Další bug na Worlds, štít z předmětu Maw of Malmortius nefungoval v kritický moment
i Zdroj: Tryhard.cz
eSport League of Legends Článek Další bug na Worlds, štít z předmětu Maw of Malmortius nefungoval v kritický moment

Další bug na Worlds, štít z předmětu Maw of Malmortius nefungoval v kritický moment

Reibl

Reibl

Chyba mohla přímo ovlivnit výsledek zápasu.

Reklama

Bugů na letošních Worlds nebylo málo. Před pár dny musel Riot na pár zápasů vypnout Oriannu, kvůli řadu měsíců známé chybě s ultimátkou. V napínavém duelu mezi TOP Esports a GAM došlo k další chybě spojené s pasivkou Maw of Malmortius. Štít snižující magické poškození se v kritický moment neaktivoval.

Pasivka Maw of Malmortius jasně zmiňuje, že pokud šampion obdrží poškození, které posune zdraví pod mez 30 %, aktivuje se magický štít blokující poškození na 5 sekund. Cooldown této unikátní pasivky je 75 vteřin.

Ve chvíli, kdy TOP Esports ničili nepřátelský nexus, měl tento předmět na sobě Lucian. Karthus začal následně čarovat ultimátku, která dává magické poškození. Lucian měl v tu chvíli přibližně polovinu zdraví, přičemž po obdržení poškození od Karthuse mu zbylo necelých 100 HP. Podle hry se pasivka z Maw aktivovala, nicméně zpětný průzkum záznamu ukázal, že štít vůbec nefungoval. Cooldown na předmětu před aktivací nebyl.

Další bug na Worlds, štít z předmětu Maw of Malmortius nefungoval v kritický moment

Podle Vandiriliho, který je známý odhalováním chyb ve hře, by Lucian měl mít při správné aktivaci štítu z předmětu přes 600 zdraví, tedy o 500 více než bez něj. Podrobné přezkoumání ukázalo, že nešlo ani o vizuální chybu.

Lucian byl následně zabit combem Setta a Nexusu zbylo okolo 15 % zdraví. Pokud by Lucian přežil a dostal se blíže k Nexusu, aby mu udělil jednu ránu, dopadl by zápas zcela jinak.

V případě výhry TOP Esports by celky Rogue, DRX a TES skončily na děleném prvním místě. To by znamenalo, že by čínský tým měl šanci na postup díky tiebreakeru. Chyba tak mohla přímo změnit pořadí ve skupině a složení postupujících týmů.

K chybě se vyjádřil trenér Fnatic, YamatoCannon. Ten tvrdí, že Riot nastavil pravidla tak, že chybu musejí odhalit v daný moment hráči. Pokud se tomu tak nestane, nebere se na bug ohled. Ani trenéři v backstage přitom nemohou hru pozastavit. Vzhledem k extrémně vypjatému momentu hry není divu, že si hráči TOP Esports chyby nevšimnuli. Riot zatím oficiální stanovisko nevydal.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama