Co přinese patch 7.19
Které změny se pravděpodobně objeví v patchi 7.19
Patch 7.19 se už blíží. Pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož je v současnosti najdeme na testovacím serveru PBE.
Nové skiny
Pět nových skinů přijde do hry v průběhu patchě. Jedná se o skiny Soaring Sword Fiora, Eternal Sword Yi, Sacred Sword Janna, Beekeeper Singed a Arclight Yorick. Prohlédnout si je můžete v tomto článku.
Chroma balíčky
Dva z nových skinů dostanou také své chroma balíčky.
Sacred Sword Janna
Eternal Sword Master Yi
Nové summoner ikony
Několik tématických summoner ikon se dostane do hry. Nejprve dvě sumoner ikonky s tématikou World's Pick'em:
Poté ikonka s tématem nového skinu na Yoricka:
Čtyři nové ikony s novými Immortal Journey skiny:
A nakonec jedna ikonka od Beekeeper Singeda:
Nový skin na wardy
K novým skinům přibude také tématická warda.
Řazení šampionů ve výběru
Filtrování ve výběru šampionů, seřazení a oblíbenost nyní přidána na PBE.
Bylo přidáno nové info ohledně nového filtrování ve výběru šampionů:
Filtrování podle pozice
- Filtrování rolí (Assassin, Tank, Mág a další) bylo nahrazeno filtry pozicí (například Top, Mid, Jungle).
- Zobrazuje celou řadu šampionů pro každou pozici, založených na datech z předchozího patche. Každý šampion je v nejméně jednom filtru. Noví šampioni se budou ukazovat po patchi, kdy byli vydáni.
Seřazení podle mastery
- Seřazení šampionů od nejvyššího k nejmenšímu champion mastery.
- Svého maina nyní můžete najít lehce, když šampiony seřadíte podle mastery. Nyní se nezobrazují věci jako současná mastery úroveň nebo tokeny, které jste nyní dostali, ale je možné, že tomu tak v budoucnu bude. Tohle by pořád mělo pomoct zúžit výběr toho, co chcete hrát a pro získání nejlepšího match-upu nebo synergy ve vašem týmu.
Oblíbené
- Right-click na šampiona, aby byl přidán do oblíbených podle pozice a rychlé vyhledávání ve výběru šampionů.
- Můžete šampiony seřadit podle oblíbenosti, abyste měli své oblíbené šampiony vždy nahoře a aby spolupracovali s novými filtry pozic. Například pokud hrajete Dianu jungle a na midu, přidáte jí do oblíbených pro obě pozice a kdykoliv budete filtrovat šampiony na mid, ukáže se i když nebude jako jeden z návrhů šampionů z posledního patche.
Hextech chest filter
- Zobrazuje šampiony, za které jste nedostali Hextech truhlu pouze mimo rankedy. Teď by mělo být jednodušší najít šampiony pro získání Hextech truhel.
- Jelikož pokusy jsou jeden z největších důvodů ztráty LP, tento filtr je zobrazen pouze v zápasech mimo rankedy, ve kterých je možné truhly získat.
Balanční změny
Šampioni
Aatrox
- Dark Flight (Q)
- Skok lze přerušit pouze při cestě vzhůru. Pád dolů již řerušit nejde.
- Massacre (R)
- Bonus k dosahu základních útoků zvýšen z 175 na 225.
Azir
- Základní životy zvýšeny z 524,4 na 540.
- Regenerace životů snížena z 1,3848 na 1,38.
- Základní rychlost pohybu zvýšena z 325 na 335.
- Counquering Sands (Q)
- AP ratio sníženo z 50% na 30%.
- Dosah útoku snížen z 875 na 720.
- Hit box je nyní o asi 70 jednotek delší.
- Cooldown změněn z 10/9/8/7/6 na 11/9,5/8/6,5/5.
- Základní poškození zvýšeno z 65/85/105/125/145 na 70/100/130/160/190
- Arise! (W)
- Základní poškození z bodnutí změněno - zvýšeno na všech úrovních, ale mírně sníženo na 18. úrovni.
- Nové hodnoty: 60/62/64/66/68/75/80/85/95/105/115/125/135/145/155/165/175/185.
- Zvýšeno poškození za úroveň u vojáků.
- Doba obnovení vojáka snížena z 10/9/8/7/6 na 8/7,5/7/6,5/6.
- Dosah vyčarování vojáka zvýšen z 450 na 500.
- Doba života vojáka zvýšena z 9 sekund na 10.
- Azirův pokyn k základnímu útoku - doba kouzlení snížena z 0,5 sekundy na 0,35.
- Vzdálenost deaktivace vojáka - zkrácena z 800 na 660.
- Nově vojáci nemohou útočit na wardy nebo trinkety.
- AP ratio sníženo ze 70% na 60%.
- Nový efekt - Azir dostane 20/30/40/50/60% dodatečné rychlosti útoku na 5 sekund, pokud vyvolá nebo má 3 a více vojáků na bojišti.
- Základní poškození z bodnutí změněno - zvýšeno na všech úrovních, ale mírně sníženo na 18. úrovni.
- Shifting Sands (E)
- Štít má nyní 70% AP ratio.
- Azirovo E mu nyní přidá štít okamžitě.
- Doba trvání štítu snížena ze 4 sekund na 1,5.
- Nový efekt - Pokud Azir udeří nepřátelského šampiona, zastaví jeho skok a okamžitě připraví písečného vojáka (W).
- Emperor's Divide (R)
- Cooldown snížen z 140/120/110 na 120/105/90.
- Velikost stěny zvýšena z 4/5/6 vojáků na 5/6/7 vojáků.
- Stěna vojáků nyní přeruší nepřátelské skoky, zatímco se vojáci pohybují. Po dosažení jejich cílové destinace se stanou vojáci klasickým terénem.
Caitlyn
- HP za úroveň zvýšeny z 80 na 85.
- Základní HP sníženy z 524.4 na 475.
- Základní attack speed zvýšen z 0,543 na 0,568.
- Attack speed za úroveň zvýšen z 2% na 4%.
- Prodleva základních útoků snížena z 0,15 na 0,1.
- Základní regenerace HP snížena z 1,1348 na 1,13.
- Headshot (P)
- Nyní funguje i na věže."
- Piltover Peacemaker (Q)
- Poškození do cílů za prvním zasaženým cílen zvýšeno z [o 50% menší] na [o 33% menší].
- Yordle Snap Trap (W)
- Poškození z Headshot střely zvýšeno z 10/55/100/145/190 na 40/90/140/190/240.
- AD změněno z 60% celkového AD na 40/55/70/85/100% bonusového AD.
- Trvání pasti sníženo z 90 sekund na 30/40/50/60/70.
- Doba obnovení snížena z 45/32.5/20/12.5/10 na 30/35/40/45/50.
- Délka trvání vize snížena z 8 na 3.
Janna
- Základní AD sníženo z 51,956 na 49.
- HP za úroveň sníženo ze 78 na 70.
- Základní HP zvýšeno z 487,04 na 500.
- Vzdálenost základních útoků zvýšena z 475 na 550.
- Attack speed za úroveň zvýšen z 2,61 na 2,95.
- AD za úroveň sníženo z 2,95 na 1,5.
- Rychlost projektilu základních útoků zvýšena z 1200 na 1600.
- Prodleva základního útoku snížena z 0,1 na 0,08.
- Tailwind (P)
- Janna má z této pasivní schopnosti bonus vždy.
- [Nový efekt] Základní útoky Janny navíc způsobují magické poškození, které se rovná 35% její bonusové rychlosti pohybu.
- Howling Gale (Q)
- Cena schopnosti snížena z 90/105/120/135/150 na 60/80/100/120/140 many.
- Cooldown změněn z 14/13/12/11/10 na 12 na všech úrovních.
- Základní vzdálenost letu tornáda zvýšena z 850 na 1000.
- Bonusová vzdálenost za nabíjení po seslání snížena z 35% na 25%.
- [Nový efekt] Schopnost vždy projede danou vzdálenost za 1,5 sekundy.
- Zephyr (W)
- Dosah snížen za 600 na 550.
- Cooldown snížen z 12 na všech úrovních na 8.
- Bonusová rychlost pohybu snížena z 9/11/13/15/17% na 5/8/11/14/17%.
- Trvání zpomalení sníženo z 3 sekund na 2.
- Eye of the Storm (E)
- Cooldown změněn z 10 na každé úrovni na 18/16/14/12/10
Malphite
- Brutal Strikes (W)
- [Nový efekt] Pokud je štít z pasivky aktivní, bonusový armor z W je trojnásobný.
- Bonusový armor snížen z 15/20/25/30/35% na 10/15/20/25/30%.
Ornn
- Základní mana zvýšena z 300 na 340.
- Volcanic Rupture (Q)
- Mana cost snížen z 55/60/65/70/75 na 55 na všech úrovních.
- Searing Charge (E)
- Mana cost snížen z 60 na všech úrovních na 50.
Vayne
- Tumble (Q)
- Bonusové poškození zvýšeno z 30/35/40/45/50% celkového AD na 50/55/60/65/70% celkového AD.
- Bonusové poškození již nemůže kriticky zasáhnout.
- Silver Bolts (W)
- True damage sníženo z 6/7.5/9/10.5/12% na 4/6/8/10/12%.
- Minimální true damage zvýšeno z 40/60/80/100/120 na 50/65/80/95/110.
- Final Hour (R)
- [Nový Efekt] Trvání schopnosti je prodlouženo o 4 sekundy pokaždé, když šampion poškozený od Vayne zemře během následujících 3 sekund.
- Schopnost nelze prodloužit na víc, než je originální maximální doba trvání.
- [Nový Efekt] Trvání schopnosti je prodlouženo o 4 sekundy pokaždé, když šampion poškozený od Vayne zemře během následujících 3 sekund.
Veigar
- Základní regenerace HP zvýšena z 1,0848 na 1,3.
- Dosah základních útoků zvýšen z 525 na 550
- Regenerace HP za úroveň zvýšeno z 0,11 na 0,12.
- Dark Matter (W)
- Cooldown sníženo z 10/9.5/9/8.5/8 na 8 na všech úrovních.
- [Nový efekt] Každých 50 stacků z Phenomenal Evil snižuje cooldown schopnosti o 10%.
Xin Zhao
- Nové ikonky schopností
|
|
|
|
|
- Základní staty
- Rychlost útoku za úroveň zvýšena z 2,6 na 3,5.
- [Nové!] Determination (P)
- Každý třetí útok dává (20/40/60/80% AD na 1/6/11/16) jako bonusové poškození a léčí Xin Zhaa za 5 (+3 za úroveň) (+10% celkového AD) (+40% AP).
- Hodnota x: 8/11/14/17/20/23/26/29/32/35/38/41/44/47/50/53/56/59.
- Každý třetí útok dává (20/40/60/80% AD na 1/6/11/16) jako bonusové poškození a léčí Xin Zhaa za 5 (+3 za úroveň) (+10% celkového AD) (+40% AP).
- Three Talon Strike (Q)
- Poškození sníženo z 15/30/45/60/75 na 15/20/25/30/35.
- AD změněno z 120% tAD na 40% bonus AD.
- [Nové!] Wind Becomes Lightning (W)
- 45 many.
- Cooldown 12/11/10/9/8 sekund.
- Xin Zhao před sebou sekne svým kopím, poté bodne dopředu.
- Seknutí: 30/40/50/60/70 (+30% celkového AD)
- Bodnutí: 40/75/110/145/180 (+90% celkového AD) poškození a zpomalení o 50% na 1,5 sekundy.
- Čas vyčarování schopnosti se snižuje s attack speedem z předmětů a úrovní (minimálně 0,4 sekundy).
- Do minionů uděluje pouze 50% poškození.
- Lifesteal je účinný na 33% u obou útoků.
- Prodlouží aktuální trvání ostatních schopností Xin Zhaa o 0,6 sekundy.
- Audacious Charge (E)
- Magické poškození sníženo z 70/110/150/190/230 na 50/75/100/125/150.
- Zpomalení zvýšeno z 25/30/35/40/45% na 50% na všech úrovních.
- Doba zpomalení snížena ze 2 sekund na 0,5.
- Nový efekt - Použitím získává Xin Zhao 40/45/50/55/60% rychlost útoku na 5 sekund.
- Crescent Guard (R)
- Přejmenováno z Crescent Sweep na Crescent Guard.
- Cooldown snížen z 120/110/100 na 100 na všech úrovních.
- Nový efekt - Na 3 sekundy po použití schopnosti má Xin Zhao zvýšeno Awareness a úplně blokuje poškození od nepřátel kteří jsou daleko. Xin Zhaův útok a vyvolání schopností zvyšují trvání Awareness o 0,3 sekundy každý.
Video se schpnostmi Xin Zhaa:
Předměty
Ardent Censer
- Attack speed z pasivní části tohoto přeměty změněn z [25%] na [20-35% podle úrovně cíle].
- Pasivní část tohoto předmětu změněna z [vysávání 25 HP za zásah] na [způsobuje dodatečné poškození 20-35 za zásah].
- [Nový efekt] Pasivní části předmětu se aplikují při použití i na vlastníka předmětu.
Bramble Vest
- Celková cena předmětu zvýšena z 900 na 1000.
- Kombinovací cena zvýšena ze 300 na 400.
- Odrážené poškození sníženo z 20 na 15.
Righteous Glory
- Celková cena zvýšena z 2500 na 2650.
- Kombinovací cena zvýšena z 950 na 1100.
Thornmail
- Kombinovací cena snížena z 600 na 500.
- Celková cena zůstává stejná kvůli změně Bramble Vest.
- Armor zvýšen ze 75 na 80.
Zeke's Convergence
- Celková cena snížena z 2400 na 2250.
- Kombinovací cena snížena ze 400 na 250.
- Poškození bouře sníženo z 60 za vteřinu na 40 za vteřinu.