Co přinese patch 6.9
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Co přinese patch 6.9

Co přinese patch 6.9

Heidy

Heidy

Které změny se objeví v následujícím patchi?

Reklama

Obrovský patch

6.9

se nám nezadržitelně blíží i se všemi svými změnami pro mágy a draky. Pojďme se podívat, které změny se do hry nejspíše dostanou, jelikož jsou v současnosti na

testovacím serveru PBE

.

Nové skiny

Tři nové skiny na

Nocturna

,

Kayle

a

Singeda

budou přidány do hry. Více o nich naleznete ZDE .

Co přinese patch 6.9

Úpravy draka

Dlouho očekávané změny, které velmi ovlivní celkové hraní League of Legends, se v tomto patchi dostanou do hry. Jednou z těchto změn jsou čtyři noví draci. Více si o celkových změnách draků a jejich systému můžete přečíst v tomto článku .

Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9

Reworky mágů

Tyto změny se týkají hlavně šesti šampionů, kterými jsou 

Brand

Cassiopeia

Malzahar

Vel'Koz

Vladimir

, a

Zyra

.

Brand

Co přinese patch 6.9
  • Blaze (P) 
    • Stackuje se až 3x, každý následující stack má nižší zranění
      • 2% max HP během 4 sekund (dříve 8%)
    • NOVÝ EFEKT Pokud Blaze dosáhne maximálního počtu stacků na šampionovi nebo velkém monstru, vybuchne po dvou sekundách a zraní za 12% + 0.5 za úroveň ze maxima HP všech nepřátel poblíž. Na tomto šampionovi nelze stackovat blaze po dobu 4 sekund
      • Zranění scaluje s úrovní Branda - maxima dosáhne na úrovni 9 (16%).
Co přinese patch 6.9
  • Sear (Q)
    • délka stunu snížena na 1,5 sekundy ze 2
    • poškození sníženo na 80/110/140/170/200 z 80/120/160/200/240
    • AP ratio sníženo na 0.55 z 0.65
  • Pillar Of Flame (W)
    • Cooldown snížen na 10/9.5/9/8.5/8 z 10 na všech úrovních
    • Mana cost snížen na 60/70/80/90/100 z 70/80/90/100/110
  • Conflagration (E)
    • Cooldown snížen na 10/9/8/7/6 z 12/11/10/9/8
    • Poškození sníženo na 70/90/110/130/150 z 70/105/140/175/210
    • AP ratio sníženo na 0.35 z 0.55
  • Pyroclasm (R)
    • Poškození sníženo na 100/200/300 z 150/250/350
    • AP ratio sníženo na 0.25 z 0.5
    • [NOVÝ EFEKT] Blaze bonus nyní zpomaluje cíle za 30/45/60%
    • Zaměřuje se na šampiony, kteří mají nastackovanou Brandovu passivku
Co přinese patch 6.9

Cassiopeia

Co přinese patch 6.9
  • Základní staty
    • Movement Speed snížen na 328 z 335
    • Základní životy zvýšeny na 525 z 506
    • Základní mana zvýšena na 375 z 370
    • Základní armor zvýšen na 25 z 22.22
    • Přibývání armoru sníženo na 3.5 z 4
    • Základní mana regen snížen na 1.6 z 1.672
    • Přibývání mana regenu zvýšeno na 0.16 z 0.15
    • Základní health regen zvýšen na 1.2 z 1.08
    • Základní poškození zvýšeno na 53 z 52.3
    • Přibývání poškození sníženo na 3 fz 3.2
  • Serpentine Grace (pasivka) Cassiopeia nyní dostává 4 movement speed za každou úroveň, ale nemůže si koupit boty.
Co přinese patch 6.9
  • Noxious Blast (Q)
    • Mana cost zvýšen na 60/65/70/75/80 z 40/50/60/70/80
    • Cooldown snížen na 3.5 z 4
    • Poškození zvýšeno na 75/120/165/210/255 z 75/115/155/195/235AP Ratio zvýšeno na 0.7 z 0.45
    • Movement speed bonus zvýšen na 30/35/40/45/50% z 20%
    • Movement speed nyní postupně klesá
Co přinese patch 6.9
  • Miasma (W)
    • Mana cost zvýšen na 70 na všech úrovních z 40/50/60/70/80
    • Cooldown zvýšen na 22/20/18/16/14 z 14/13/12/11/10
    • Slow změněn na 35% na všech úrovních z 25/30/35/40/45%.
    • Nyní vystřlí několik oblaků jedu v oblouku, které se zastaví na maximální range (800) nebo při nárazu do terénu.
    • Nyní uzemňuje nepřátele - znemožňuje jim použít schopnosti spojené s pohybem
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
  • Twin Fang (E)
    • Mana cost změněn na 60/65/70/75/80 z 50/60/70/80/90
    • Cooldown snížen na 0.9 sekund z 5 
    • Vzdálenost upravena - nyní se počíta od okraje k okraji místo od středu ke středu
  • Poškození je dáno úrovní, začíná na 52 a za každou úroveň se zvýší o +4
    • 72 na 6. úrovni, 96 na 12. úrovni atd.
Co přinese patch 6.9
  • Petrifying Gaze (R)
    • Zpomalení sníženo na 40% z 60%

Malzahar

Co přinese patch 6.9
  • [NOVÉ] Void Shift (Passivka)- Pokud Malzahar nedostal poškození nebo nebyl ovlivněn CC efektem v posledních 24 (mínus 1 seuknda za každý level, nejméně tedy 6) sekundách, dostane o 90% snížené poškození a imunitu vůči CC s účinností 1s po obdržení poškození nebo blokování crowd controllu.
  • Poškození od minionů je pořád stejné a tuto schopnost nespustí ani nijak neovlivní její cooldown. 
Co přinese patch 6.9
  • Call of the Void (Q)
    • Mana cost snížen na 60 na všech úrovních z 80/85/90/95/100
    • Cooldown snížen na 6s z 9s
    • Poškození sníženo na 70/110/150/190/230 z 80/135/190/245/300
    • AP Ratio sníženo na 0.7 z 0.8
    • Délka silence snížena na 1/1.25/1.5/1.75/2 sekund z 1.4/1.8/2.2/2.6/3 sekund.
Co přinese patch 6.9
  • [NOVÉ] Void Swarm (W) 
    • 60 Mana, 20/19/18/17/16 sekund cooldown
    • Vyvolá voidlinga který vydrží 12 sekund aby bojoval s nejbližšími nepřáteli. Jakmile voidling poprvé zaútočí na šampiona, monstrum nebo asistuje v zabíjení nějaké jednotky, přivolá Malzahar dalšího voidlinga který vydrží stejně dlouho jako ten předchozí. Pokud je najednou přivoláno 3 nebo více voidlingů, dostanou všichni 50% attack speed buff
      • Detaily Voidlinga: Útoky davají 0.3/0.325/0.35/0.375/0.4 AD fyzického poškození + 10/15/20/25/30 +0.1 AP magického poškození (proti montrům jen 75% poškození)
      • Uděluje trojnásobné poškození minionům pod 25% života 
      • Další voidling se nevyvolá pokud předchozímu zbývají 4 nebo méně sekund. 
      • Preferuje útočit na cíle, které na sobě mají Nether Grasp nebo Malefic Vision a získá o 100% zvýšený movement speed pokud tyto cíle vidí
      • Jinak útočí na nejbližší cíle.
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
    • Voidling nadále nereaguje na Malzaharovy základní útoky 
    • Voidling se jíž neteleportuje zpět k Malzaharovi pokud je od něj vzdálen
    • Voidling získává životy za každou Malzaharovu úroveň
    • Zvýšena vzdálenost vyvolání Voidlinga na 450 z 300 
  • Malefic Visions (E)
    • Mana cost snížen na 60/70/80/90/100 z 60/75/90/105/120
    • Poškození sníženo na 80/115/150/185/220 z 80/140/200/260/320 
    • AP ratio sníženo na 0.7 z 0.8
    • Regenerace many změněna na 2% z maximální many z 10/14/18/22/260
    • [NOVÝ] Doba trvání se nyní obnovuje když Malzahar použije Q nebo R na cíl
Co přinese patch 6.9
  • Nether Grasp (R)
    • Základní poškození odstraněno
    • [NOVÉ] Nyní vytváří zónu kolem nepřítele (jako staré W), která dává 6% (+1,5% za každých 100 AP) z nepřítelových maximálních životů jako magické poškození po dobu 5 sekund
Co přinese patch 6.9

Vel'Koz

Co přinese patch 6.9
  • Organic Deconstruction (Passivka)
    • Nyní dává 25 + 8 za úroveň + 0.4 AP bonusový true damage.
    • R už nedává stacky passivce
Co přinese patch 6.9
  • Plasma Fission (Q)
    • Nyní vrací 50% mana costu za zabitou jednotku
    • Indikátor nyní vidí pouze Vel'Koz
Co přinese patch 6.9
  • Void Rift (W)
    • AP ratio sníženo na [0.15 a 0.25] z [0.25 and 0.375]
  • Tectonic Disruption (E)
    • AP ratio sníženo na 0.3 z 0.5
  • Life Form Disintegration Ray (R)
    • Poškození zvýšeno na 500/725/950 + (1.0 AP) z 500/700/900 + (0.6 AP)
    • Cooldown snížen na 120/100/80 z 130/110/90
    • Již nedává stacky passivce
    • [NOVÝ] Passivka: Deconstructing (3 hity) nepřátelského šampiona mu udá debuff Researched, který trvá 7 sekund. Pokud ho poté zasáhnete jakýmkoliv kouzlem nebo basikc attackem obnoví se odpočet debuffu
    • Nyní uděluje true damage do cílů s Researched
Co přinese patch 6.9

Vladimir

Co přinese patch 6.9
  • Změny statů:
    • Základní životy zvýšeny na 550 z 543
    • Přibývání životů sníženo na 84 z 85
    • Poškození zvýšeno na 52 z 48
    • Základní armor zvýšen na 23 z 21.88
    • Přibývání amoru sníženo na 3.3 z 3.5
  • Crimson Pact (Pasivka):
    • Bonusové HP za AP faktor zvýšeno na 0.04 z 0.025 
    • Bonusové AP to HP faktor snížen na 1.0 z 1.4
Co přinese patch 6.9
  • Transfusion (Q):
    • Cooldown snížen na 9/8/7/6/5 z 10/8.5/7/5.5/4
    • Poškození sníženo na 80/100/120/140/160 (0.45 AP) z 90/125/160/195/230 (0.6 AP)
    • Vyléčení změněno na 20/25/30/35/40 (0.15 AP) z 15/25/35/45/55 (0.25 AP)
    • [NOVÝ] Po využití Q dvakrát, Vladimir dostává Crimson Rush
      • Crimson Rush: Vladimír je mírně zrychlen a pro 2.5 sekundy trvajícího Q dává 100% zvýšené poškození a léčí se za dalších 40 + 15 za level + 5%
Co přinese patch 6.9
  • Sanguine Pool (W) bonusové health damage ratio sníženo na 10% z 15%
  • [NOVÝ] Tides of Blood (E):
    • Stojí 10% maximálních HP.
    • Range 600
    • 9 sekund cooldown
    • Vladimír nejprve nabíjí schopnost 1 sekundu.
    • Při vypuštění schopnosti po 1,5 sekundě Vladimir vystřelí výbuch krve, který zraňuje mezi 30/40/50/60/70 + 0.025 HP + 0.35 AP a 60/80/100/150/140 + 0.1 HP + 0.7 magického poškození do zasažených nepřátel.
    • Při plném nabití schopnost zpomalí Vladimira, dokud ji drží, ale při vypuštění krátce zpomalí zasažené nepřátele o 40/45/50/55/60%.
    • Maximální počet projektilů blokovaných miniony snížen na 5 ze 7.
    • Projektily nyní zraňují také sousedící miniony v malém AoE radiusu kolem cíle.
Co přinese patch 6.9
  • Hemoplague (R):
    • Trvání sníženo na 4 sekundy z pěti
    • Zvýšené poškození do zasažených cílů sníženo na 10% z 12%.
    • [NOVÉ] Po skončení trvání vyléčí schopnost Vladimira za 50% zranění, které všem šampionům způsobila.
Co přinese patch 6.9

Zyra

Co přinese patch 6.9
  • Změny statů:
    • Movement Speed zvýšen na 340 z 325.
    • Základní HP zvýšeno na 499 z 479.
  • [NOVÝ] Garden of Thorns (Passivka)
    • Nový efekt: Semínka se kolem Zyry spawnují pravidelně (2 semínka najednou, daleko od sebe), což je rychlejší s úrovní a trvají 45 sekund (maximálně 8 semínek), pokus na ně stoupne nepřátelský šampion zmizí
    • Kytky ze semínek vydrží 5-7,5 sekundy (záleží na úrovni Zyry)
    • Semínka se nespawnou pokud je Zyra schovaná v křoví
    • HP kytek sníženo na 2 útoky, ale zvyšuje se s W.
    • Poškození kytek sníženo na 24 + 5 za úroveň + 0,15 AP z 23 + 6,5 za úroveň + 0,2 AP.
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
  • Deadly Spines (Q)
    • Mana cost snížen na 60 na všech úrovních z 75/80/85/90/95.
    • Poškození sníženo na 60/90/120/150/180 + 0.55 AP z 70/105/140/175/210 +0.65 AP
    • Nyní má obdélníkový tvar.
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
  • Rampant Growth (W)
    • [ODSTRANĚNO] Již nepřidává 2-10% CDR.
    • Semínka dávají limitovanou vision v malém prostoru, pro nepřátelské šampiony na 2 sekundy pokud na ně šlápne
    • [NOVÉ] Zvyšuje maximální HP rostlin o 10/20/30/40/50%.
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
  • Grasping Roots (E) - prodloužení vzdálenosti
Co přinese patch 6.9
  • Stranglethorns (R) nyní zvyšuje poškození rostlinek na 150% než zvyšování jejich attack speedu 50%
Co přinese patch 6.9

Tito šampioni nebyli jediní, kdo si prošel změnami. I když jsou tyto změny menší, je třeba se o nich zmínit.

Anivia

Co přinese patch 6.9
  • Základní útok
    • Upraven projektil - menší a méně hlasitý
    • Rychlost projektilu zvýšena na 1500 ze 1400.
  • Flash Frost (Q)
    • AP ratio sníženo na 0.4 z 0.5.
    • Základní poškození sníženo na 60/85/110/135/160 z 60/90/120/150/180.
    • Délka trvání stunu nyní scaluje s úrovní schopnosti - zvýšeno na 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 z 1.
    • Zpomalení nyní scaluje s úrovní R - zvýšeno na 20/30/40% z 20%.
    • Vylepšené zobrazování uděleného zranění
    • Animované částečky ze stunu jsou nyní viditelné pro všechny.
  • Frostbite (E)
    • Rychlost projektilu zvýšena na 1600 z 1200.
    • Vzhled animace vylepšena
      • Lepší "hitbox", trochu menší, třpytí se.
    • Vzdálenost snížena na 600 ze 650 ale nyní se počítá od kraje ke kraji (nyní stejná jako range autoattacků - přibližně 35 vyšší range než předtím).
  • Glacial Storm (R)
    • Nyní má animaci kouzlení (ale stále se vyčaruje ihned
    • [NOVÝ EFEKT] Nyní se roztahuje ze 150 až na 400 radius během 3 sekund.
    • [NOVÝ EFEKT] Při maximální velikosti zraní a zpomalí o 50% více a zmrazí na další sekundu (celkem 2 sekundy).
    • Zpomalení zvýšeno na 20/30/40% z 20%
    • Redukce attack speedu odstraněna.
    • Cast range zvýšena na 685 z 625 (Nyní stejná jako range autoattacků).
Co přinese patch 6.9

Annie

Co přinese patch 6.9
  • Pyromania (Passivka) -  nyní zobrazuje stacky pod manou
Co přinese patch 6.9
  • Incinerate (W)
    • Range zvýšen na 600 z 560
    • Již nepodvádí - pokud stihnete vyflashnout před tím, než kouzlení skončí, stun již nedostanete
  • Molten Shield (E)
    • Trvání sníženo na reduced to 3 sekundy z 5
    • Již nepřidává Armor/MR
    • Nyní snižuje příchozí poškození o 16/22/28/34/40%
    • Již nezvyšuje rychlost Tibberse (přesunuto do R)
  • Summon: Tibbers (R)
    • Prvotní AoE zranění sníženo na 150/275/400 + 0.65 AP z 175/300/425 + 0.8 AP
    • AoE aura poškození sníženo na 10/15/20 + 0.1 AP z 20/30/40 + 0.4 AP
    • Poškození Tibbersových autoattacků změněno na 50/75/100 + 0.15 AP z 80/105/130
    • Range Tibbersových autoattacků AA range zvýšena na 150 ze 125
    • [NOVÝ EFEKT] Tibbers se nyní naštve - získá 275% attack speed a 100% movement speed mizící během 3 sekund při 1) vyčarování, 2) když Annie zemře 3) když annie zasáhne šampiona stunem.
      • Ignoruje kolizi s jednotkami během naštvání
      • Attack speed mizí při útocích Tibberse a movement speed mizí během času
    • Tibbers nyní regeneruje 10% maxima HP za sekundu, pokud je 5 sekund mimo souboj
    • Tibbers nyní dostane 50% chybějících HP zpátky, když Annie zemře
    • Tibbers má nyní větší ukazatel HP
    • Tibbersova umělá inteligence byla vylepšena
    • Tibbers útočí na toho, kdo zabil Annie, pokud je vzdálen maximálně 1200 jednotek, jinak si vybírá šampiony s nízkými HP a poté nepřátele vzdálené od Annie 1200 jednotek
Co přinese patch 6.9

Fiddlesticks

Co přinese patch 6.9
  • [NOVÉ] Dread (Passivka) 
    • Při stání na místě nebo kouzlení schopností po dobu alespoň 1,5 sekundy posílí fiddlestickse Dread. Znehybňující CC tento časovač resetuje
    • Dread přidá 25/30/35/40% movement speed (na úrovních 1/6/11/16), ale trvá pouze 1,5 sekundy poté, co se Fiddlesticks začne hýbat
Co přinese patch 6.9
  • Terrify (Q) range snížen na 525 z 575
  • Drain (W)
    • Cooldown se nyní začne počítat na konci kouzlení (dříve na začátku)
    • Cooldown snížen na 4/3.75/3.5/3.25/3 sekundy z 10/9/8/7/6
  • Dark Wind (E)
    • Počet odrazů zvýšen na 7 z 5
    • Now si vybírá vysávané cíle (W) > nové cíle > jakékoli cíle
  • Crowstorm (R)
    • Nyní při kouzlení pingne na mapu (zelený ping - jdu sem)
    • Při kliknutí mimo range se nyní začne kouzlit na maximální range

Swain

Co přinese patch 6.9
  • Carrion Renewal (Passivka) obnovení many za kill zvýšeno na 12 + 1 za úroveň z 9 + 1.
  • Decrepify (Q)
    • Mana cost snížen na 60/65/70/75/80 z 60/70/80/90/100
    • Cooldown zvýšen na 14/13/12/11/10 z 8
    • Dává dvojnásobné zranění proti ne-šampionům
    • [NOVÉ] Swain nyní položí Beatrice na zem na 4 sekundy místo výběru specifického šampiona
      • Beatrice si vybírá cílové jednotky s E - Torment a vybere si nový cíl, pokud ten, na který útočí, zemře nebo odejde
Co přinese patch 6.9
  • Nevermove (W) 
    • mana cost snížen na 80/85/90/95/100 z 80/90/100/110/120
Co přinese patch 6.9
  • Torment (E)
    • Poškození sníženo na 50/80/110/140/170 z 75/115/155/195/235.
    • AP Ratio zvýšeno na 1.0 z 0.8.
    • Zvýšení poškození je nyní 20% na všech úrovních z 8/11/14/17/20%.
  • Ravenous Flock (R)
    • Cooldown zvýšen na 10 sekund z 8.
    • Vyčaruje 5 havranů (dříve 3)
    • Heal z minionů snížen na 15% z 25%.
    • Havrani neútočí víckrát na stejný cíl během jedné sekundy.
    • Zvýšení mana costu sníženo na 5 na všech úrovních z 5/6/7.
Co přinese patch 6.9

Syndra

Co přinese patch 6.9
  • Transcendent (Passivka):
    • Vylepšené Q - sféra vydrží až 8 sekund
    • Vylepšené W - zvedne také 2 sféry poblíž cíle
    • Vylepšené E - šířka kouzla zvýšena o 50%
    • Vylepšené R - vzdálenost zvýšena o 75
Co přinese patch 6.9
  • Dark Sphere (Q) AP ratio zvýšeno na 0.75 z 0.6
  • Scatter The Weak (E) cooldown snížen na 16/15/14/13/12 z 18/16.5/15/13.5/12

Veigar

Co přinese patch 6.9
  • Phenomenal Evil Power (pasivka)
    • Zasažení nepřátelského šampiona schopností přidá Veigarovi +1 AP. Kill a Assist přidá +4 AP
      • Stacky se zobrazují na liště buffů Veigara.
Co přinese patch 6.9
  • Baleful Strike (Q)
    • Mana cost snížen na 40/45/50/55/60 z 60/65/70/75/80.
    • Pasivní růst AP za šampiony a miniony přesunut do pasivky.
    • Nyní přidává stack do pasivky při zabití jednotky. Dva stacky přidá při zabití velkého monstra nebo miniona.
Co přinese patch 6.9
  • Dark Matter (W) mana cost snížen na 60/65/70/75/80 z 70/75/80/85/90.
  • Event Horizon (E) mana cost snížen na 70/75/80/85/90 z 80/85/90/95/100.
  • Primordial Burst (R)
    • Mana cost snížen na 100 z 125.
    • AP ratio nepřátel ODSTRANĚNO.
    • [NOVÉ] Zranění se nyní zvyšuje s počtem chybějících HP cíle.
    • Poškození změněno na [175/275/375 + 0.75 AP až 350/550/750 (1.5 AP) na základě chybějících HP cíle] z [250/375/500 +1.0 AP]
Co přinese patch 6.9

Xerath

Co přinese patch 6.9
  • Shocking Orb (E) délka stunu změněna na 0.5 - 2 sekundy z 0.75 - 1.75 sekundy
  • Rite of the Arcane (R)
    • Počet střel zvýšen na 3/4/5 ze 3
    • Poškození změněno na 200/230/260 z 190/245/300
    • Nyní se kamera mírně oddálí při použití kouzla
    • Mírně zvýšena vzdálenost

Ziggs

Co přinese patch 6.9
  • Satchel Charge (W)
    • [NOVÝ EFEKT] Nyní zničí věž, pokud má méně než 25/27.5/30/32.5/35% HP.
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
  • Mega Inferno Bomb (R) 
    • Cooldown snížen na 120/105/90 ze 120
    • Minioni již nedostávají dvojnásobné zranění

Upravené splash arty

Nových splash artů se dočkali:

 Malzahar, UFO Corki, Pax Sivir, Glacial Olaf, Lil Slugger Trundle, Junkyard Trundle, Traditional Trundle.
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9

Úpravy textur

Malzahar a Zyra ke své celkové přeměně dostali i maličko pozměněný vzhled. V horních obrázcích vidíte starou verzi v dolních novou.

Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9

Nové ikonky schopností

U některých šampionů budeme moci zaznamenat změnu ikon jejich schopností.

Anivia
Pasivka Q W E R
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Brand
Pasivka Q W E R
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Cassiopeia
Pasivka Q W E R
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Fiddlesticks
Pasivka Q W E R
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9

 Na této ikonce je party čapka, kterou máte na sobě, pokud hrajete za

Surprise Party Fiddlestickse

.

Kennen
Pasivka Q W E R
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Malzahar
Pasivka Q W E R
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Vladimir
Pasivka Q W E R
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9

 Buff Crimson Rush

Zyra
Pasivka Q W E R
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9

Nové summoner ikony

S novými skiny se ve hře objeví i nové summoner ikonky

Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9
Co přinese patch 6.9

MSI login screen

S probíhajícím turnajem MSI 2016 se na našich obrazovkách objeví nový login screen s touto tématikou.


Balanční změny

Obecné:

  • Death timery jsou kratší
  • Odstraněny enchanty bot
  • prodloužena doba trvání Baron buffu

Grievous Wounds

  • Nyní redukuje uzdravování za 40% místo pouze vlastního uzdravování

Rift Herald

  • Nyní se spawnuje v čase 6:00 a poté už se nerespawnuje
  • Má znatelně zvýšené útočné a obranné vlastnosti a je těžší ho zabít solo
  • Již nepřidává buff Doom's Eve
  • Nyní přidává Void's Superbuff
    • Jeho trvání je 20 minut a vydrží i pokud zemřete
    • Pokud jste sami, nepřátelští šampioni vám působí menší zranění
    • Pokud jste sami, nabíjí se vám Corruption Stacks
      • Pokud nasbíráte 100 stacků, váš následující útok je uvolní a způsobí bonusové magické poškození (funguje i na miniony a věže, pro útoky z dálky je poškození snížené)
      • Rychlost sbírání a velikost poškození se zvyšují s úrovní šampiona 
Co přinese patch 6.9

Jungle:

  • XP z Jungle byly zvýšeny, Machete tyto XP ještě zvyšuje

Blue Buff

  • [ODSTRANĚNO] AP za level
  • [NOVÝ EFEKT] Nyní dává 15% z celkového AP 
  • Mana regen je založen na dvojnásobné maximální maně
  • Délka buffu - snížena na 90 sekund ze 120. První zabití buffu stále dává 120 sekund trvání

Red Buff

  • Poškození ze zapálení se nyní udělí pokažde při aktivaci nebo reaktivaci, jako kompenzace je poškození sníženo
    • Nyní tedy poškození roste s Attack Speedem
  • Regenerace HP nyní prudce roste s úrovní, pokud ale bojujete se šampiony nebo epickými monstry, přeruší se - regenerace se ztrojnásobuje na úrovních 6 a 11
  • Trvání buffu sníženo na 90 sekund ze 120 (kromě prvního, ten zůstává 120 sekund)

Časy respawnů monster v jungli

  • Kdykoli se jungle camp, který má časovač (Drak, Red, Blue, Baron, Herald), má spawnout v nejbližších 60 sekundách, objeví se místo ikony campu časovač a doba spawnutí je odhalená oběma týmům bez ohledu na vizi. 
    • Ze začátku jsou ikony tmavší, postupem času se zesvětlují a v době 20 sekund před spawnem jsou světlé, 
Co přinese patch 6.9

Věže:

  • Vnitřní a vnější věže rychleji nabírají na poškození a zachovávají si jeho velikost i po změně cíle
  • Místo 5 zásahů nyní k plnému nabití stačí 4
  • Snížena globální odměna za zničení vnější věže, zvýšena lokální
    • Lokální odměna zvýšena na 300 z 220
    • Globální odměna snížena na 100 ze 125
  • Sníženy odměny za zničení vnitřní věže
    • Lokální odměna snížena na 175 z 250
    • Globální odměna snížena na 125 ze 150
  • Zničení vnitřní věže již nepřidává zkušenosti
  • Přidáná lokální odměna 50 zlata za zničení inhibitorové věže
  • Pokud vaše útoky na věž spouštějí AP konverzi (když vaše AP je dvakrát větší, než vaše bonusové AD), konvertované poškození je nyní magické
  • Základní Armor a Magic Resist zvýšen na 40 z 0
  • Životy sníženy na 3300 ze 4000
  • Na věže nyní působí Armor a Magic Penetration
  • Reinforced Armor nyní přidává 66,6% redukce poškození namísto 200 Armoru a Magic Resistance

Šampioni:

Illaoi

  • Test of Spirit (E)
    • Vessel (prokletá duše) nyní trvá 12 sekund a spawnuje chapadlo každých 5 sekund - toto se snižuje s úrovní schopnosti na 5/4/3 (dříve tvání jednu minutu a spawnování chapadla každých 10 sekund)
    • zabití chapadla již neruší prokletí 
    • chapadla se mohou spawnovat blíže u sebe, pokud se spwnují z prokletého šampiona 
    • chapadla se nyní nespawnují v mlze války (kam Illaoi nevidí)
    • chapadla se můžou spawnovat i při recallu
Co přinese patch 6.9

Kennen

  • Passivka - Mark of the Storm
    • Časovač snížení stunu zmenšen na 6 sekund ze 7s
  • Q - Thundering Shuriken
    • Energy cost snížen na 60/55/50/45/40 z 65/60/55/50/45
  • W - Electrical Surge
    • Energy cost snížen na 40 na všech úrovních ze 45
    • range snížena na 750 z 800
  • R - Slicing Maelstrom
    • Trvání na všech úrovních nyní pouze 3 sekundy - původně 3s/4s/5s
    • Nyní uděluje poškození všem nepřátelským šampionům v okolí každé 0,5 sekundy - původně náhodným šampionům každé 0,25 sekundy
    • Opakované zásahy dávají o 25% méně poškození (až k minimu 50%)
Co přinese patch 6.9

Kindred

  • Dance of Arrows (Q) - Kouzlení W nebo Q pokud jste v zóně W nyní snižuje cooldown na 4/3.5/3/2.5/2 sekundy (dříve 2 sekundy)
Co přinese patch 6.9
  • Wolf's Frenzy (W)
    • délka zvýšena na 8,5 sekundy z 8 sekund
    • nyní vytváří stacky i při útočení a pohybu (dříve pouze z pohybu)
      • [stackování z pohybu lehce sníženo]
    • Vlk nyní zraňuje monstra o 50% více
Co přinese patch 6.9

Nidalee

  • Q - Takedown (forma šelmy)
    • Poškození z chybějících životů cíle změněno na 1/1.25/1.5/1.75% za každé 1% chybějících životů z 1.5% za každé 1% chybějících životů
Co přinese patch 6.9

Soraka

  • Starcall (Q)
    • Zpomalení sníženo na 30% na všech úrovních z 30/35/40/45/50%
    • Movement speed z Rejuvenation snížen na 10% z 15%
    • Rejuvenation již neobnovuje Windspeeker's Blessing mastery
Co přinese patch 6.9

Taric

  • Základní mana zvýšena na 300 z 250
  • Mana za úroveň snížena na 60 z 75
  • Bastion (W) 
    • Range snížen o 300.
  • Dazzle (E) 
    • délka obdélníku snížena na 610 ze 650
    • šířka obdélníku snížena na 140 ze 150

Teemo

  • Blinding Dart (Q) 
    • mana cost snížen na 70/75/80/85/90 z 70/80/90/100/110
  • Noxious Trap (R)
    • Mana cost snížen na 75 na všech úrovních z 75/100/125
    • Obnovení houbiček sníženo na 30/25/20 z 34/28/22

Viktor

  • Siphon Power (Q)
    • Cooldown snížen na 8/7/6/5/4 z 10/8.5/7/5.5/4
    • Rychlost projektilu zvýšena na 60/80/100/120/140 z 40/60/80/100/120.
    • AP ratio zvýšeno na 0.4 z 0.2
    • Poškození z útoku změněno na 20/40/60/80/100 z 20-210 (záleží na úrovni).
    • Štít změněn na [8% maximální many + 0.15 AP] z [30/50/70/90/110 + 0.20 AP]
  • Death Ray (E)
    • rychlost projektilu zvýšena na 1050 z 780
    • Ap ratio laseru sníženo na 0.5 z 0.7
    • [Augment] poškození z exploze změněno na 20/60/100/140/180 + 0.7 AP ze 100% poškození laseru
    • [Augment] ODSTRANĚNO poškození již není o 60% menší do cílů zasažených laserem
    • [Augment] čas mezi laserem a explozí zvýšen na 1 sekundu z 0.6
Co přinese patch 6.9
  • Chaos Storm (R)
    • Počáteční poškození sníženo na 100/175/250 + 0,5 AP z 150/250/350 + 0,55 AP
    • Poškození uvnitř bouře dostáváte nyní jednou za 2 sekundy (dříve jedn

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama