Gank Top - Masteries
i Zdroj: Tryhard.cz
Ostatní Článek Gank Top - Masteries

Gank Top - Masteries

Bhaal

Bhaal

22. 8. 2012 10:16

Vítám vás u druhého dílu, kde si detailně vysvětlíme masteries.

Reklama

Masteries

Rozebereme si masteries pro manaless AP, bruisery a tanky. První věc, na kterou upozorňuji je - nikdy nedávejte 21 do offense. Ať už hrajete jakoukoliv roli na topu (krom nevšedních AD/melee carry). Důvod je jednoduchý - většina topařů, ať už se jedná o Vladimira, Kennena, Irelii nebo Jarvana jsou nějak tanky.

Manaless AP

Zde se jedná o již zmíněné - Vladimir, Kennen a Rumble.

Pro Rumbla a Kennena doporučuji tyto masteries - 9/21/0.

Tohle jsou přímo masteries pro Rumbla, kde CD per level moc nevyužije díky své vlastní passivce a CD per level by mu akorát pomohly se přehřát. V Kennenově případě můžete použít CD per level.

Vladimir je hodně speciální. Můžete použít buď již zmíněné masteries nebo teoreticky nové, které ukázal na MLG Areně Azubu Reapered. Jedná se o 9/0/21.

Tyhle masteries jsou hodně zajímavé. Lidi si myslí, že to je kvůli spellvampu, ale to není jediná věc, která je činí tak silnými. Hned na začátku máte 10% CD a s CD botama to bude dělat 25%. K tomu všemu větší expy, zmíněný spellvamp, větší regenerace goldů a movespeed.

Bruiser

Osobně pro bruisery používám 2 typy masteries, ale ukážu vám ještě jeden typ, který teď na Gamescomu hrál Kevin s GP nebo Yorickem.

Začneme s klasickými masteries 9/21/0.

Jedná se o klasiku v ofenzívě a mnou preferované defense masteries, které si můžete dle libosti popřeházet.

Další typ masteries, který já hraji nejčastěji je 9/14/7, neboli Wickdovy masteries na Irelii.

Sice nebudete tak tanky, ale manaregen rozhodně využijete. Dá se oponovat, že stačí koupit Philosopher's stone. Bohužel to je item, který vás v early hodí o 800 goldů pozadu a trvá cca 25min herní doby, než si vydělá sám na sebe.

A teď již zmíněné masteries z Gamescomu. Nejedná se o žádnou revoluci, tyhle masteries často brával HotshotGG.

Jsou to hodně podobné masteries těm předminulým, pouze se trochu ubralo z defenzivního stromu a dalo se to do utility na buffy. Osobně mi to nepřijde tak dobré, protože red jde většinou AD carrymu a blue si vždy zamluví mid. Na druhou stranu, kdo sledoval Gamescom, ví že prodloužené buffy hodně pomohly při lane switchi SK v 1v2 situaci pro GP/Yoricka.

Tank

Zde ukážu 2 typy masteries. Základ je vždy mít 21 v defenzivním stromu.

Na tanky, co nemají manu (Shen) se dá použít 9/21/0.

Jediná věc, u které se dá polemizovat je, zda jít do magic penetration nebo armor pene. Sami si stanovte své priority.

Další typ je hodit si míst do ofenzívy, body do utility na mana regen, připadné prodloužení buffů.

Také se můžete vykašlat na prodloužení buffů a 1 bod v move speed a dát si to do attack damage nebo větší damage minionům, což vám ulehčí farmení.

Assassin

Nezmíněná role, protože se už skoro nikdy nevidí. V minulém článku jsem to nezmínil, protože jsem na to prostě zapomněl ^^. Assassini jsou jediná vyjímka, kde můžete jít 21 do ofenzivního stromu.  Jedná se především o hrdiny - Pantheon a Talon.

Proč nedám 9 do def? Jednoduše to vysvětlím. Jste assassin, potřebujete killy a určitě nechcete, aby utekl nepřítel s 50hp jen proto, že jste nemohli zacastit skill. Menší damage od minionů, protože budete early hodně agresivní a takhle nebudete muset chlemtat potiony.

Původně jsem měl v plánu zde dát i runy, ale to by se článek oddálil asi o týden, proto jsem se rozhod to dát do jednotlivého dílu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama