebe. Označení je vidět i pro nepřátelský team.

  • Označení vlka se přestane objevovat po 6 stacích.
  • Označení vlka se aplikuje jen na monstra v nepřátelské jungli nebo na říční kraby.
  • První označení vlka se objeví v čase 2:30.
  • Tato pasivka nemá maximum.
  • 90 sekund cooldown mezi označením od jehněte.
  • Při změně označeného šampiona je zde delay, neoznačuje se okamžitě.
  • Nepřátelští šampioni vidí, kdo je označen.

Q - Dance of Arrows

Mana cos

t: 30

Cooldown

: 9 sekund

Kindred poskočí určitým směrem a poté vystřelí a zraní až tři nepřátele poblíž za 60/90/120/150/180 + 0.2 AD.

Tato schopnost má cooldown 2 sekundy, pokud je vyčarována v zóně

W - Wolf's Frenzy

.

W - Wolf's Frenzy

Mana cost

: 40

Cooldown

: 18/17/16/15/14 sekund

Pasivka:

 Při pohybu dostává Kindred stacky 

Hunter's Vigour

. Pokud stacky dosáhnou maxima (100 stacků), při dalším základním útoku vysají určité množství HP z cíle (zvyšuje se s úrovní, začíná na 20).

Aktivka:

Pod jehnětem se vytvoří zóna a vlk se na 8 sekund od jehněte oddělí a začne útočit na nepřátele v této zóně, které útočí na Kindred, nebo do kterých Kindred střílí. Při této schopnosti lze kouzlit 

Q - Dance of Arrows

 se sníženým cooldownem. Pokud jehně zónu opustí, vlk přestane útočit a vrátí se k němu.

Útoky vlka zraňují za 25/30/35/40/45 + 0.4 AD + 40% AD z

pasivky - Mark of the Kindred

.

E - Mounting Dread

Mana cost

: 70

Cooldown

: 16/15/14/13/12 sekund

Kindred na jednu sekundu

zpomalí

cílového nepřítele o 70%. Pokud do něj poté ještě

dvakrát zaútočí

, zraní svůj cíl za 80/110/140/170/200 + 0.2 AD +5% maximálního HP cíle (maximumální zranění do monster je 300).

R - Lamb's Respite

Mana cost

: 100

Cooldown

: 150/130/110

Kindred pod sebou nebo pod spojencem vykouzlí

rozlehlou zónu

na 4 sekundy.

VŠEM jednotkám

, které v této zóně jsou, nemůžou klesnout HP pod 10%. Při dosažení 10% se stane jednotka

imunní vůči veškerému zranění i healování

. Když zóna vyprchá, vyléčí

VŠEM jednotkám

200/250/300 HP (včetně minionů a monster).

Video s přehledem všech schopností:

Video se všemi hláškami nového šampiona (Angličtina):


Nové skiny

Hned

6 nových skinů

se objevilo na PBE. Prohlédnout si je můžete podrobněji v tomto článku .


HUD update

Na PBE se vrátilo

zrcadlové zobrazení tabulky skóre

.


Nová pravidla pro leash jungle monster
Změny:
  • Velká jungle monstra nyní nad sebou mají lištu "trpělivosti".
  • Pokud budete dělat něco, co se monstrům bude zdát urážlivé, začnou ztrácet "trpělivost". Toto skončí, pokud svou "trpělivost" ztratí úplně, nebo pokud přestanete dělat aktivitu, která monstrum pobuřovala.
  • Pokud monstrum ztratí veškerou "trpělivost", resetuje se - přestane se o vás zajímat a začne rychle regenerovat své HP. Poté na ně nelze útočit až do doby, kdy mají znovu alespoň 90% svých HP.
Případy, kdy monstrum začne ztrácet "trpělivost":
  • Pokud je cíl monstra ve velké vzdálenosti a žádný další cíl v okolí není.
  • Pokud musí monstrum měnit cíl a je nuceno přebíhat od cíle k cíli.
  • Pokud je monstrum příliš vzáleno od svého kempu.

Balanční změny

Sated Devourer

  • Ranged šampioni nyní spustí Phantom hit při každém čtvrtém zásahu (dříve všichni šampioni při každém druhém).
Zdroj: 

surrenderat20.net


DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
PATCH 5.18 SKUPINY WORLDS 6 NOVÝCH SKINŮ NA PBE

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama