Fanouškům se ulevilo, Summer Split LEC změníme, slibuje Riot
i Zdroj: Riot Games
eSport League of Legends Článek Fanouškům se ulevilo, Summer Split LEC změníme, slibuje Riot

Fanouškům se ulevilo, Summer Split LEC změníme, slibuje Riot

Veare

Veare

Komisař Artem Bykov oznámil, že formát Summer Splitu se neosvědčil a příští rok se nevrátí. LEC už připravuje novou strukturu pro rok 2026.

Reklama

Komisař LEC Artem Bykov se na svém profilu na síti X omluvil fanouškům za experiment s formátem Summer Splitu. Přiznal, že se změna neosvědčila, a potvrdil, že v příštím roce se k ní liga nevrátí. Zároveň naznačil, že v roce 2026 se organizátoři zaměří na rozšíření počtu hracích dní během celého roku.

Hlavním cílem formátu bylo vyhnout se sériím Bo1, které část komunity považovala za méně atraktivní. Podle Bykova však hrací dny v pondělí a úterý, spolu s částečným překryvem s VCT (VALORANT Champions Tour), přispěly k tomu, že Split nepůsobil dostatečně lákavě. Přesto komisař zdůraznil, že si liga odnesla cenné zkušenosti ze Springu i Summer a na základě zpětné vazby od komunity už pracuje na nové struktuře pro rok 2026. Podrobnosti mají být zveřejněny po skončení Summer Splitu.

Jen 2 série za měsíc, hráči si stěžují na formát LEC
i Zdroj: Michal Konkol/Riot Games

Jen 2 série za měsíc, hráči si stěžují na formát LEC

Frustrace z formátu letního splitu LEC zasáhla po fanoušcích také hráče. Bývalý marksman Fnatic zmiňuje, že za měsíc odehraje jen dvě série.

Na otázku jednoho z fanoušků, zda by LEC neměla přejít na stabilnější formát podobný LCK nebo LPL, Bykov reagoval, že si uvědomuje přínosy konzistence pro konkurenceschopnost i dlouhodobé sponzorství. Zároveň ale upozornil, že změny formátu otevírají příležitosti, které mohou LEC posunout vpřed. Klíčovým úkolem tak podle něj zůstává hledání rovnováhy mezi stabilitou a inovací, aby si liga udržela pozornost fanoušků a zároveň pokračovala v růstu.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama