i
Zdroj: Riot Games
Jak bude vypadat následující patch v LoL? Známe podrobnosti
Seznam kapitol
Jako obvykle zveřejnili vývojáři asi týden před nadcházející aktualizací všechny balanční změny, které můžeme očekávat.
Šampioni
Buffy
Ashe
- P - Frost Shot
- Bonusové poškození: 115% → 120%
- W - Volley
- Základní poškození: 10/25/40/55/70 → 20/35/50/65/80
- R - Enchanted Crystal Arrow
- AP ratio: 100% → 120%
Gangplank
- E - Powder Keg
- Čas nabití barelu: 18 sekund → 18/17/16/15/14 sekund
Kai'Sa
- Růst AD za úroveň: 2 →
Nasus
- P - Soul Eater
- Life steal: 9/14/19 → 11/16/21%
- R - Fury of the Sands
- Cooldown: 120 sekund → 120/100/80 sekund
Orianna
- R - Command: Shockwave
- Poškození: 250/350/450 + 90% AP → 250/400/550 + 95% AP
Ryze
- P - Arcane Mastery
- AP ratio: 6% → 10%
- E - Spell Flux
- AP ratio: 45% → 50%
- Rychlost projektilu: 3500 → 4000
Sivir
- AD za úroveň: 2,8 → 2,5
- W - Ricochet
- AD ratio: 25/30/35/40/45% → 30/35/40/45/50%
Nerfy
Gragas
- P - Happy Hour
- Cooldown: 8 sekund → 12 sekund
Kha'Zix
- Základní AD: 63 → 60
Kog'Maw
- W - Bio-Arcane Barrage
- Poškození do % HP cíle: 3,5/4,25/5/5,75/6,5% → 3/3,75/4,5/5,25/6%
K'Sante
- E - Footwork
- Cooldown: 9/8,5/8/7,5/7 sekund → 10,5/10/9,5/9/9,5 sekund
Lulu
- Základní armor: 29 → 26
- P - Pix, Faerie Companion
- Poškození: 15-117 → 9-111
- E - Help, Pix!
- Velikost štítu: 75-215 → 75-235
Milio
- Základní armor: 28 → 26
- Růst armoru za úroveň: 4,9 → 4,6
- P - Fired Up!
- Poškození při zásahu: 15-35% AD → 15% AD
Rell
- Výchozí adaptivní síla: AD → AP
- Q - Shattering Strike
- Čas používání schopnosti: 0,5 sekundy → 0,4 sekundy
- Základní poškození: 70/110/150/190/230 → 60/100/140/180/220
- Poškození do monster: 300% → 150/220/290/360/430
- W1 - Ferromancy: Crash Down
- Základní poškození: 70/100/130/160/190 → 60/90/120/150/180
- Bonusové poškození do monster: 300% → 125/150/175/200/225
- W2 - Ferromancy: Mount Up
- Bonusové poškození do monster: 300% → 55/110/165/220/275
- E - Full Tilt
- Poškození: 35/50/65/80/95 + 4% maximálních HP → 25/35/45/55/65 + 3% maximálních HP
- [Nové] Uděluje maximálně 150 poškození z % HP do monster.
- Poškození do monster: 250% → 100/145/190/235/280%
- Poškození: 35/50/65/80/95 + 4% maximálních HP → 25/35/45/55/65 + 3% maximálních HP
Yuumi
- E - Zoomies
- Buff attack speedu: 35% (+8% za 100 AP) → 25/27,5/30/32,5/35% + 8% za 100 AP
- R - Final Chapter
- Léčení za zásah: 35/50/65 + 15% AP → 25/40/55 + 15% AP
Zeri
- Rychlost pohybu: 330 → 335
- P - Living Battery
- Štít odstraněn
- Q - Burst Fire
- Nyní už neaktivuje efekt předmětu Sheen.
- E - Spark Surge
- Poškození: 0-65% → 0-85%
Další úpravy
Lucian
- P - Lightslinger
- Základní poškození Vigilance: 14 → 10
- AD ratio Vigilance: 20% → 15%
- [Nové] Vigilance se nyní aplikuje, pokud byl v dosahu 1000 jednotek znehybněn nepřátelský šampion.
Rumble
- Regenerace HP: 659 → 625
- Růst HP za úroveň: 99 → 105
- P - Junkyard Titan
- Maximální přehřátí: 100 → 150
- Danger Zone zůstává na 50.
- Trvání přehřátí: 5,25 sekund → 4 sekundy
- Bonusový attack speed: 20%-80% → 50%-130%
- Maximální poškození do monster: 80 → 50-150
- Maximální přehřátí: 100 → 150
- Q - Flamespitter
- Maximální základní poškození: 180/220/260/300/340 → 135/150/165/180/195
- [Nové] Nyní uděluje 6/7/8/9/10% maximálních HP cíle jako poškození
- Maximálně 60-300 do monster.
- Poškození do minionů: 60/65/70/75/80% → 55/60/65/70/75%
- W - Scrap Shield
- Základní štít: 60/90/120/150/180 → 25/55/85/115/145
- AP ratio: 45% → 25%
- [Nové] Štít se nyní zvyšuje o 4% maximálních HP.
- E - Electro Harpoon
- Generování tepla: 10 → 20
- R - The Equalizer
- Cooldown: 100/85/70 sekund → 130/105/80 sekund