Hráčům League of Legends se nelíbí menší odměny za hraní, vývojáři vše vysvětlují
Když se do LoL dostala v poslední aktualizaci úprava, kvůli které získáváte za hraní herního módu Aréna menší postup v Battle Passu současného eventu, objevilo se na Redditu od hráčů mnoho nesouhlasných vyjádření. Vývojáři proto na stížnosti odpověděli s vysvětlením, co je k tomuto kroku vedlo.
Podle Riotu mělo být rozdělení bodů do event passu nastavené už od začátku tak, jak je nyní. Kvůli chybě však dostávali hráči, kteří se umístí na třetím a čtvrtém místě v aréně stejný počet bodů, jako ti, co dokázali vybojovat první a druhou příčku.
Toto rozdělení prý není férové, protože hráči na horších pozicích mohou začít novou hru, zatímco úspěšnější hráči stále hrají. Vítězové her tak získají za více času stráveného ve hře stejně bodů, jako hráči, co zápas opustí dříve.
Takový systém pak přímo vybízí hráče, kteří chtějí jen shrábnout odměny a nezabývat se hraním nového herního módu, aby svým spoluhráčům zážitek kazili a snažili se prohrát co nejdříve. Proto vývojáři zasáhli.
I přesto se tvůrci hry omlouvají za nedostatečnou komunikaci, která vedla k tomuto konfliktu. Do příště slibují větší transparentnost u podobných případů.