Co přinese patch 6.16
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Co přinese patch 6.16

Co přinese patch 6.16

Giry

Giry

Nový patch už se brzy dostane do hry.

Reklama

Patch 6.16 už se nezadržitelně blíží a my se nyní podíváme na to, které změny s sebou pravděpodobně přinese, jelikož se v současnosti nacházejí na testovacím serveru PBE.

Nový šampion Kled

Základní staty:

  • Staty se Skaarl
    • Základní HP Skaarla: 400
    • HP Skaarla za úroveň: 65
    • Základní Armor: 26
    • Armor za úroveň: 4
    • Základní Magic Resist: 32.1
    • Magic Resist za úroveň: 1.25
    • Základní HP regen: 1.2
    • HP regen za úroveň: 0.15
    • Základní AD: 55
    • AD za úroveň: 3
    • Attack range: 125
    • Movement Speed: 345
  • Staty bez Skaarl (Stejné jako se Skaarl, kromě...):
    • HP: 340
    • HP za úroveň: 70
    • Attack range: 250
    • Movement Speed: 285
Pasivka - Skaarl the Cowardly Lizard
  • Kled jezdí na ještěrce jménem Skaarl. Pasivka se liší podle toho, jestli jsou Kled a Skaarl spolu nebo je Kled sám.
  • Se Skaarl
    • Skaarl dostává zranění místo Kleda. Když Skaarolino zdraví klesne na 0, Skaarl uteče. Bonusové HP se aplikuje pouze na Skaarl.
  • Bez Skaarl
    • Kledovi se změní schopnosti. Dostane (100 + 5 za úroveň) movement speed směrem k nepřátelským šampionům a zraňuje svými základními útoky jen za 80%.
  • Kled může Skaarl přivolat, pokud zabíjí nepřátele a útočí do šampionů, věží a epických monster a nabíjí tak "courage". Po dosáhnutí 100 "courage" Skaarl přiběhne s 50/60/70/80% HP na úrovních 1/6/11/16.
  • Zelené HP jsou Kleda, Oranžové HP jsou Skaarl.
  • Kledovi celkové HP jsou součet HP Kleda a Skaarla. Skaarl uteče, pokud oranžové HP zmizí.
  • Bonusové HP dostává pouze Skaarl, Kled bez Skaarla má tedy pouze základní HP + HP za úroveň.
  • Pokud se vrátíte do báze, Skaarl přiběhne.
  • Když Skaarl uteče, krátkou chvilku poté nemůžete nabíjet "courage".
  • Hodnoty nabíjení courage:
    • 4 Courage za last hit do miniona.
    • 5 Courage za zásah do nepřátelské budovy nebo epického mostra.
    • 20 Courage za kill/assist (pokud jste ho zasáhli v posledních 3 sekundách).
    • 15 Courage za zásah do nepřátelského šampiona.

Q - Beartrap on a Rope

 (se Skaarlem)
  • Cooldown 9/8.5/8/7.5/7
  • [Range]
  • Kled vyhodí past přivázanou k lanu, která zraní všechny zasažené nepřátele za 25/50/75/100/125 + 0.6 bonusových AD, a přichytí se na prvního šampiona nebo velké monstrum, které zasáhne. Pokud Kled zůstane v blízkosti cíle 1.75 sekundy, přitáhne si cíl k sobě, zpomalí ho o 40/45/50/55/60% na 1,5 sekund a zraní ho za 50/100/150/200/250 + 1.2 bonusových AD.
  • Proti minionům je poškození o 50% větší.
Q - Pocket Pistol (bez Skaarla)
  • Cooldown: 20 sec (snižuje se o 0.75 sekundy za úroveň)
    • dva náboje, které se nabíjejí (podobně jako W Zyry). 3 sekundy cooldown mezi použitím.
  • [Range]
  • Kled vystřelí svou zbraní několik střel, zraní zasažené nepřátele za 30/45/60/75/90 + 0.8 bonusových AD + 20% za každou další střelu a odhodí se dozadu o krátkou vzdálenost.
  • Každá střela, která zasáhne šampiona, obnoví 5% "courage".

W - Violent Tendencies

  • Pasivní schopnost
  • Cooldown: 14/12.5/11/9.5/8
  • Když Kled útočí, získá 150% attack speed na 4 útoky, poté se zapne cooldown schopnosti.
  • Čtvrtý útok poškodí za 20/30/40/50/60 + 4/5/6/7/8% (+5% za 100 bonusových AD) z maximálních HP cíle fyzického zranění.
E - Jousting (pouze se Skaarl)
  • Cooldown 14/13/12/11/10
  • [Range]
  • Kled a Skaarl poskočí cílovým směrem, poškodí za 20/45/70/95/120 + 0.6 bonusových AD všechny zasažené nepřátele. Pokud zasáhnou nepřátelského šampiona nebo velké monstrum, získají 50% bonus k rychlosti pohybu na jednu sekundu a mohou schopnost použít ihned znovu, a proskočí tak ještě jednou zasaženým cílem a znovu mu udělí stejné poškození.
R - CHAAAAAAARGE!!! (pouze se Skaarl)
  • Cooldown: 160/140/120
  • Range: [5000]
  • Kled a Skarl se rozběhnou k cílové lokaci. Postupně si zvyšujou štít (až na velikost 200/300/400 + 300% bonusových AD, trvá 2 sekundy poté, co schopnost skončí) a rychlost pohybu - tu také přidávají spojencům v cestě.
  • Jakmile Skaarl spatří nepřátelského šampiona, narazí do něj a sebere mu (12/15/18% + 12% za 100 AD) maximálních HP (záleží na ujeté vzdálenosti).
  • Při zapnutí schopnosti slyší roh všichni nepřátelé.
  • Kled je během schopnosti imunní vůči CC efektům.

Tady je video s přehledem schopností:


Nové skiny

Šest skinů pro mistry světa - Korejce z týmu SKT T1 a také jeden skin na Kleda jsou obsaženi v patchi 6.16. Více informací najdete v tomto článku .


Kledův login screen

S novým šampionem přichází také nový login.


Balanční změny

Šampioni:

Irelia

  • Ionian Fervor (P)
    • Range snížena na 1000 z 1400
    • Již nesnížuje trvání CC efektů podle počtu nepřátel poblíž (1=10%, 2=25%, 3=40%)
    • Nyní snižuje trvání CC efektů podle toho, kdo má v jejím okolí přesilu (Irelia + spojenci proti nepřátelům)
      • Pokud má Irelia a spojenci přesilu, Irelia získá 0% redukci trvácní CC efektů.
        • PŘÍKLAD: Irelia a její jungler gankují linku s jedním nepřítelem → 0%.
      • Pokud je počet vyrovnaný, Irelia získá 10% redukci trvání CC efektů.
        • PŘÍKLAD: Irelia bojuje na lince proti jednomu svému soupeři → získá 10%.
      • Bonus při přesile protivníků je 25/30/35/40% na úrovních 1/6/11/16
        • PŘÍKLAD: Irelia je gankovaná nepřátelským junglerem a protivníkem na lince → získá 25-40% podle toho, na jaké je úrovni.

Nautilus

  • Depth Charge (R) 
    • Nepřátelé zasaženi během cesty projektilu dostanou nyní také stun na 1/1,5/2 sekundy.

Sona

  • Song of Celerity (E) 
    • AP ratio k rychlosti pohybu pro sebe sníženo na 6% za 100 AP z 8%.
    • Rychlost pohybu pro sebe snížena na 10/11/12/13/14% z 13/14/15/16/17%
  •  Crescendo (R) CDR základních schopností snížen na 10%/25%/40% z 20/30/40%

Viktor

  • Chaos Storm (R)
    • Maximální rychlost schopnosti snížena na 400 z 450.
    • Minimuální rychlost schopnosti zvýšena na 200 z 170.
    • Schopnost se nyní začne zpomalovat na z maximální rychlosti, jakmile přesáhne vzdálenost 300 jednotek od Viktora (dříve 350)
    • Schopnost dosáhne minimální rychlosti jakmile se dostane do vzdálenosti 900 jednotek od Viktora (dříve 950)
Zdroj: surrenderat20,net
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
PLÁNOVANÉ ZMĚNY PRO TALONA ZMĚNY V PŘESTUPOVÉ POLITICE HTC VIVE V ČESKÉ REPUBLICE

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama