Co přinese patch 7.1
Další patch se nezadržitelně blíží.
První sedmičkový patch se blíží na live servery, pojďme se podívat které změny pravděpodobně přinese.
Tyto nové skiny se objeví v průběhu nového patche
- Dreadnova Gangplank
- Warring Kingdoms Azir
- Warring Kingdoms Garen
- Warring Kingdoms Vi
- Heartseeker Lucian
- Heartseeker Quinn
- Firecracker Jinx chroma (Pearl, Obsidian, Aquamarine, Rose Quartz, Citrine, Amethyst, Emerald)
Na všechny tyto skiny a chroma packy se můžete podívat v našem článku ZDE .
Love Dove ward - 640 RP
Crest of the Rooster Ward
Nových ikonek se do hry s tímto patchem dostane obrovské množství, jedná se o ikonky týmů (pro rok 2017) a také ikonek s motivem nových skinů (Warring Kingdoms a Heartseeker). Nové emoty se týkají pouze týmů z turecké soutěže. Na všechny tyto ikonky a emoty se můžete podívat sem .
S čínským novým rokem se do hry dostane i nový login screen.
Čínský nový rok se dotkne také Hechtech Crafting. Podrobnější info zatím Riot nezveřejnil.
V custom hrách jsou již dostupní boti.
Byla přidána nová ikonka pro Ascension.
Do nastavení (ve hře) byly přidány tlačítka - Game, Sound a Interface.
Bylo upraveno mnoho popisků schopností, které dávají "true sight", tedy zviditelňují neviditelné jednotky.
- Šampioni
- Akali - W
- Caitlyn - W/R
- Fiddlesticks - W
- Fizz - R
- Kha'Zix - R (může být zviditelněn "true sight")
- Kled - Q/E
- Karma - W
- Leblanc - E
- Lee Sin - Q
- Lulu - E
- Morgana - R
- Nidalee - W
- Rengar - R
- Shaco - Q (může být zviditelněn "true sight")
- Talon - R (může být zviditelněn "true sight")
- Teemo - Passive (může být zviditelněn "true sight")
- Thresh - Q
- Twisted Fate - R
- Vayne - R (může být zviditelněn "true sight")
- Vi - R
- Zyra - W
- Wukong - W (může být zviditelněn "true sight")
- Ostatní
- Snowball (ARAM)
- Arcane Sweeper
- Scryer's Bloom
- Nadále nedává "true sight"
- Skirmisher's Sabre
- Lee Sin - E
- Jiné úpravy popisku
- Jinx - W - Popisek již neříká, že zviditelňuje pouze pokud není šampion neviditelný (tedy schopnost by měla dávat "true sight")
- Monstra bez buffu přidávají po prvním zabití o 25% méně zkušeností
- Změna získaných zkušenosti
- Blue - XP sníženy na 200 z 210
- Red - XP sníženy na 200 z 210
- Gromp - XP snížen na 200 z 210
- Malí Krugové - XP sníženy na 35 z 45
- Mini Krugové - XP sníženy na 7 z 15
- Crimson Raptor- XP zvýšeny na 20 z 15
- Malí raptoři - XP zvýšeny na 35 z 15
- Přidán efekt pro její základní a backfrost storm.
- Opravena chyba, kdy Aniviině ultimátce trvalo se zformovat 1,75 vteřiny místo 1,5 vteřiny
- Shifting Sands - Popisek nadále neříká, že štít se zvyšuje s počtem životů (nejedná se však o žádnou změnu, jelikož tato schopnost byla již delší dobu rozbitá)
- Nárůst životů za úroveň snížen na 85 z 95
- Adaptive Defenses (P) - Doba trvání snížena na 1,5 vteřiny z 1,5/2/2,5
- Spinning Axe (Q) - Bonusové poškození změněno na (30/35/40/45/50 damage + 65/75/85/95/105% bonosového AD] z [45/55/65/75/85% celkového AD]
- Blood Rush (W) - Potřebná mana snížena na 40/35/30/25/20 ze 40
- Rend (E)
- Pasivní část schopnosti se již nedeaktivuje, když je aktivní část na cooldownu
- Minimální počet zabitých jednotek potřebných na vrácení many snížen na 1 ze 2
- Focused Resolve (W) - Počet udělení poškození snížen na 2 ze 3 (poškození zůstává, ale tato změna ovlivní cooldown redukci ultimátní schopnosti)
- Mantra Bonus - Defiance (R+E) - Štít snížen na 30/90/150/210 z 30/100/170/240
- Slicing Maelstorm (R)
- Poškození sníženo na 40/75/110 z 80/145/210
- AP Ratio sníženo na 20% z 40%
- (Nové) "Každý další zásah způsobí nepříteli o 10% více poškození
- (Odstraněno) "Pokaždé, když je nepřítel zasažen, další poškození je sníženo o 25% (maximálně o 50%)
- Dragon's Rage (R) - poškození sníženo na 150/300/450 z 200/400/600
- Lightslinger (P) - Poškození druhého výstřelu zvýšeno na 40% (60% od úrovně 13) ze 30% (60% od úrovně 16)
- Piercing Light (Q) - Poškození zvýšeno na 80/115/150/185/220 z 80/110/140/170/200
- Iron Ambassor (P) - Doba trvání štítu snížena na 3 vteřiny z 5
- Keeper's Verdict (R)
- Plně nenabitá schopnost nyní způsobuje 50% poškození
- Délka vyhození do vzduchu je také poloviční (nejedná se o změnu, pouze o přidání popisku)
- Overload (Q)
- Bonusová rychlost pohybu snížena na 25/28/31/34/37/40 z 25/30/35/40/45/50
- Štít snížen na 65-150 z 60-200
- Decieve (Q) - AP ratio snížena na 40% z 50%
- Two-Shiv Poison (W) - AP ratio sníženo na 75% z 90%
- Hallucinate (R) - Poškození exploze sníženo na 200/300/400 z 300/450/600
- Burnout (W) - Již nezpůsobuje 20% poškození monstrům
- Trascendent (P) - Shopnost W na 5. úrovni nyní způsobuje 20 poškození jako true damage (dříve Syndra uchopila 2 orby)
- Force of Will (E)
- AP ratio sníženo na 70% z 80%
- Poškození sníženo na 70/110/150/190/230 z 80/120/160/200/240
- Unleashed Power (R) - Cooldown zvýšen na 120/100/80 ze 100/90/80
- Regenerace many zvýšena na 1,52 z 1,518
- Navýšení regenerace many za úroveň zvýšena na 0,16 z 0,1
- Noxian Diplomacy (Q) - Léčení zvýšeno na 17 + 3 za úroveň z 15 + 2 za úroveň
- Již nezpůsobuje "true sight" označenému cíli
- Doba trvání brány Voidu snížena na 120 vteřin ze 150
- Cooldown brány snížen na 120vteřin ze 150
- Životy Voidlingů za úroveň sníženy na 0 z 50.
- Aktuální životy Voidlingů padající za tik zvýšeny na 20% z 10% (rychleji jim mizí životy)
- Poškození Voilingů do budov za úroveň zvýšeno na 20 (360 na úrovni 18) z 5 (90 na úrovni 18).
- Voidlingové se již nepočítají mezi zabité mininy a monstra