i
Zdroj: Tryhard.cz
Jak se povedl Tahm Kench a rework Mordekaisera v očích Riotu
Pracovníci Riotu sdělili, jak jsou spokojení s několika novými změnami.
Reklama
Riot se na oficiálním fóru rozhodl
zhodnotit svoji vlastní práci. Tahm Kench a nový Mordekaiser už jsou ve hře několik měsíců a pracovníci Riotu se tak mohou ohlédnout a zkontrolovat, jestli se jejich představy s těmito šampiony naplnily.
Juggernaut Mordekaiser
To, jak se povedl rework Mordekaisera, vyhodnocoval Riot Statikk :
Cíle- Upevnit Mordekaisera mezi juggernauty (špatná mobilita, nebezpečný zblízka).
- Nabídnout hráčům duo linku bez marksmana.
- Více začlenit draka do strategie hry.
- Silné a slabé stránky sedí na Juggernauta.
- Přidává novou možnost hraní na bot lince a kooperuje se spojenci unikátním způsobem.
- Drak vytváří unikátní a památné momenty ve hře.
- Extrémě dominantní v early/mid game. V late game chybí pořádné scalování.
- Platí pro Mordekaisera i draka
- Težká interakce na lince kvůli vysoké výdrži.
- Vysoká AP ratia - příliš velký burst.
- Zranění z Q se příliš zvyšuje, ale je těžké to postřehnout. Vede k momentům: "Co se stalo?".
- Výdrž je velmi nekonzistentní (narozdíl od ostatních Jaggernautů), jelikož záleží na uděleném zranění - zvyšuje závislost na "snowballu".
- Ovládání Draka a sluhů z ultimátky je stále nepřesné.
- Zkušenosti z pasivky nejspíš nejsou to pravé - funguje dobře, ale je těžká na pochopení a není příliš zajímavá.
- Snížení výdrže v early game, přidání lepšího scalingu do late game.
- Drak potřebuje oslabit v early game a v late game by měl být užitečnější.
- Uhladit zranění z Q (více na první ránu, méně na třetí), ale stále nechat třetí ránu jako velký, smrtící útok.
- Zvýšení důležitosti pasivky a E, aby Mordekaiser vydržel na lince a v potyčkách.
Tahm Kench
Riot ZenonTheStoic
vyhodnocoval, jak se povedl Tahm Kench.
Cíle- Vytvořit tanka, který je definovaný AOE CC nebo likvidací jednoho cíle.
- Vytvořit silného supporta díky interakci W se spojenci.
- Vytvořit strategickou mobilitu pro dva hráče díky ultimátce.
- Lze hrát ve více pozicích - solo i support.
- Spolknutí spojence je důležitý prvek pro Tahma a jeho tým.
- Tahm je často pickovaný jako support, hlavě kvůli W.
- Tahm lze úspěšně hrát na pozicích top, support a jungle.
- Velmi frustrující hrát proti němu.
- Bonusová rychlost k pohybu směrem od nepřátel znamená, že spolknutí není nikdy špatný tah.
- Kvůli E se zabití Tahm Kenche zdá také jako špatná volba.
- Ultimátka se nejčastěji používá solo, obzvlášť mimo profesionální hraní.
- Vysoké zranění znamená, že Tahm často dlouho honí cíl a nakonec ho zabije, což by support dělat neměl.
- Spolknete-li spojence, nedostanete bonusový movement speed. (bude v patchi 5.24)
- Pobídnout spoluhráče používat Tahmovo R: minimální čas čekání, ale rychlejší příchod/přílet.
- Přehodnotit sílu E: snížit trvání štítu nebo šedých HP.
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
Reklama
Reklama