Jak se povedl Tahm Kench a rework Mordekaisera v očích Riotu
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Jak se povedl Tahm Kench a rework Mordekaisera v očích Riotu

Jak se povedl Tahm Kench a rework Mordekaisera v očích Riotu

Giry

Giry

Pracovníci Riotu sdělili, jak jsou spokojení s několika novými změnami.

Reklama

Jak se povedl Tahm Kench a rework Mordekaisera v očích Riotu

Riot se na oficiálním fóru rozhodl

zhodnotit svoji vlastní práci

. Tahm Kench a nový Mordekaiser už jsou ve hře několik měsíců a pracovníci Riotu se tak mohou ohlédnout a zkontrolovat, jestli se jejich představy s těmito šampiony naplnily.

Juggernaut Mordekaiser

To, jak se povedl rework Mordekaisera, vyhodnocoval Riot Statikk :

Cíle
  • Upevnit Mordekaisera mezi juggernauty (špatná mobilita, nebezpečný zblízka).
  • Nabídnout hráčům duo linku bez marksmana.
  • Více začlenit draka do strategie hry.
Co se povedlo
  • Silné a slabé stránky sedí na Juggernauta.
  • Přidává novou možnost hraní na bot lince a kooperuje se spojenci unikátním způsobem.
  • Drak vytváří unikátní a památné momenty ve hře.
Co se nepovedlo
  • Extrémě dominantní v early/mid game. V late game chybí pořádné scalování.
    • Platí pro Mordekaisera i draka
  • Težká interakce na lince kvůli vysoké výdrži.
  • Vysoká AP ratia - příliš velký burst.
  • Zranění z Q se příliš zvyšuje, ale je těžké to postřehnout. Vede k momentům: "Co se stalo?".
  • Výdrž je velmi nekonzistentní (narozdíl od ostatních Jaggernautů), jelikož záleží na uděleném zranění - zvyšuje závislost na "snowballu".
  • Ovládání Draka a sluhů z ultimátky je stále nepřesné.
  • Zkušenosti z pasivky nejspíš nejsou to pravé - funguje dobře, ale je těžká na pochopení a není příliš zajímavá.
Možné plány do budoucna
  • Snížení výdrže v early game, přidání lepšího scalingu do late game.
  • Drak potřebuje oslabit v early game a v late game by měl být užitečnější.
  • Uhladit zranění z Q (více na první ránu, méně na třetí), ale stále nechat třetí ránu jako velký, smrtící útok.
  • Zvýšení důležitosti pasivky a E, aby Mordekaiser vydržel na lince a v potyčkách.
Zdroj: oficiální fórum
Tahm Kench

Riot ZenonTheStoic

vyhodnocoval, jak se povedl Tahm Kench.

Cíle
  • Vytvořit tanka, který je definovaný AOE CC nebo likvidací jednoho cíle.
  • Vytvořit silného supporta díky interakci W se spojenci.
  • Vytvořit strategickou mobilitu pro dva hráče díky ultimátce.
  • Lze hrát ve více pozicích - solo i support.
Co se povedlo
  • Spolknutí spojence je důležitý prvek pro Tahma a jeho tým.
  • Tahm je často pickovaný jako support, hlavě kvůli W.
  • Tahm lze úspěšně hrát na pozicích top, support a jungle.
Co se nepovedlo
  • Velmi frustrující hrát proti němu.
  • Bonusová rychlost k pohybu směrem od nepřátel znamená, že spolknutí není nikdy špatný tah.
  • Kvůli E se zabití Tahm Kenche zdá také jako špatná volba.
  • Ultimátka se nejčastěji používá solo, obzvlášť mimo profesionální hraní.
  • Vysoké zranění znamená, že Tahm často dlouho honí cíl a nakonec ho zabije, což by support dělat neměl.
Možné plány do budoucna
  • Spolknete-li spojence, nedostanete bonusový movement speed. (bude v patchi 5.24)
  • Pobídnout spoluhráče používat Tahmovo R: minimální čas čekání, ale rychlejší příchod/přílet.
  • Přehodnotit sílu E: snížit trvání štítu nebo šedých HP.
Zdroj: oficiální fórum
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
REWORK ŠAMPIONA - POPPY NOVÉ SNĚHOVÉ SKINY SOUTĚŽ A VELKÝ TH PRŮZKUM

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama