Co přinese patch 6.9
Které změny se objeví v následujícím patchi?
Obrovský patch
6.9se nám nezadržitelně blíží i se všemi svými změnami pro mágy a draky. Pojďme se podívat, které změny se do hry nejspíše dostanou, jelikož jsou v současnosti na
testovacím serveru PBE.
Tři nové skiny na
Nocturna,
Kaylea
Singedabudou přidány do hry. Více o nich naleznete ZDE .
Dlouho očekávané změny, které velmi ovlivní celkové hraní League of Legends, se v tomto patchi dostanou do hry. Jednou z těchto změn jsou čtyři noví draci. Více si o celkových změnách draků a jejich systému můžete přečíst v tomto článku .
Tyto změny se týkají hlavně šesti šampionů, kterými jsou
Brand,
Cassiopeia,
Malzahar,
Vel'Koz,
Vladimir, a
Zyra.
Brand
- Blaze (P)
- Stackuje se až 3x, každý následující stack má nižší zranění
- 2% max HP během 4 sekund (dříve 8%)
- NOVÝ EFEKT Pokud Blaze dosáhne maximálního počtu stacků na šampionovi nebo velkém monstru, vybuchne po dvou sekundách a zraní za 12% + 0.5 za úroveň ze maxima HP všech nepřátel poblíž. Na tomto šampionovi nelze stackovat blaze po dobu 4 sekund
- Zranění scaluje s úrovní Branda - maxima dosáhne na úrovni 9 (16%).
- Stackuje se až 3x, každý následující stack má nižší zranění
- Sear (Q)
- délka stunu snížena na 1,5 sekundy ze 2
- poškození sníženo na 80/110/140/170/200 z 80/120/160/200/240
- AP ratio sníženo na 0.55 z 0.65
- Pillar Of Flame (W)
- Cooldown snížen na 10/9.5/9/8.5/8 z 10 na všech úrovních
- Mana cost snížen na 60/70/80/90/100 z 70/80/90/100/110
- Conflagration (E)
- Cooldown snížen na 10/9/8/7/6 z 12/11/10/9/8
- Poškození sníženo na 70/90/110/130/150 z 70/105/140/175/210
- AP ratio sníženo na 0.35 z 0.55
- Pyroclasm (R)
- Poškození sníženo na 100/200/300 z 150/250/350
- AP ratio sníženo na 0.25 z 0.5
- [NOVÝ EFEKT] Blaze bonus nyní zpomaluje cíle za 30/45/60%
- Zaměřuje se na šampiony, kteří mají nastackovanou Brandovu passivku
Cassiopeia
- Základní staty
- Movement Speed snížen na 328 z 335
- Základní životy zvýšeny na 525 z 506
- Základní mana zvýšena na 375 z 370
- Základní armor zvýšen na 25 z 22.22
- Přibývání armoru sníženo na 3.5 z 4
- Základní mana regen snížen na 1.6 z 1.672
- Přibývání mana regenu zvýšeno na 0.16 z 0.15
- Základní health regen zvýšen na 1.2 z 1.08
- Základní poškození zvýšeno na 53 z 52.3
- Přibývání poškození sníženo na 3 fz 3.2
- Serpentine Grace (pasivka) Cassiopeia nyní dostává 4 movement speed za každou úroveň, ale nemůže si koupit boty.
- Noxious Blast (Q)
- Mana cost zvýšen na 60/65/70/75/80 z 40/50/60/70/80
- Cooldown snížen na 3.5 z 4
- Poškození zvýšeno na 75/120/165/210/255 z 75/115/155/195/235AP Ratio zvýšeno na 0.7 z 0.45
- Movement speed bonus zvýšen na 30/35/40/45/50% z 20%
- Movement speed nyní postupně klesá
- Miasma (W)
- Mana cost zvýšen na 70 na všech úrovních z 40/50/60/70/80
- Cooldown zvýšen na 22/20/18/16/14 z 14/13/12/11/10
- Slow změněn na 35% na všech úrovních z 25/30/35/40/45%.
- Nyní vystřlí několik oblaků jedu v oblouku, které se zastaví na maximální range (800) nebo při nárazu do terénu.
- Nyní uzemňuje nepřátele - znemožňuje jim použít schopnosti spojené s pohybem
- Twin Fang (E)
- Mana cost změněn na 60/65/70/75/80 z 50/60/70/80/90
- Cooldown snížen na 0.9 sekund z 5
- Vzdálenost upravena - nyní se počíta od okraje k okraji místo od středu ke středu
- Poškození je dáno úrovní, začíná na 52 a za každou úroveň se zvýší o +4
- 72 na 6. úrovni, 96 na 12. úrovni atd.
- Petrifying Gaze (R)
- Zpomalení sníženo na 40% z 60%
Malzahar
- [NOVÉ] Void Shift (Passivka)- Pokud Malzahar nedostal poškození nebo nebyl ovlivněn CC efektem v posledních 24 (mínus 1 seuknda za každý level, nejméně tedy 6) sekundách, dostane o 90% snížené poškození a imunitu vůči CC s účinností 1s po obdržení poškození nebo blokování crowd controllu.
- Poškození od minionů je pořád stejné a tuto schopnost nespustí ani nijak neovlivní její cooldown.
- Call of the Void (Q)
- Mana cost snížen na 60 na všech úrovních z 80/85/90/95/100
- Cooldown snížen na 6s z 9s
- Poškození sníženo na 70/110/150/190/230 z 80/135/190/245/300
- AP Ratio sníženo na 0.7 z 0.8
- Délka silence snížena na 1/1.25/1.5/1.75/2 sekund z 1.4/1.8/2.2/2.6/3 sekund.
- [NOVÉ] Void Swarm (W)
- 60 Mana, 20/19/18/17/16 sekund cooldown Vyvolá voidlinga který vydrží 12 sekund aby bojoval s nejbližšími nepřáteli. Jakmile voidling poprvé zaútočí na šampiona, monstrum nebo asistuje v zabíjení nějaké jednotky, přivolá Malzahar dalšího voidlinga který vydrží stejně dlouho jako ten předchozí. Pokud je najednou přivoláno 3 nebo více voidlingů, dostanou všichni 50% attack speed buff
- Detaily Voidlinga: Útoky davají 0.3/0.325/0.35/0.375/0.4 AD fyzického poškození + 10/15/20/25/30 +0.1 AP magického poškození (proti montrům jen 75% poškození)
- Uděluje trojnásobné poškození minionům pod 25% života
- Další voidling se nevyvolá pokud předchozímu zbývají 4 nebo méně sekund.
- Preferuje útočit na cíle, které na sobě mají Nether Grasp nebo Malefic Vision a získá o 100% zvýšený movement speed pokud tyto cíle vidí
- Jinak útočí na nejbližší cíle.
-
- Voidling nadále nereaguje na Malzaharovy základní útoky
- Voidling se jíž neteleportuje zpět k Malzaharovi pokud je od něj vzdálen
- Voidling získává životy za každou Malzaharovu úroveň
- Zvýšena vzdálenost vyvolání Voidlinga na 450 z 300
- Malefic Visions (E)
- Mana cost snížen na 60/70/80/90/100 z 60/75/90/105/120
- Poškození sníženo na 80/115/150/185/220 z 80/140/200/260/320
- AP ratio sníženo na 0.7 z 0.8
- Regenerace many změněna na 2% z maximální many z 10/14/18/22/260
- [NOVÝ] Doba trvání se nyní obnovuje když Malzahar použije Q nebo R na cíl
- Nether Grasp (R)
- Základní poškození odstraněno
- [NOVÉ] Nyní vytváří zónu kolem nepřítele (jako staré W), která dává 6% (+1,5% za každých 100 AP) z nepřítelových maximálních životů jako magické poškození po dobu 5 sekund
Vel'Koz
- Organic Deconstruction (Passivka)
- Nyní dává 25 + 8 za úroveň + 0.4 AP bonusový true damage.
- R už nedává stacky passivce
- Plasma Fission (Q)
- Nyní vrací 50% mana costu za zabitou jednotku
- Indikátor nyní vidí pouze Vel'Koz
- Void Rift (W)
- AP ratio sníženo na [0.15 a 0.25] z [0.25 and 0.375]
- Tectonic Disruption (E)
- AP ratio sníženo na 0.3 z 0.5
- Life Form Disintegration Ray (R)
- Poškození zvýšeno na 500/725/950 + (1.0 AP) z 500/700/900 + (0.6 AP)
- Cooldown snížen na 120/100/80 z 130/110/90
- Již nedává stacky passivce
- [NOVÝ] Passivka: Deconstructing (3 hity) nepřátelského šampiona mu udá debuff Researched, který trvá 7 sekund. Pokud ho poté zasáhnete jakýmkoliv kouzlem nebo basikc attackem obnoví se odpočet debuffu
- Nyní uděluje true damage do cílů s Researched
Vladimir
- Změny statů:
- Základní životy zvýšeny na 550 z 543
- Přibývání životů sníženo na 84 z 85
- Poškození zvýšeno na 52 z 48
- Základní armor zvýšen na 23 z 21.88
- Přibývání amoru sníženo na 3.3 z 3.5
- Crimson Pact (Pasivka):
- Bonusové HP za AP faktor zvýšeno na 0.04 z 0.025
- Bonusové AP to HP faktor snížen na 1.0 z 1.4
- Transfusion (Q):
- Cooldown snížen na 9/8/7/6/5 z 10/8.5/7/5.5/4
- Poškození sníženo na 80/100/120/140/160 (0.45 AP) z 90/125/160/195/230 (0.6 AP)
- Vyléčení změněno na 20/25/30/35/40 (0.15 AP) z 15/25/35/45/55 (0.25 AP)
- [NOVÝ] Po využití Q dvakrát, Vladimir dostává Crimson Rush
- Crimson Rush: Vladimír je mírně zrychlen a pro 2.5 sekundy trvajícího Q dává 100% zvýšené poškození a léčí se za dalších 40 + 15 za level + 5%
- Sanguine Pool (W) bonusové health damage ratio sníženo na 10% z 15%
- [NOVÝ] Tides of Blood (E):
- Stojí 10% maximálních HP.
- Range 600
- 9 sekund cooldown
- Vladimír nejprve nabíjí schopnost 1 sekundu.
- Při vypuštění schopnosti po 1,5 sekundě Vladimir vystřelí výbuch krve, který zraňuje mezi 30/40/50/60/70 + 0.025 HP + 0.35 AP a 60/80/100/150/140 + 0.1 HP + 0.7 magického poškození do zasažených nepřátel.
- Při plném nabití schopnost zpomalí Vladimira, dokud ji drží, ale při vypuštění krátce zpomalí zasažené nepřátele o 40/45/50/55/60%.
- Maximální počet projektilů blokovaných miniony snížen na 5 ze 7.
- Projektily nyní zraňují také sousedící miniony v malém AoE radiusu kolem cíle.
- Hemoplague (R):
- Trvání sníženo na 4 sekundy z pěti
- Zvýšené poškození do zasažených cílů sníženo na 10% z 12%.
- [NOVÉ] Po skončení trvání vyléčí schopnost Vladimira za 50% zranění, které všem šampionům způsobila.
Zyra
- Změny statů:
- Movement Speed zvýšen na 340 z 325.
- Základní HP zvýšeno na 499 z 479.
- [NOVÝ] Garden of Thorns (Passivka)
- Nový efekt: Semínka se kolem Zyry spawnují pravidelně (2 semínka najednou, daleko od sebe), což je rychlejší s úrovní a trvají 45 sekund (maximálně 8 semínek), pokus na ně stoupne nepřátelský šampion zmizí
- Kytky ze semínek vydrží 5-7,5 sekundy (záleží na úrovni Zyry)
- Semínka se nespawnou pokud je Zyra schovaná v křoví
- HP kytek sníženo na 2 útoky, ale zvyšuje se s W.
- Poškození kytek sníženo na 24 + 5 za úroveň + 0,15 AP z 23 + 6,5 za úroveň + 0,2 AP.
- Deadly Spines (Q)
- Mana cost snížen na 60 na všech úrovních z 75/80/85/90/95.
- Poškození sníženo na 60/90/120/150/180 + 0.55 AP z 70/105/140/175/210 +0.65 AP
- Nyní má obdélníkový tvar.
- Rampant Growth (W)
- [ODSTRANĚNO] Již nepřidává 2-10% CDR.
- Semínka dávají limitovanou vision v malém prostoru, pro nepřátelské šampiony na 2 sekundy pokud na ně šlápne
- [NOVÉ] Zvyšuje maximální HP rostlin o 10/20/30/40/50%.
- Grasping Roots (E) - prodloužení vzdálenosti
- Stranglethorns (R) nyní zvyšuje poškození rostlinek na 150% než zvyšování jejich attack speedu 50%
Tito šampioni nebyli jediní, kdo si prošel změnami. I když jsou tyto změny menší, je třeba se o nich zmínit.
Anivia
- Základní útok
- Upraven projektil - menší a méně hlasitý
- Rychlost projektilu zvýšena na 1500 ze 1400.
- Flash Frost (Q)
- AP ratio sníženo na 0.4 z 0.5.
- Základní poškození sníženo na 60/85/110/135/160 z 60/90/120/150/180.
- Délka trvání stunu nyní scaluje s úrovní schopnosti - zvýšeno na 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 z 1.
- Zpomalení nyní scaluje s úrovní R - zvýšeno na 20/30/40% z 20%.
- Vylepšené zobrazování uděleného zranění
- Animované částečky ze stunu jsou nyní viditelné pro všechny.
- Frostbite (E)
- Rychlost projektilu zvýšena na 1600 z 1200.
- Vzhled animace vylepšena
- Lepší "hitbox", trochu menší, třpytí se.
- Vzdálenost snížena na 600 ze 650 ale nyní se počítá od kraje ke kraji (nyní stejná jako range autoattacků - přibližně 35 vyšší range než předtím).
- Glacial Storm (R)
- Nyní má animaci kouzlení (ale stále se vyčaruje ihned
- [NOVÝ EFEKT] Nyní se roztahuje ze 150 až na 400 radius během 3 sekund.
- [NOVÝ EFEKT] Při maximální velikosti zraní a zpomalí o 50% více a zmrazí na další sekundu (celkem 2 sekundy).
- Zpomalení zvýšeno na 20/30/40% z 20%
- Redukce attack speedu odstraněna.
- Cast range zvýšena na 685 z 625 (Nyní stejná jako range autoattacků).
Annie
- Pyromania (Passivka) - nyní zobrazuje stacky pod manou
- Incinerate (W)
- Range zvýšen na 600 z 560
- Již nepodvádí - pokud stihnete vyflashnout před tím, než kouzlení skončí, stun již nedostanete
- Molten Shield (E)
- Trvání sníženo na reduced to 3 sekundy z 5
- Již nepřidává Armor/MR
- Nyní snižuje příchozí poškození o 16/22/28/34/40%
- Již nezvyšuje rychlost Tibberse (přesunuto do R)
- Summon: Tibbers (R)
- Prvotní AoE zranění sníženo na 150/275/400 + 0.65 AP z 175/300/425 + 0.8 AP
- AoE aura poškození sníženo na 10/15/20 + 0.1 AP z 20/30/40 + 0.4 AP
- Poškození Tibbersových autoattacků změněno na 50/75/100 + 0.15 AP z 80/105/130
- Range Tibbersových autoattacků AA range zvýšena na 150 ze 125 [NOVÝ EFEKT] Tibbers se nyní naštve - získá 275% attack speed a 100% movement speed mizící během 3 sekund při 1) vyčarování, 2) když Annie zemře 3) když annie zasáhne šampiona stunem.
- Ignoruje kolizi s jednotkami během naštvání
- Attack speed mizí při útocích Tibberse a movement speed mizí během času
- Tibbers nyní regeneruje 10% maxima HP za sekundu, pokud je 5 sekund mimo souboj
- Tibbers nyní dostane 50% chybějících HP zpátky, když Annie zemře
- Tibbers má nyní větší ukazatel HP
- Tibbersova umělá inteligence byla vylepšena
- Tibbers útočí na toho, kdo zabil Annie, pokud je vzdálen maximálně 1200 jednotek, jinak si vybírá šampiony s nízkými HP a poté nepřátele vzdálené od Annie 1200 jednotek
Fiddlesticks
- [NOVÉ] Dread (Passivka)
- Při stání na místě nebo kouzlení schopností po dobu alespoň 1,5 sekundy posílí fiddlestickse Dread. Znehybňující CC tento časovač resetuje
- Dread přidá 25/30/35/40% movement speed (na úrovních 1/6/11/16), ale trvá pouze 1,5 sekundy poté, co se Fiddlesticks začne hýbat
- Terrify (Q) range snížen na 525 z 575
- Drain (W)
- Cooldown se nyní začne počítat na konci kouzlení (dříve na začátku)
- Cooldown snížen na 4/3.75/3.5/3.25/3 sekundy z 10/9/8/7/6
- Dark Wind (E)
- Počet odrazů zvýšen na 7 z 5
- Now si vybírá vysávané cíle (W) > nové cíle > jakékoli cíle
- Crowstorm (R)
- Nyní při kouzlení pingne na mapu (zelený ping - jdu sem)
- Při kliknutí mimo range se nyní začne kouzlit na maximální range
Swain
- Carrion Renewal (Passivka) obnovení many za kill zvýšeno na 12 + 1 za úroveň z 9 + 1.
- Decrepify (Q)
- Mana cost snížen na 60/65/70/75/80 z 60/70/80/90/100
- Cooldown zvýšen na 14/13/12/11/10 z 8
- Dává dvojnásobné zranění proti ne-šampionům [NOVÉ] Swain nyní položí Beatrice na zem na 4 sekundy místo výběru specifického šampiona
- Beatrice si vybírá cílové jednotky s E - Torment a vybere si nový cíl, pokud ten, na který útočí, zemře nebo odejde
- Nevermove (W)
- mana cost snížen na 80/85/90/95/100 z 80/90/100/110/120
- Torment (E)
- Poškození sníženo na 50/80/110/140/170 z 75/115/155/195/235.
- AP Ratio zvýšeno na 1.0 z 0.8.
- Zvýšení poškození je nyní 20% na všech úrovních z 8/11/14/17/20%.
- Ravenous Flock (R)
- Cooldown zvýšen na 10 sekund z 8.
- Vyčaruje 5 havranů (dříve 3)
- Heal z minionů snížen na 15% z 25%.
- Havrani neútočí víckrát na stejný cíl během jedné sekundy.
- Zvýšení mana costu sníženo na 5 na všech úrovních z 5/6/7.
Syndra
- Transcendent (Passivka):
- Vylepšené Q - sféra vydrží až 8 sekund
- Vylepšené W - zvedne také 2 sféry poblíž cíle
- Vylepšené E - šířka kouzla zvýšena o 50%
- Vylepšené R - vzdálenost zvýšena o 75
- Dark Sphere (Q) AP ratio zvýšeno na 0.75 z 0.6
- Scatter The Weak (E) cooldown snížen na 16/15/14/13/12 z 18/16.5/15/13.5/12
Veigar
- Phenomenal Evil Power (pasivka)
- Zasažení nepřátelského šampiona schopností přidá Veigarovi +1 AP. Kill a Assist přidá +4 AP
- Stacky se zobrazují na liště buffů Veigara.
- Zasažení nepřátelského šampiona schopností přidá Veigarovi +1 AP. Kill a Assist přidá +4 AP
- Baleful Strike (Q)
- Mana cost snížen na 40/45/50/55/60 z 60/65/70/75/80.
- Pasivní růst AP za šampiony a miniony přesunut do pasivky.
- Nyní přidává stack do pasivky při zabití jednotky. Dva stacky přidá při zabití velkého monstra nebo miniona.
- Dark Matter (W) mana cost snížen na 60/65/70/75/80 z 70/75/80/85/90.
- Event Horizon (E) mana cost snížen na 70/75/80/85/90 z 80/85/90/95/100.
- Primordial Burst (R)
- Mana cost snížen na 100 z 125.
- AP ratio nepřátel ODSTRANĚNO.
- [NOVÉ] Zranění se nyní zvyšuje s počtem chybějících HP cíle.
- Poškození změněno na [175/275/375 + 0.75 AP až 350/550/750 (1.5 AP) na základě chybějících HP cíle] z [250/375/500 +1.0 AP]
Xerath
- Shocking Orb (E) délka stunu změněna na 0.5 - 2 sekundy z 0.75 - 1.75 sekundy
- Rite of the Arcane (R)
- Počet střel zvýšen na 3/4/5 ze 3
- Poškození změněno na 200/230/260 z 190/245/300
- Nyní se kamera mírně oddálí při použití kouzla
- Mírně zvýšena vzdálenost
Ziggs
- Satchel Charge (W)
- [NOVÝ EFEKT] Nyní zničí věž, pokud má méně než 25/27.5/30/32.5/35% HP.
- Mega Inferno Bomb (R)
- Cooldown snížen na 120/105/90 ze 120
- Minioni již nedostávají dvojnásobné zranění
Nových splash artů se dočkali:
Malzahar, UFO Corki, Pax Sivir, Glacial Olaf, Lil Slugger Trundle, Junkyard Trundle, Traditional Trundle.
Malzahar a Zyra ke své celkové přeměně dostali i maličko pozměněný vzhled. V horních obrázcích vidíte starou verzi v dolních novou.
U některých šampionů budeme moci zaznamenat změnu ikon jejich schopností.
Anivia| Pasivka | Q | W | E | R |
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
|
|
|
|
|
Na této ikonce je party čapka, kterou máte na sobě, pokud hrajete za
Surprise Party Fiddlestickse.
Kennen| Pasivka | Q | W | E | R |
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
|
|
|
|
|
Buff Crimson Rush
Zyra| Pasivka | Q | W | E | R |
|
|
|
|
|
S novými skiny se ve hře objeví i nové summoner ikonky
|
|
|
|
S probíhajícím turnajem MSI 2016 se na našich obrazovkách objeví nový login screen s touto tématikou.
Obecné:
- Death timery jsou kratší
- Odstraněny enchanty bot
- prodloužena doba trvání Baron buffu
Grievous Wounds
- Nyní redukuje uzdravování za 40% místo pouze vlastního uzdravování
Rift Herald
- Nyní se spawnuje v čase 6:00 a poté už se nerespawnuje
- Má znatelně zvýšené útočné a obranné vlastnosti a je těžší ho zabít solo
- Již nepřidává buff Doom's Eve
- Nyní přidává Void's Superbuff
- Jeho trvání je 20 minut a vydrží i pokud zemřete
- Pokud jste sami, nepřátelští šampioni vám působí menší zranění
- Pokud jste sami, nabíjí se vám Corruption Stacks
- Pokud nasbíráte 100 stacků, váš následující útok je uvolní a způsobí bonusové magické poškození (funguje i na miniony a věže, pro útoky z dálky je poškození snížené)
- Rychlost sbírání a velikost poškození se zvyšují s úrovní šampiona
Jungle:
- XP z Jungle byly zvýšeny, Machete tyto XP ještě zvyšuje
Blue Buff
- [ODSTRANĚNO] AP za level
- [NOVÝ EFEKT] Nyní dává 15% z celkového AP
- Mana regen je založen na dvojnásobné maximální maně
- Délka buffu - snížena na 90 sekund ze 120. První zabití buffu stále dává 120 sekund trvání
Red Buff
- Poškození ze zapálení se nyní udělí pokažde při aktivaci nebo reaktivaci, jako kompenzace je poškození sníženo
- Nyní tedy poškození roste s Attack Speedem
- Regenerace HP nyní prudce roste s úrovní, pokud ale bojujete se šampiony nebo epickými monstry, přeruší se - regenerace se ztrojnásobuje na úrovních 6 a 11
- Trvání buffu sníženo na 90 sekund ze 120 (kromě prvního, ten zůstává 120 sekund)
Časy respawnů monster v jungli
- Kdykoli se jungle camp, který má časovač (Drak, Red, Blue, Baron, Herald), má spawnout v nejbližších 60 sekundách, objeví se místo ikony campu časovač a doba spawnutí je odhalená oběma týmům bez ohledu na vizi.
- Ze začátku jsou ikony tmavší, postupem času se zesvětlují a v době 20 sekund před spawnem jsou světlé,
Věže:
- Vnitřní a vnější věže rychleji nabírají na poškození a zachovávají si jeho velikost i po změně cíle
- Místo 5 zásahů nyní k plnému nabití stačí 4
- Snížena globální odměna za zničení vnější věže, zvýšena lokální
- Lokální odměna zvýšena na 300 z 220
- Globální odměna snížena na 100 ze 125
- Sníženy odměny za zničení vnitřní věže
- Lokální odměna snížena na 175 z 250
- Globální odměna snížena na 125 ze 150
- Zničení vnitřní věže již nepřidává zkušenosti
- Přidáná lokální odměna 50 zlata za zničení inhibitorové věže
- Pokud vaše útoky na věž spouštějí AP konverzi (když vaše AP je dvakrát větší, než vaše bonusové AD), konvertované poškození je nyní magické
- Základní Armor a Magic Resist zvýšen na 40 z 0
- Životy sníženy na 3300 ze 4000
- Na věže nyní působí Armor a Magic Penetration
- Reinforced Armor nyní přidává 66,6% redukce poškození namísto 200 Armoru a Magic Resistance
Šampioni:
Illaoi
- Test of Spirit (E)
- Vessel (prokletá duše) nyní trvá 12 sekund a spawnuje chapadlo každých 5 sekund - toto se snižuje s úrovní schopnosti na 5/4/3 (dříve tvání jednu minutu a spawnování chapadla každých 10 sekund)
- zabití chapadla již neruší prokletí
- chapadla se mohou spawnovat blíže u sebe, pokud se spwnují z prokletého šampiona
- chapadla se nyní nespawnují v mlze války (kam Illaoi nevidí)
- chapadla se můžou spawnovat i při recallu
Kennen
- Passivka - Mark of the Storm
- Časovač snížení stunu zmenšen na 6 sekund ze 7s
- Q - Thundering Shuriken
- Energy cost snížen na 60/55/50/45/40 z 65/60/55/50/45
- W - Electrical Surge
- Energy cost snížen na 40 na všech úrovních ze 45
- range snížena na 750 z 800
- R - Slicing Maelstrom
- Trvání na všech úrovních nyní pouze 3 sekundy - původně 3s/4s/5s
- Nyní uděluje poškození všem nepřátelským šampionům v okolí každé 0,5 sekundy - původně náhodným šampionům každé 0,25 sekundy
- Opakované zásahy dávají o 25% méně poškození (až k minimu 50%)
Kindred
- Dance of Arrows (Q) - Kouzlení W nebo Q pokud jste v zóně W nyní snižuje cooldown na 4/3.5/3/2.5/2 sekundy (dříve 2 sekundy)
- Wolf's Frenzy (W)
- délka zvýšena na 8,5 sekundy z 8 sekund
- nyní vytváří stacky i při útočení a pohybu (dříve pouze z pohybu)
- [stackování z pohybu lehce sníženo]
- Vlk nyní zraňuje monstra o 50% více
Nidalee
- Q - Takedown (forma šelmy)
- Poškození z chybějících životů cíle změněno na 1/1.25/1.5/1.75% za každé 1% chybějících životů z 1.5% za každé 1% chybějících životů
Soraka
- Starcall (Q)
- Zpomalení sníženo na 30% na všech úrovních z 30/35/40/45/50%
- Movement speed z Rejuvenation snížen na 10% z 15%
- Rejuvenation již neobnovuje Windspeeker's Blessing mastery
Taric
- Základní mana zvýšena na 300 z 250
- Mana za úroveň snížena na 60 z 75
- Bastion (W)
- Range snížen o 300.
- Dazzle (E)
- délka obdélníku snížena na 610 ze 650
- šířka obdélníku snížena na 140 ze 150
Teemo
- Blinding Dart (Q)
- mana cost snížen na 70/75/80/85/90 z 70/80/90/100/110
- Noxious Trap (R)
- Mana cost snížen na 75 na všech úrovních z 75/100/125
- Obnovení houbiček sníženo na 30/25/20 z 34/28/22
Viktor
- Siphon Power (Q)
- Cooldown snížen na 8/7/6/5/4 z 10/8.5/7/5.5/4
- Rychlost projektilu zvýšena na 60/80/100/120/140 z 40/60/80/100/120.
- AP ratio zvýšeno na 0.4 z 0.2
- Poškození z útoku změněno na 20/40/60/80/100 z 20-210 (záleží na úrovni).
- Štít změněn na [8% maximální many + 0.15 AP] z [30/50/70/90/110 + 0.20 AP]
- Death Ray (E)
- rychlost projektilu zvýšena na 1050 z 780
- Ap ratio laseru sníženo na 0.5 z 0.7
- [Augment] poškození z exploze změněno na 20/60/100/140/180 + 0.7 AP ze 100% poškození laseru
- [Augment] ODSTRANĚNO poškození již není o 60% menší do cílů zasažených laserem
- [Augment] čas mezi laserem a explozí zvýšen na 1 sekundu z 0.6
- Chaos Storm (R)
- Počáteční poškození sníženo na 100/175/250 + 0,5 AP z 150/250/350 + 0,55 AP
- Poškození uvnitř bouře dostáváte nyní jednou za 2 sekundy (dříve jedn