Co přinese patch 9.9
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Co přinese patch 9.9

Co přinese patch 9.9

Rosie

Rosie

Jakých novinek se dočkáme v následujícím patchi?

Reklama

Patch 9.9 se dostane do hry již brzy, pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se v současnosti nachází na testovacím serveru PBE.

Nový skin

Následující patch nám pravděpodobně přinese Conqueror Alistara.

[Načítací obrazovka / Speciální načítací obrazovka]


Nové chroma balíčky

Dočkáme se pravděpodobně také nových chroma balíčků.

Conqueror Alistar

Co přinese patch 9.9

Conqueror Karma

Challenger Nidalee

Challenger Ahri

Challenger Varus


Nové summoner ikony 

A čekají na nás také hromady nových summoner ikon

Trials 2019 Pass Icon

Golden Trials 2019 Icon

The United Icon

The Warband Icon

The Faceless Icon

The Council Icon

The Trials Icon

Conqueror Alistar Icon

Challenger Nidalee Icon

Challenger Ahri Icon

Golden Challenger Nidalee Icon

Golden Challenger Ahri Icon

Golden Conqueror Alistar Icon

Golden Conqueror Varus Icon

Golden Conqueror Karma Icon

 

G2 Esports icon

Co přinese patch 9.9

LST Mega Icon

 

 


Nové emoty

Čtyři nové emoty, související s Trials eventem budou nejspíš také součástí nového patche, jejich názvy jsou The Council, The United, The Faceless a The Warband.

Dále se dočkáme také tří emotů s názvy Impressive!, Worthy Adversary, Wonderful...


Nový Ward skin

Uvidíme také nový skin na wardy.

2019 Conqueror Ward


Nové přihlašovací obrazovky

Do klienta se dostanou také dvě přihlašovací obrazovky. Jedna se týká MSI 2019, druhá nese název Houses 2019.


Úpravy vizuálních efektů

Součástí patche budou nejspíš také úpravy vizuálních efektů Ashe, Blitzcranka, Caitlyn a Jaxe, doplněné o úpravu zvukových efektů Renektona.

Ashe

  • Základní útoky jsou nyní díky úpravě modelu šípu mrazivější. 
  • Q - Přidáno více záře a mrazu, 
  • W - Vyčištění přebytečného vizuálního šumu a vytvoření ostřejšího projektilu. 
  • E - Nyní vystřelí ledového sokola, který se roztříští ve sníh. Byl upraven model sokola. 
  • R - Nový model šípu, díky kterému vypadá více studeně a hrozivě. Nyní by měl být lépe rozpoznán hitbox. 
  • P - Více mrazivé a chladné.
  • Budou upraveny pouze skiny, využívající základní VFX. 

Blitzcrank

  • Základní útoky - Nové efekty zásahů
  • Q - Blitzcrankovo Q bylo upraveno, aby konečně ukazovalo přesnou délku a vzdálenost vystřelné ruky. To by mělo nyní být více konsistentní s hitboxem. Byl vyčištěn přebytečný vizuální šum a přidán malý vyvolávací efekt.
  • W - Vyčištěno, přidáno více elektřiny. 
  • E - Vyčištěno, přidána elektřina na jeho pěsti. Nový efekt při nadhození.
  • R - Nyní přesně ukazuje dosah. Mělo by být také více uspokojivé. Ukazatel připravenosti ultimátky (tedy elektřina kolem těla) byl také vizuálně pročistěn. 
  • P -  Bariéra byla lehce vyčištěna.

Skiny:

  • Rusty Blitzcrank: Rezavější
  • Piltover Customs Blitzcrank: Vyčištěny a přebarveny efekty W. 
  • iBlitzcrank: Vyčištěno jeho Q a přidány rakety při použití W.  Byly zachovány světlice objektivu v jeho E. 
  • Riot Blitzcrank: R má červenou barvu.
  • Battle Boss Blitzcrank: Vylepšeno R a upravena velikost R AOE.
  • Lancer Rogue Blitzcrank: Vyčištěn šum R.
  • Lancer Paragon Blitzcrank: Vyčištěn šum R.

Caitlyn 

  • Základní útoky- Vyčištěn a odstraněn všechen vizuální šum. Přidány nové efekty dopadu. 
  • Q - Vyčištěn a odstraněn šum. Byly přidány ukazatele délky na Q1 a Q2, aby byly vyjasněny. Nové efekty dopadu. 
  • W - Snížen šum při aktivaci. Vyčištěn efekt rootu. Všechny pasti nyní září modře namísto zeleně, aby ladily s novými moderními standardy. 
  • E - Vyčištěno, nyní jasněji ukazuje délku střely. 
  • R - Snížen šum efektu cíle R a lehce vylepšeno načasování. Má také nový vyvolávací efekt, efekt střely a zasažení.
  • P – Nyní má headshot nové efekty, měla by být lépe čitelná a více uspokojivá

Skiny:

  • Headhunter Caitlyn: Vyčištění projektilů. Přidána délka pro ukazatele na Q1 a Q2.
  • Lunar Wraith Caitlyn: Vyčištění projektilů. Upravena délka Q střel aby připomínaly základní. Vyčištění nabíjení a zasažení R. 

Jax 

  • BA - Vyčištěno, nyní je více působivé.
  • Q - Vyčištěno, nyní je čitelnější.
  • W - Aktivace je viditelnější, na sloupek lampy byl přidán oheň. Nyní je působivejší. 
  • E - Vyčištěno, nyní ukazuje dosah stunu. 
  • R - Vyčištěno, nyní je viditelnější, přidány částice písku. 
  • R P - třetí útok je nyní čistější a působivější.

Skiny:

  • Nemesis Jax: Celkově získal nové částice na svém úboru aby vypadal více unikátní. 
  • God Staff Jax: Přidán ukazatel dosahu stunu na jeho E, aby měl stejné úpravy jako základní skin.

Renekton 

Renekton se na PBE dočkal úpravy některých zvukových efektů. 

  • Q - Zdůrazněn meč při vyvolání stejně jako při úderu.
  • W - Vyčištěny smyčky s EQ, přidány textury meče do Execute aSuper Execute. 
  • E - Krájení a kostky Slice and Dice používají při vyvolání Tremolo, jsou více přechodné na zásah.
  • R - Odpad ve smyčce má nyní také  více textur odpadu s EQ  Vyvolání má více textur, aby představovalo  tónování. 
  • P - EQ představuje na vyvolání čistější zvuk.

Ostatní

  • Do hry by se měly dostat také možnosti různé úpravy mapy – prvky, které budou souviset s blížícím se turnajem MSI.

  • Předměty lootu spojené s Trials eventem
    • MSI 2019 Orb
    • Trials Token
    • Golden Chroma for Challenger Nidalee + Icon
    • Golden Chroma for Conqueror Karma + Icon 
    • Conqueror Alistar Icon + Border
    • Golden Chroma for Challenger Ahri + Icon
    • 100 Prestige Points + Icon
    • Golden Chroma for Conqueror Varus + Icon
    • Golden Chroma for Conqueror Alistar + Icon
    • Challenger Nidalee Icon + Border
    • Challenger Ahri Icon + Border
    • 2019 Conqueror Ward
    • Worthy Adversary Emote
    • Wonderful... Emote
    • Impressive! Emote

  • Do hry budou přidány také následující úpravy týkající se Mid Season Trials eventu:
    • Úváděcí pozadí pro sérii Trials 2019
    • Pozadí oslavující Trials 2019 misi for the Council
    • Pozadí oslavující Trials 2019 misi for the United
    • Pozadí oslavující Trials 2019 mise for the Faceless
    • Pozadí oslavující Trials 2019 mise for the Warband

  • Dočkáme se také speciálních načítacích rámečků pro Challenger Ahri a Challenger Nidalee, které budou k dispozici během Mid Aeason Trials eventu.


Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • Základní obnova HP snížena z 8 na 3.
  • Deathbringer Stance (Passive)
    • [Odstraněno] Snižuje obnovu životů a hodnotu štítů na šampionech.
    • [Nové] Obnovuje životy Aatroxe za udělení bonusové poškození.
    • Bonusové poškození sníženo z [8-16%] na [5-10%].
    • Cooldown snížen z 25 sekund na 15.
    • Efekt snížení cooldownu změněn z [2 sekundy za vyvolání schopnosti + 2 za zasažení šampiona ostřím meče] na [2 sekundy za udělení poškození útokem či schopností do nepřátelského šampiona a velkých monster + 2 za zasažení ostřím meče]
    • Maximální bonusové poškození proti monstrům sníženo ze 400 na 100.
    • Animace útoku upravena, aby lépe odpovídala základním útokům.

  • The Darkin Blade (Q)
    • Počátek doby Cooldownu změněn z [na vyvolání Q1] na [po posledním vyvolání Q]
    • Poškození zvýšení z 10/25/40/55/70 na 10/30/50/70/90
    • Cooldown snížen ze 16/15/14/13/12 sekund na 14/12/10/8/6.

  • Infernal Chains (W)
    • Zpomalení změněno z 15/20/25/30/35% na 25%
    • Cooldown zvýšen z 18/17/16/15/14 sekund na 26/23/20/17/14.

  • Umbral Dash (E)
    • [Odstraněno] přidává na 1,5 sekundy AD.
    • Zdroj obnovy životů z pasivky změněn z [fyzické poškození do šampionů] na [neopakující se poškození jakéhokoliv typu do šampionů].

  • World Ender (R)
    • [Odstraněno] Oživení jako základní efektt schopnosti. 
    • [Odstraněno] Bonusová rychlost pohybu (během vyvolání či mimo boj s šampiony).
    • [Odstraněno] Již nezastrašuje přátelské miniony. 
    • [Odstraněno] Spuštění oživení již nevezme Aatroxovi všechny buffy (například stacky Conqueroru).
    • [Nové] Aatrox získá 60/80/100% rychlosti pohybu postupně během doby trvání World Ender
    • [Nové] Aatrox získá zvýšení obnovy životů o 40/55/70% během World Ender.
    • [Nové] Za kill nebo assisst se World Ender prodlouží o 5 sekund, obnoví se rychlost pohybu a spustí se oživení po obdržení poškození znamenajícího smrt.
    • Začátek odpočtu cooldownu změněn z [Po skončení R] na [Při vyvolání]
    • Cooldown snížen ze 160/140/120 sekund na 140/120/100.
    • Doba trvání vyvolání snížena z 0,5 sekund na 0,25. 
    • Zpomalení při oživování zvýšeno z 25% na 99%.
    • Obnova životů z oživení změněna z [10-50% Maximálních HP] na [30% Maximálních HP]

Akali

  • Twilight Shroud (W) 
    • Prodloužená doba trvání snížena z 8/8,5/9/9,5/10 na 7/7,5/8/8,5/9.
    • Cooldown zvýšen z 21/19/17/15/13 sekund na 25/22/19/16/13.

Blitzcrank

  • Mana Barrier (Pasivka)
    • Síla štítu změněna z [50% současné many] na [30% maximální many].

  • Static Field (R)
    • [Nová Pasivka] Světelné nabití útoků Blitzcranka uděluje extra 50/100/150 (+30 AP) magického poškození (stackuje se až 2x).’’

Darius

  • Decimate (Q)
    • Poškození ostří zvýšeno ze 40/70/100/130/160 na 50/80/110/140/170.
    • Obnova životů zvýšena z12/24/36% scházejících životů na 15/30/45% scházejících životů.

Ekko

  • Základní AD zvýšeno z 55 na 58.
  • Phase Dive (E)
    • Cena snížena ze 40/50/60/70/80 many na 40/45/50/55/60.

Hecarim

  • Rampage (Q) 
    • Posílení poškození při zuřivosti do šampiona sníženo z 10% na 5%.

  • Devastating Charge (E) 
    • Minimální poškození sníženo ze 45/80/115/150/185 na 45/75/105/135/165.
    • Maximální poškození sníženo z 90/160/230/300/370 na 90/150/210/270/330.

Jarvan IV

  • Základní HP sníženy z 571,2 na 570.
  • Mana snížena z 302,2 na 300.
  • Obnova many snížena z 1,3512 na 1,3.
  • Golden Aegis (W) 
    • Bonusový štít změněn z [+2/2,25/2,5/2,75/3% maximálních životů Jarvana za blízkého nepřátelského šampiona] na [1,5% maximálních životů Jarvana za blízkého nepřátelského šampiona].

  • Demacian Standard (E) 
    • Cooldown zvýšen z 11 sekund na 12.

Kennen

  • Lightning Rush (E)
    • Již nepřidává armor amagic resist.

  • Slicing Maelstrom (R)
    • Nyní přidává 20/40/60 armoru a magic resistu.

Lissandra

  • Ring of Frost (W)
    • Poškození zvýšeno ze 70/100/130/160/190 na 70/105/140/175/210.
    • AP ratio zvýšeno ze 30% na 50%.

Maokai

  • Bramble Smash (Q) 
    • Poškození zvýšeno ze 65/105/145/185/225 na 70/115/160/205/250.

Morgana

  • Black Shield (E) 
    • Síla štítu snížena ze 70/140/210/280/350 na 60/120/180/240/300.
    • Cooldown zvýšen z 23/21/19/17/15 sekund na 26/24/22/20/18.

Rakan

  • Základní HP zvýšeny ze 480 na 540.
  • Základní Armor zvýšen z 29 na 32,
  • Základní AD sníženo ze 70 na 62,
  • Základní MR zvýšen ze 30 na 32.
  • Růst MR zvýšen z 0,5 na 1,25.
  • Grand Entrance (W) 
    • Rychlost skoku zvýšena z 1500 na 1850. 
  • The Quickness (R)
    • Rakan během prvních 0,5 sekundy nemůže použít W nebo Flash, stále se ale může pohybovat.
    • Byl přidán posilovací systém pro R + W který by měl působit více plynule. Pokud použijete W během vyvolání R, mělo by být posíleno jako normální combo schopností.

Rek'Sai

  • Základní ADsníženo z  65,5 na 64.
  • AD za úroveň sníženo z 3,35 na 3.
  • Prey Seeker (Burrowed Q) 
    • Cooldown zvýšen z 11/10/9/8/7 sekund na 12/11,5/11/10,5/10.

  • Furious Bite (E) 
    • Poškozenísníženo z 55/65/75/85/95 na 50/60/70/80/90.

Shen

  • Rychlost útoku za úroveň zvýšena ze 2 na 3. 
  • Shadow Dash (E) 
    • Bonusové životy jako poškození zvýšeny ze 12% na 15%. 

Soraka

  • Starcall (Q) 
    • Cooldown zvýšen z 5 sekund na 8/7/6/5/4 .
    • Obnova vlastních životů z efektu Rejuvenation změněna z [56/64/72/80/88 (40% AP) během 4 sekund] na [60/80/100/120/140 (+50% AP) během 5 sekund (nyní nelineární, předzásobení)]
    • Obnova zdraví spojence z efektu Rejuvenation změněna z [42/56/72/90/110 (+30/35/40/45/60% AP)] na [stejné jako obnova vlastních životů]
    • Poškození změněno z [70/110/150/190/230 (+35% AP)] na 60/95/130/165/200 (+35% AP)
    • Rychlost z Rejuvenation změněna z [10% pohyb směrem od nepřátelských šampionů]  na [14/18/22/26/30%, rozloženo (platí i pro přátele, na které je použito W)]

  • Equinox (E) 
    • Cooldown snížen z 24/22/20/18/16 sekund na 20/19/18/17/16.
    • Cena zvýšena ze 70 many na 70/75/80/85/90.
    • Poškození sníženo ze [70/110/150/190/230 (+40% AP)] na [70/95/120/145/180 (+40% AP)].

Sylas

  • Kingslayer (W) 
    • Základní poškození zvýšeno z 50/75/100/125/150 na 60/90/120/150/180.

Tahm Kench

  • Životy zvýšeny z 540 na 600.
  • Růst životů snížen ze 102 na 100.
  • Rychlost pohybu zvýšena z 335 na 345.
  • An Acquired Taste (P) 
    • Bonusové poškození změněno z [1,25/1,5/1,75% jeho maximálnídh životů na úrovních1/7/13] na [1,5% jeho maximálních životů na všech úrovních.]

  • Tongue Lash (Q)
    • Doba trvání stunu zvýšena z 1,5 sekundy na 2.
    • Cooldown změněn z [5] sekund na [8/7/6/5/4].
    • Dosah jazyka zvýšen z 800 na 850.
    • Zpomalení změněno ze 30/40/50/60/70% na 50/55/60/65/70%.

  • Devour (W)
    • [Nové] Tahm Kench je nyní při snězení přátelského šampiona zpomalen podobně jako když sní nepřátelského šampiona (95%)
    • Cena zvýšena z 60 many na 100.
    • [Nové] Při snězení nepřítele se obnoví 50% použité many. 
    • Cooldown změněn z [28/25/22/19/16] sekund na 20.
    • Poškození vyplitvnutím miniona sníženo ze 100/150/200/250/300 na 100/135/170/205/240.
    • Poškození do šampionů změněno z [20/24/28/32/36% maximálních HP nepřítele] na [100/135/170/205/240 + (5/7/9/11/13% maximálních HP nepřítele)].

  • Thick Skin (E)
    • [Odstraněno] Již nestojí žádnou manu.
    • Procento šedých životů přeměněných na HP zvýšeno z 15/20/25/30/35% na 20/25/30/35/40%.
    • Příchozí poškození přeměněné na šedé životy zvýšeno ze 70/75/80/85/90% na 80/85/90/95/100%.

  • Abyssal Voyage (R)
    • Dosah změněn z [4500/5500/6500] na [2500/5500/8500].
    • Cooldown zvýšen z 120/110/100 sekund na 140/130/120.

Volibear

  • Frenzy (W) 
    • Bonusová rychlost útoku za stack zvýšena ze 4/8/12/16/20% na 9/13/17/21/25%.

Předměty

Manamune

  • AD zvýšeno z 25 na 35.

Muramana

  • AD zvýšeno z 25 na 35.

Runy

Cheap Shot (D2)

  • Bonusový true damage zvýšen z 8-40 na 10-45.

Co přinese patch 9.9

Ghost Poro (D3)

  • Nyní přidává adaptivní bonus, pokud Ghost Poro zahlédne nepřítele. 
    • Získáte adaptivní bonus 1,2 AD nebo 2 AP za každého Ghost Pora, který spatřil nepřítele. Sčítá se až do 10 porů.

Ultimate Hunter (D4)

  • CDR za stack zvýšen ze 3% na 4%.

Relentless Hunter (D4)

  • Rychlost pohybu zvýšena z 8 na 9.
  • Rychlost pohybu za stack zvýšena z 8 na 10.

Celerity (S3)

  • [Nový efekt] "Všechny bonusy rychlosti pohybu na vás mají o 7% větší efekt a máte 1% přídavné rychlosti pohybu.  
    • [70% je chyba popisku, mělo by zde být 7%]

Scorch (S4)

  • Bonusové magické poškození zvýšeno z 10-30 na 15-35.

Co přinese patch 9.9

Aftershock (R1)

  • Poškození změněno z [10 - 120 (+3% maximálních životů)(+15% bonusového AD)(+10% AP)] na [10 - 120 (+4% maximálních životů)]
  • Armor & MR změněny z [70 - 120] na [70 + 50% vašich bonusových resistů]

Co přinese patch 9.9

Bone Plating (R3)

  • Snížené poškození zvýšeno z 25-50 na 30-60.

Conditioning (R3)

  • Armor a MR zvýšeny z 8 na 9.

Co přinese patch 9.9

Magical Footwear (I2)

  • Doba získání bot zdarma zvýšena z 10 minut na 12. 
  • Zkrácení doby čekání za zabití zvýšeno ze 30 sekund na 45 sekund. 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama