Kindred podrobněji a další změny na PBE
Přesná čísla u nového šampiona v prvním PBE updatu nového cyklu 5.19.
Na
testovacím serveru PBEse objevil nový update. Dnes se podíváme na
staty nového šampiona,
nové skiny,
HUD update,
změněná pravidla pro leash jungle monstera
balanční změny.
O novém šampionovi jsme psali již v tomto článku . Nyní se podíváme na přesná čísla jeho schopností a statů.
Základní staty:
- Attack Range: 500
- Základní Movement Speed: 325
- HP: 530 + 85 za úroveň
- Mana: 300 + 35 za úroveň
- Attack Speed za úroveň: 2.5
- AD: 49 + 2.2 za úroveň
- HP Regen: 2 + 0.11 za úroveň
- Mana Regen: 1.3944 + 0.08 za úroveň
- Armor: 26.5 + 3.25 za úroveň
- Magic Resist: 30 + 0 za úroveň
Ikony schopností:
| Pasivka | Q | W | E | R |
|
|
|
|
|
Pasivka: Mark of the Kindred
Jehně označí jakéhokoli šampiona na mapě znamením smrti. Pokud se pak bude podílet na jeho zabití (kill nebo assist) získá
stack permanentního bonusového ADo velikosti 1,25% HP cíle. Po úspěšném lovu nemůže jehně označit stejného šampiona po dobu 4 minut.
Vlk také označuje cíle, ale namísto šampionů se jedná o velká jungle monstra. Tyto cíle si
nemůžete vybírat, vlk je označuje sám od sebe. Označení je vidět i pro nepřátelský team.
- Označení vlka se přestane objevovat po 6 stacích.
- Označení vlka se aplikuje jen na monstra v nepřátelské jungli nebo na říční kraby.
- První označení vlka se objeví v čase 2:30.
- Tato pasivka nemá maximum.
- 90 sekund cooldown mezi označením od jehněte.
- Při změně označeného šampiona je zde delay, neoznačuje se okamžitě.
- Nepřátelští šampioni vidí, kdo je označen.
Q - Dance of Arrows
Mana cost: 30
Cooldown: 9 sekund
Kindred poskočí určitým směrem a poté vystřelí a zraní až tři nepřátele poblíž za 60/90/120/150/180 + 0.2 AD.
Tato schopnost má cooldown 2 sekundy, pokud je vyčarována v zóně
W - Wolf's Frenzy.
W - Wolf's Frenzy
Mana cost: 40
Cooldown: 18/17/16/15/14 sekund
Pasivka:Při pohybu dostává Kindred stacky
Hunter's Vigour. Pokud stacky dosáhnou maxima (100 stacků), při dalším základním útoku vysají určité množství HP z cíle (zvyšuje se s úrovní, začíná na 20).
Aktivka:Pod jehnětem se vytvoří zóna a vlk se na 8 sekund od jehněte oddělí a začne útočit na nepřátele v této zóně, které útočí na Kindred, nebo do kterých Kindred střílí. Při této schopnosti lze kouzlit
Q - Dance of Arrowsse sníženým cooldownem. Pokud jehně zónu opustí, vlk přestane útočit a vrátí se k němu.
Útoky vlka zraňují za 25/30/35/40/45 + 0.4 AD + 40% AD z
pasivky - Mark of the Kindred.
E - Mounting Dread
Mana cost: 70
Cooldown: 16/15/14/13/12 sekund
Kindred na jednu sekundu
zpomalícílového nepřítele o 70%. Pokud do něj poté ještě
dvakrát zaútočí, zraní svůj cíl za 80/110/140/170/200 + 0.2 AD +5% maximálního HP cíle (maximumální zranění do monster je 300).
R - Lamb's Respite
Mana cost: 100
Cooldown: 150/130/110
Kindred pod sebou nebo pod spojencem vykouzlí
rozlehlou zónuna 4 sekundy.
VŠEM jednotkám, které v této zóně jsou, nemůžou klesnout HP pod 10%. Při dosažení 10% se stane jednotka
imunní vůči veškerému zranění i healování. Když zóna vyprchá, vyléčí
VŠEM jednotkám200/250/300 HP (včetně minionů a monster).
Video s přehledem všech schopností:
Video se všemi hláškami nového šampiona (Angličtina):
Hned
6 nových skinůse objevilo na PBE. Prohlédnout si je můžete podrobněji v tomto článku .
Na PBE se vrátilo
zrcadlové zobrazení tabulky skóre.
- Velká jungle monstra nyní nad sebou mají lištu "trpělivosti".
- Pokud budete dělat něco, co se monstrům bude zdát urážlivé, začnou ztrácet "trpělivost". Toto skončí, pokud svou "trpělivost" ztratí úplně, nebo pokud přestanete dělat aktivitu, která monstrum pobuřovala.
- Pokud monstrum ztratí veškerou "trpělivost", resetuje se - přestane se o vás zajímat a začne rychle regenerovat své HP. Poté na ně nelze útočit až do doby, kdy mají znovu alespoň 90% svých HP.
- Pokud je cíl monstra ve velké vzdálenosti a žádný další cíl v okolí není.
- Pokud musí monstrum měnit cíl a je nuceno přebíhat od cíle k cíli.
- Pokud je monstrum příliš vzáleno od svého kempu.
Sated Devourer
- Ranged šampioni nyní spustí Phantom hit při každém čtvrtém zásahu (dříve všichni šampioni při každém druhém).