Co přinese patch 6.4
Které změny se objeví v následujícím patchi?
Patch s pořadovím číslem 6.4 se do hry dostane co nevidět a my se nyní podíváme na změny, které se v něm pravděpodobně objeví, jelikož jsou v současnosti na PBE.
Dva nové
Blood Moonskiny na
Kennenaa
Yasuase objeví v průběhu patche. Pro lepší náhled klikněte na obrázek.
Také čtyři nové summoner ikony se objeví ve hře. První tři jsou s tématikou krvavého měsíce. Tu poslední získá každý hráč, který měl před oznámením o ukončení Dominionu více než 100 výher v tomto módu.
|
|
|
|
Těmto šampionům bylo upraveno/změněno lore
- Diana
- Leona
- Pantheon
a
Vayne- to jsou šampioni, kteří dostali umělou inteligenci.
Šampioni:
Ahri
- E - Charm již nepřerušuje skoky.
Ashe
- Q - Ranger's Focus
- Doba trvání stacků zvýšena na 5 sekund ze 4.
- Stacky nyní zmizí všechny najednou (dříve postupně po jednom).
Caitlyn
- E - 90 Caliber Net cooldown snížen na 16/14.5/13/11.5/10 z 18/16/14/12/10.
- W - Yordle Snap Trap bonusové zranění z autoattacku do chycených nepřátel změněno na 30/70/110/150/190 + 0.7 AD (dříve 10/20/30/40/50% zvýšené poškození).
Ezreal
- R - Trueshot Barrage cooldown zvýšen na 120 sekund z 80.
Fiora
- W - Riposte cooldown zvýšen na 24/22/20/18/16 z 19/18/17/16/15.
- E - Bladework
- Cooldown snížen na 13/11/9/7/5 z 15/13/11/9/7.
- Cooldown se nyní začne odpočítávat poté, co fiora dvakrát zaútočí nebo buff skončí.
Gangplank
- Q - Parrrley bonusové zlato za zabitou jednotku sníženo na 2/3/4/5/6 z 4/5/6/7/8.
- E - Powder Keg
- Nyní můžete mít maximálně 3 sudy na všech úrovních (dříve 2 a 3/4/5 na základě urovně R)
- Cooldown obnovení sudů změněn na 20/18/16/14/12 z 18/17/16/15/14.
- R - Cannon Barrage
- Již nezvyšuje maximální počet sudů.
Jhin
- HP regen zvýšen na 1.2 z 1.1
- HP regen za úroveň zvýšen na 0.11 z 0.1
- Movement Speed zvýšen na 330 z 325.
Katarina
- Q - Bouncing Blades
- Odražení již nesnižuje poškození.
- AP ratio označení zvýšeno na 0.2 z 0.15.
Kog'Maw
- Attack speed snížen na 0.625 z 0.665
Lucian
Malphite
- Základní HP regen snížen na 1.4 z 1.6748.
- E - Ground Slam poškození sníženo na 60/95/130/165/200 z 60/100/140/180/220.
Rumble
- E - Electro-Harpoon nyní funguje systémem "obnovování" (jako například W Zyry).
- Čas obnovení harpuny je 5 sekund, maximální počet uložených harpun je 2.
- Každá střela vygeneruje 10 bodů tepla.
- Trvání zpomalení sníženo na 2 sekundy z 3.
Ryze
- Q - Overload poškození zvýšeno na 60/95/130/165/200 z 60/85/110/135/160.
Sivir
- W - Ricochet odražené projektily nyní mohou critnout.
Shen
- E - Shadow Dash nyní lze použít na neutrální monstra.
Shyvana
- E - Flame Breath - opraven bug v popisku
Udyr
- W - Turtle Stance velikost štítu snížena na 60/95/130/165/200 z 60/100/140/180/220.
- R - Phoenix Stance poškození sníženo na 40/75/110/145/180 z 40/80/120/160/200.
Viktor
- E - Death Ray
- Základní poškození sníženo na 70/110/150/190/230 z 70/115/160/205/250.
- Poškození z exploze po vylepšní sníženo na 70/110/150/190/230 z 70/115/160/205/250.
Xin Zhao
- W - Battle Cry
- Attack speed bonus snížen na 40/45/50/55/60% z 40/50/60/70/80%.
- AP ratio sníženo na 0.4 z 0.7.
Předměty:
Ravenous Hydra a Titanic Hydra- Již nelze zdarma vyměňovat.
Boots of Swiftness
- Movement speed snížen na +60 z +65.
Manamune
- NOVÝ EFEKT: PŘIDÁ 1 k maximu many každých 8 sekund.
Muramana
- Unique Toggle změněno na Unique Passive - Shock
- Bonusové zranění se nyní aplikuje pouze do šampionů.
- Efekt změněn na pasivku z "toggle" - nezapínáte a nevypínáte ho.
- Effect se nyní aktivuje pouze pokud máte více než 20% maximální many.
Mercury's Treads
- Tenacity zvýšeno na 30% z 20%.
Runic Echos
- Movement speed snížen na 7% z 10%.
Sterak's Gage
- HP sníženo na 400 z 500.
- Nyní se staví z JF + Long Sword + 1150 zlata (dříve JF + Ruby Crystal + 1100 zlata).
Zz'Rot Portal
- Upraven popisek.
Jungle:
Greater Murk Wolf
- Popisek u bonusu ze smitu nyní specifikuje, že bludička bude na té straně mapy, kde byl vlk smitnutý.
- Dragon's Wrath (2 stacky) - popisek nyní specifikuje, že buff zraňuje věže po dobu 2 sekund magickým zraněním.
Masteries:
NOVÉ Expose Weakness (Ferocity, tier 2)- Vámi zranění nepřátelé dostavají o 3% větší poškození od vašich spojenců.
- EFEKT ZMĚNĚN: Přidá až 20% life steal na základě vašeho chybějícího zdraví proti šampionům (50% efekt proti minionům).
- Poznámka tento efekt není lineární:
- Při 10% chybějících HP přidá asi 1% LS
- Při 50% chybějících HP přidá asi 8% LS
- Při 80% (a víc) chybějících HP přidá 20% LS.
- Poznámka tento efekt není lineární: