Další informace o assassinech a reworku
Riot přidává podrobnosti o velkých změnách assassinů, které nás čekají.
Dnes se podíváme pouze na největší reworky, které nás čekají v předsezóně. Abyste byli v obraze, doporučuji Vám přečíst si nedávno vydaný článek o assassinech . Takto změny na oficiálnísch stránkých popsal
Riot Statikk:
U assassinů jsme se soustředili na dokončování charakterů postav spíše než na menší změny. S ohledem na tuto skutečnost budeme věnovat zvýšenou pozornost čtyřem assassinům – LeBlanc, Talonovi, Rengarovi a Katarině.
Všichni čtyři měli jednu společnou vlastnost – dobrou ideu, která se ale bohužel nepromítla do hratelnosti. Díky těmto ideám jsme si vytyčili cíle, kterých bychom chtěli změnami hratelnosti a mechanik dosáhnout.
LeBlanc má být klamavou iluzionistkou, ale ve hře je to bohužel ztvárněno pouze chytrým používáním Distortion (W). Její klon (P) má potenciál k provádění spousty skvělých playů, protože jí dává schopnost mást soupeře a používat klon jako návnadu, proto jsme se rozhodli nad ním hlouběji zamyslet. LeBlanc má nechávat své oponenty na vážkách – měli by přemýšlet o tom, co právě dělá. To by mělo znamenat odměnu pro hráče, kteří dokážou její triky prohlédnout, a naopak trest pro ty, kteří situaci špatně odhadnou.
Klamání a triky neznamenají mnoho, pokud LeBlanc zabije své nepřátele předtím, než mají možnost něco udělat. Chceme se také ujistit, že pokud se LeBlanc odváží použít přiblížení kvůli zabití protivníka, bude muset zůstat v nebezpečné zóně o něco déle, tím pádem budou mít hráči, kteří dokážou předvídat její pohyby, pocit, že mohou s nastalou situací stále něco dělat.
Talon vypadá jako člověk, který by vydržel celý den odpočívat na vrcholu budovy, jen aby mohl ve správné chvíli seskočit a zabít vás. Jen a jen vás. Nikoho jiného. Parchant. Ale jeho současná hratelnost spočívá v tom, jak rychle se dokáže k někomu přiblížit na dostatečnou vzdálenost a použít skok.
Než aby za vámi pouze běžel jako stín, chceme, aby Talon před nemilosrdným zabitím svého cíle využíval výhody terénu při jeho stopování. Chceme, aby plnou nálož dostal jeden konkrétní cíl, a pokud se poškození rozdělí mezi více cílů, je za tím úmysl.
Rengar je nejzuřivějším lovcem na Summoner's Riftu vyhledávající silnější a nebezpečnější kořist ke zdokonalení svých schopností. Ve hře je pro něj ale bezpečnější opakované zabíjení nejslabších nepřátel. Líbí se nám kumulativní technika lovu, kterou poskytuje Bonetooth Necklace, ale chceme pobídnout Rengara, aby vyhledával stále silnější protivníky a ne pořád dokola jen tu samou ubohou Nami (i přestože kočky milují ryby).
Navíc chceme, aby Rengarovy pasivkou posilněné schopnosti vynikly a nebyly pouze částí řetězu schopností. Rádi bychom zesílili vliv dobře načasovaných posílených schopností tak, aby se hráči Rengara cítili, že se musí rozhodnout ve zlomku sekundy a byli za správné rozhodnutí odměněni.
Pro ultimátku Thrill of the Hunt jsme našli také několik cest, jak jej vylepšit. Lov je záležitostí jak lovce, tak kořisti, ale bohužel je ve hře nyní poněkud jednostranný. Pokud Rengarově kořisti poskytneme více konkrétních informací, umožní jí to prožití Lovu jako hry, které se sama zúčastní, a ne pouze jako věci, která se jí děje (nebo neděje).
Úloha Katariny je těžká – počkat, až budou vybrané cíle ve správné pozici, mít vědomosti o nepřátelském CC, posoudit, zda její poškození stačí na zabití zbývajících šampionů a zaútočit v perfektní moment. Pokud tak učiní, je pro ni nezbytné, aby použila své schopnosti několikrát v krátkém časovém intervalu, což je většinou kámen úrazu. Pokud ale uspěje, může lehce navazovat na svá zabití a pozabíjet celý nepřátelský tým. Při selhání, jediném CC nebo špatně zmáčknuté klávese se tyto plány obrátí jen ve zbožné přání.
Chceme, aby Katarina byla dostatečně silná k uskutečnění těchto plánů i přes nepříznivou konstelaci hvězd. Přidáme jí více mobility, aby mohla přitančit i odtančit ze souboje, dokud nebude „reset cooldown“ vláček připraven k odjezdu, díky čemuž bude používání jejich schopností více smysluplné a promyšlené.
Naproti tomu chceme ale i to, aby její nepřátelé byli schopni pochopit, co se právě děje a reagovat na hrozbu. Toho bychom chtěli docílit tak, že zpomalíme její schopnosti a zlepšíme formu předávání informací o Katarinině aktuální pozici a o jejím dalším kroku.
Zdroj: leagueoflegends.com