Kai'Sa podrobněji a další změny na PBE
i Zdroj: Tryhard.cz
LoL PBE League of Legends Článek Kai'Sa podrobněji a další změny na PBE

Kai'Sa podrobněji a další změny na PBE

Rosie

Rosie

Dnešní PBE update nám přinesl přesné staty nové šampionky a plno dalších balančních změn!

Reklama

Na testovacím serveru PBE se dnes objevil nový update s přesnými staty nové šampionky Kai'Sy a dalšími změnami.

Nová šampionka Kai'Sa

O nové šampionce jsme vás již informovali, nyní se podíváme na její podrobnější staty.

Staty a schopnosti

Statistiky

  • Rychlost pohybu: 335
  • Dosah útoku: 500
  • Základní HP: 554,4
  • Růst HP: 80
  • HP Regenerace: 1,24
  • Růst HP Regenerace: 0,15
  • Základní Mana: 344
  • Mana za úroveň: 38
  • Základní Magic Resist: 30
  • Magic Resist za úroveň: 0,5
  • Základní Armor: 33,04
  • Růst Armoru: 3
  • Základní AD: 62,46
  • Růst AD: 1
  • Základní rychlost útoku: 0,644
  • Rychlost útoku za úroveň: 1,8

 Schopnosti

Kai'Sa podrobněji a další změny na PBE

Kai'Sa podrobněji a další změny na PBE

Kai'Sa podrobněji a další změny na PBE

Kai'Sa podrobněji a další změny na PBE

Kai'Sa podrobněji a další změny na PBE

Kai'Sa podrobněji a další změny na PBE

Kai'Sa podrobněji a další změny na PBE

Kai'Sa podrobněji a další změny na PBE

Pasivka Q1 Q2 W1 W2 E1 E2 R

Pasivka: Second Skin

  • Caustic Wounds: Základní útoky Kai’Sy označí nepřátele plasmou na 4 sekundy a zraňují za [(7-12) + 10 % AP] + ([(1-9) + 5% AP] za stack) bonusového magického poškození. Útok do cíle označeného čtyřmy stacky plasmy způsobí, že plasma vybuchne a zraní nepřátele za ([15-20] + [2.5 na 100 AP])% na základě chybějících HP (maximálně za 400 proti monstrům).
    • Znehybňující efekty spojenců také přidávají 1 stack plasmy. 
  • Living Weapon: Oblek Kai'Sy se adaptuje ke zvolenému způsobu boje - vylepšuje její schopnosti na základě statů z předmětů z obchodů a úrovní.

Q: Icathian Rain 

  • 55 Many
  • 10/9/8/7/6 sekund cooldown
  • Kai’Sa vypustí roj 6 střel, které zasáhnou okolní nepřátele, každá uděluje 45/61,25/77,5/93,75/110 (+40% bonusového AD) (+30% AP) fyzického poškození.  V případě více střel do jednoho cíle způsobí následující zásahy pouze 30% poškození (maximálně: 113/153/194/234/275  (+100% bonusového AD)(+75 AP). 
  • Living Weapon: Pokud má Kai'Sa 100 Bonusového AD, schopnost vystřelí 12 projektilů. 

W: Void Seeker

  • 55/60/65/70/75 Many
  • 22/20/18/16/14 sekund Cooldown
  • Kai’Sa vystřelí paprsek energie. Ten odhalí prvního nepřítele, kterého zasáhne, udělí 20/45/70/95/120 (+1.5 celkového AD)(+ 65 AP) magického poškození a aplikuje 2 stacky plasmy.
  • Living Weapon: Pokud má Kai'sa 100 bonusového AP, schopnost aplikuje 3 stacky plasmy a vrací 50% cooldownu za zasažení šampiona.

E: Supercharger 

  • 30 Many
  • 16/15,5/15/14,5/14 sekund cooldown
  • Kai’Sa sbírá 1,5 sekundy energii, během které získá bonus [40/45/50/55/60]% k rychlosti pohybu, ale nemůže útočit. Po nabití Kai'Sa získá bonus 40/50/60/70/80% rychlosti útoků na 5 sekund.
  • Základní útoky snižují cooldown této schopnosti o 0,5 sekund
  • Living Weapon: Pokud má Kai'Sa 100% bonusového Attack speedu, během sbírání energie se na 0,5 sekund zneviditelní.

R: Killer Instinct

  • 100 Mana
  • 110/90/70 sekund cooldown
  • 1500/2000/2500 dosah
  • Kai’Sa skočí k nepřátelskému šampionovi označeném plasmou a na 3 sekundy získá štít, který absorbuje 75/100/125 (+ 100/150/200% celkového AD)(+75% AP)


Bullet Angel Kai'Sai - 1350 RP

Nově tady máme také náhled skinu k nové šampionce


Nová summoner ikona

Nová summoner ikona s tématikou voidu je nyní na PBE:


Balanční změny

Šampioni

Galio

  • Justice Punch (E) 
    • Cooldown zvýšen z 12/11/10/9/8 na 16/14/12/10/8

 

Nocturne

  • Shroud of Darkness (W)
    • Aktivka: Nocturne vyvolá magický štít, který vystraší monstra v blízkosti. Štít zablokuje jednu schopnost nepřátel a trvá 1,5 sekundy.
    • Pokud je nějaká schopnost blokována štítem, nebo je monstrum vystrašeno, Nocturnův bonus pasivní rychlosti útoku se zdvojnásobí na 3 sekundy.
      • Trvání bonusu rychlosti útoku snížen z 5 sekund na 3 sekundy.
    • [Nový efekt!] Aktivní efekt W nyní také způsobuje útěk monster během vyvolání.
    • [Nový efekt!] Kromě blokování nepřátelských schopností s W štítem, vystrašení monster nyní přidává dvojitý bonus pasivní rychlost útoku na 3s.

  • Paranoia (R)
    • Trvání redukce nepřátelské vize zvýšeno ze 4 sekund na 6.

Olaf

  • Vicious Strikes (W)
    • Doba trvání zvýšena z 6 sekund na 7.

  • Ragnarok (R)
    • Bonusové resistence zvýšeny z 20/30/40 na 20/35/50.
    • Doba trvání zvýšena z 6 sekund na 7.
    • Bonusové AD zvýšeno ze 40/60/80 na 40/70/100.

 

Tristana

  • Dosah útoku snížen z 550 na 525
  • Rapid Fire (Q)
    • Bonusová rychlost útoku zvýšena z 30/50/70/90/110% na 70/80/90/100/110%
    • Doba trvání snížena ze 7 sekund na všech úrovních na 3/4/5/6/7.

  • Buster Shot (R) cooldown snížen z 120/110/100 na 100 na všech úrovních

Předměty

Duskblade of Draktharr

  • Poškození sníženo z [65-320] na [50-220]
  • Unikátní pasivka - Blackout- Přidán popisek: "Melee útoky instantně zničí tato zařízení''
  • [Změna efektu] Útoky na dálku nyní neudělují samostatné poškození

[Návrat předmětu] Shurelya's Reverie

  • Cena: 2100 zlata
  • Recept: [Kindlegem + Aether Wisp + 450 zlata]
  • +40 AP
  • +200 Health
  • Unikátní: +10% Cooldown Reduction
  • Unikátní pasivka: +8% rychlosti pohybu
  • Unikátní aktivka: Přidá vám a blízkým spoluhráčům +40 k rychlosti pohybu na 3s (60s cooldown)

 

Ancient Coin

  • [Nový efekt] "Zabití miniona nebo monstra deaktivuje drop Mince a generaci goldů na 12 sekund."
  • [Odstraněno] Již nezahrnuje efekt Bandit.

 

Frostfang

  • Zlato z pasivky Tribute zvýšeno z 15 na 20.
  • [Změna efektu] Změněno z "Zabití minionů a ne-epických monster zpomaluje generaci pasivky Tribute'' na ''Zabití minionů a ne-epických monster zastavuje generaci pasivky Tribute, konzumaci a regeneraci goldů po 12 sekund za každou zabitou jednotku.''

Nomad's Medallion

  • Zlato za minci zvýšeno ze 40 na 45.
  • Počet očekávaných spadnutí mince snížen z [9 za 10 minut] na [8,5 za 10 minut].
  • [Nový efekt] ''Zabití miniona nebo monstra zamezí spadnutí mince a generaci goldů na 12 sekund.''
  • [Odstraněno] Již nezahrnuje efekt Bandit.

Relic Shield

  • [Nový efekt] "Zabití miniona nebo monstra bez použití pasivky Spoils of War zastaví generaci nábojů, konzumaci a generaci zlata na 12 sekund''.

Remnant of the Ascended

  • Zlato za minci zvýšeno ze 40 na 45.
  • [Odstraněno] Již nezahrnuje efekt Bandit.

Remnant of the Aspect

  • Zlato za 10 sekund zvýšeno ze 2 na 4.

 

Remnant of the Watchers

  • Zlato z pasivky Tribute zvýšeno z 15 na 20.
  • [Odstraněno] Již nezahrnuje efekt Bandit.

 

Spellthief's Edge

  • [Změna efektu] Změněno z "Zabití minionů a ne-epických monster zpomaluje generaci pasivky Tribute'' na ''Zabití minionů a ne-epických monster zastavuje generaci pasivky Tribute, konzumaci a regeneraci zlata po 12 sekund za každou zabitou jednotku. ''

Targon's Brace

  • Zlato za 10 sekund zvýšeny ze 2 na 4.
  • [Nový efekt] "Zabití miniona nebo monstra bez použití pasivky Spoils of War zastaví generaci nábojů, konzumaci a generaci zlata na 12 sekund''.

 

Runy

[Nová runa] Conquerer (Precision Keystone)

  • "[EXPERIMENTAL] Po 4 sekundách v souboji vám váš první útok proti nepřátelskému šampionovi přidá na 4 sekundy 10 - 60 AD (v závislosti na úrovni) a přemění 20% vašeho poškození do šampionů na true damage.
  • Pouze Melee: "Poškození udělené do nepřátelských šampionů obnovuje tento buff."

 

Jungle

Dragon Slayer

  • Buff Cloud Draka změněn z [+(25 / 50 / 75) rychlosti pohybu mimo souboj] na [+(2 / 4 / 6)% rychlosti pohybu mimo souboj]

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama