
i
Zdroj: Riot Games
Jak budou vypadat balanční změny v nadcházející aktualizaci Wild Riftu?
Riot zveřejnil podobu nadcházejícího patche 4.1b pro mobilní Wild Rift, dojde na úpravu Lee Sina, Zoe a dalších šampionů. Upraví se také některé runy.
Na oficiálním Twitterovém účtu Wild Riftu Riot také upozorňuje, že zmíněné balanční úpravy nejsou všechny a nejsou finální. Jde pouze o předběžný přehled, který vývojáři mohou nadále měnit.
Šampioni

Aatrox
- (1) - The Darkin Blade
- Cooldown: 13.5/11/8.5/6 sekund → 13/11/9/7 sekund

Dr. Mundo
- P - Goes Where He Pleases
- Ztráta současných HP při znehybnění: 7% → 3%
- Obnova HP při sebrání chemického kanystru: 8% → 4%
- (4) - Maximum Dosage
- Získané HP: 15/20/25% chybějících HP → 25/30/35% chybějících HP
- Regenerace HP: 20/40/60% maximálních HP → 15/35/55% maximálních HP

Lee Sin
- Základní AD: 64 → 66

Nasus
- Základní AD: 64 → 66
- (1) - Syphoning Strike
- Základní poškození: 25/50/75/100 → 30/55/80/105
- (4) - Fury of the Sands
- Armor a magic resist: 25/50/75 → 40/50/60

Pyke
- P - Gift of the Drowned Ones
- Ratio uloženého poškození: 45% + 0,65 × fixního armor penetration → 50% + 0,65 × fixního armor penetration
- Maximum uloženého poškození: Nižší hodnota z 60% maximálních HP nebo 80 + 8 × AD → Nižší hodnota z 60% maximálních HP nebo 140 + 8 × AD
- (3) - Phantom Undertow
- Ratio poškození do minionů: 80% → 60%
- (4) - Death From Below
- Zlato za asistenci nebo zabití nepřítele spojencem v Pykově X: 120% → 140%

Rakan
- Základní AD: 64 → 58
- (2) - Grand Entrance
- Cooldown: 18/16/14/12 sekund → 18/17/16/15 sekund
- Poškození: 70/140/210/280 + 70% AP → 70/135/200/265 + 55% AP
- (3) - Battle Dance
- AP ratio štítu: 80% → 65%

Tryndamere
- Základní AD: 52 → 54
- (1) - Blood Lust
- Základní regenerace HP: 40/50/60/70 → 55/65/75/85

Vi
- (1) - Vault Breaker
- Cooldown: 12/11/10/9 sekund → 10/9/8/7 sekund

Xin Zhao
- Základní AD: 58 → 62
- (3) - Audacious Charge
- Cooldown: 12 sekund → 11 sekund

Zoe
- (1) - Paddle Star!
- Základní poškození: 50/90/130/170 → 45/85/125/165
- Zvýšené ratio poškození s úrovní šampiona: 6 - 55 → 3 - 52
- (3) - Sleepy Trouble Bubble
- Základní poškození: 70/125/180/235 → 60/115/170/225
- Velikost true damage: 70/125/180/235 → 60/115/170/225
Runy

Bone Plating
- Snížené poškození: 35 - 65 → 30 - 60

Second Wind
- Regenerace HP: 3 + 2% chybějících HP → 6 + 2% chybějících HP