Co přinese patch 6.13
Nové skiny, ikony a další!
Již brzy se objeví nový patch 6.13. C o od něj můžeme očekávat? Pojďme se na to společně podívat!
Můžeme se těšit na dva nové skiny: Deep Sea Nami (1350 RP) a Soul Stealer Vayne (10 gemů v hextech craftingu). Více si tyto skiny můžete prohlédnout zde .
Tento patch se také dočkáme nového herního módu. Ohlasy na něj jsou velice smíšené takže pokud si na něj chcete před přidáním udělat vlastní názor více se dozvíte v tomto PBE updatu.
K Esport ikonkám se přidají dvě nové konkrétně k
TLC - Team Turquality, OyunFor.CREW
|
|
Zkušenosti
- XP při zabití šampiona
- Za zabití šampiona nyní získáte méně XP na úrovních 1-9 v porovnaní s live servery - nejvíce je to poznat na úrovních 1-3
- XP Rubberbanding (získávání více XP, pokud jste pozadu)
- Rozdíl v úrovních a zkušenostech je nyní lépe přepočítáván. Nyní systém počítá s opravdovým rozdílem v XP a ne s celými úrovněmi (můžete být tedy např. o 2,5 úrovně pozadu, narozdíl od live serverů, kde byste byli pozadu pouze o 2 úrovně).
- Vcelku se získávání zkušeností zapne dříve než dosud, ale ze začátku nebude tak efektivní.
- Pravidla získávání XP po smrti
- Šampioni nyní získají zkušenosti za zabití šampiona i po své smrti, i když na killu nemají podíl/assisst (přibližně 10 sekund po smrti).
- Stále však nezískávají zkušenosti z minionů.
- Šampioni nyní získají zkušenosti za zabití šampiona i po své smrti, i když na killu nemají podíl/assisst (přibližně 10 sekund po smrti).
- XP při zabíjení ward
- Při zničení wardy získáváte 30 XP
- Zničení modrého trinketu přidává 15 XP
Monstra
- Draci a Baron - pokud tyto monstra dosáhnou vyšší úrovně během souboje, počkají nejdříve 30 sekund od konce souboje a až poté se jim nová úroveň připočítá.
Šampioni
Blitzcrank
- Static Field (R) cooldown změněn na 60/40/20 ze 30 na všech úrovních.
Gnar
- Rage Gene (P) range základního útoku u Mini-Gnara zvýšen na 400-500 (záleží na úrovni) z 400-485
- Hyper (Mini-Gnar W) základní poškození zvýšeno na 15/25/35/45/55 z 10/20/30/40/50
Irelia
- Transcendent Blade (R) cooldown zvýšen na 110/85/60 z 70/60/50
Jarvan IV
- Golden Aegis (W):
- Základní velikost štítu snížena na 50/80/110/140/170 z 50/90/130/170/210
- Poškození ze štítu za každého nepřátelského šampiona na blízku zvýšeno na 20/40/60/80/100 z 20/30/40/50/60
Kindred
- Základní armor snížen na 20 z 27
- Armor za úroveň zvýšen na 3.5 z 3.25
- Wolf's Frenzy (W):
- [NOVÝ EFEKT] Útoky vlka proti mostrům nyní zpomalují attack speed a movement speed o 50% na 2 sekundy.
- již nehealuje
Lulu
- Movement speed zvýšen na 330 z 325
- Základní mana zvýšena na 350 z 292.4
- Glitterlance (Q)
- Délka zpomalení zvýšena na 2 sekundy na všech úrovních z 1/1.25/1.5/1.75/2
- Poškození do následujících cílů po zásahu prvního cíle zraňuje pouze za 70%.
- Všichni nepřátelé krom prvního zasaženého jsou zraněni pouze za 70% poškození.
- Whimsy (W)
- [NOVÝ EFEKT] Nyní také cíli přidá 15/20/25/30/35% attack speed na 3/3.25/3.5/3.75/4 sekund
Swain
- Ravenous Flock (R) cooldown zvýšen na 20 sekund z 10 sekund.
Tahm Kench
- An Acquired Taste (P)
- [NOVÝ EFEKT] útoky a kouzla do nepřátel nyní zraňují navíc 1/1,25/1,5% z celkových HP Tahm Kenche jako bonusové magické poškození
- stackuje se až 3× proti šampionům.
- [NOVÝ EFEKT] útoky a kouzla do nepřátel nyní zraňují navíc 1/1,25/1,5% z celkových HP Tahm Kenche jako bonusové magické poškození
- Tongue Lash (Q) poškození zvýšeno na 80/130/180/230/280 z 80/125/170/215/260
- Thick Skin (E)
- Cooldown snížen na 6 sekund z 16/15/14/13/12
- Pasivka nyní ukládá 70/75/80/85/90% přijmutého poškození pokud schopnost není na cooldownu (dříve 100%)
- Délka štítu snížena na 3 sekundy z 6 sekund
- Štít nyní postupně nemizí.
- Konverze šedých HP na normální HP zvýšena na 25/30/35/40/45% z 20/26/32/38/44%
- Abyssal Voyage (R)
- Již nezvyšuje poškození (podobný efekt přidán do pasivky)
- Range zvýšen na 4500/5500/6500 z 4000/5000/6000
- Maximální délka kouzlení snížena na 6 z 15
- Zpoždění schopnosti sníženo o 0.5 sekundy
- Čas, za který protihráči vidí, že bude tato schopnost použita, snížen o 0.5 sekundy
Thresh
- Dark Passage (W) - štít se nyní zvyšuje s počtem nasbíraných duší místo 50% AP
- Poznámka: Poměrem jedna ku jedné: 10 duší = 10 bonusových HP ve štítu
Trundle
- Základní HP regenerace snížena na 1.2 z 1.8856
- HP regenerace za úroveň snížena na 0.15 z 0.17
Vladimir
- Crimson Pact (P)
- Každých 40 bonusových HP nyní přidává Vladimirovi 1 AP (dříve 25 bonusových HP přidalo 1 AP)
- Každé 1 AP nyní dává 1.4 bonusových HP (dříve 1 bonusové HP)
- Transfusion (Q)
- Základní poškození sníženo na 75/90/105/120/135 z 80/100/120/140/160
- AP ratio zvýšeno na 55% z 45%
Volibear
- Frenzy (W)
- Attack speed za stack snížen na 4/8/12/16/20 z 8/11/14/17/20
- Základní poškození sníženo na 60/110/160/210/260 z 80/125/170/215/260
Zyra
- Rampant Growth (W) - čas obnovování semínek změněn na 20/18/16/14/12 z 17/16/15/14/13
Předměty
Boots of Mobility
- Útoky na wardu již nepřeruší bonusový movement speed.
Ancient Coin
- Nyní přidává 5% CDR
Nomad's Medallion
- Regenerace HP snížena na 25% z 50%
- Regenerace many zvýšena na 75% z 25%
- Nyní přidává 10% CDR
Talisman of Ascension
- Změněna cena a recept:
- Nyní se staví z: Raptor's Cloak + Nomad's Medallion + 450 zlata
- Cena zvýšena na 2500 zlata z 2300 zlata
- Nyní přidává 45 armoru
- Regenerace HP zvýšena na 150% z 100%
- Regenrace many snížena na 75% z 100%
- Přidána [NOVÁ PASIVKA] - Point Runner - Postupně přidává až 20% movement speed během 2 sekund pokud jste poblíž věží, zbořených věží nebo brány ze Zz'Rot portálu
Forbidden Idol
- Cena zvýšena na 850 z 550
- [NOVÁ PASIVKA] +10% efektivnost healů a štítů
Mikael's Crucible
- Celková cena zvýšen na 2400 z 2300
- [NOVÁ PASIVKA] +15% efektivnosti healů a štítů
Ardent Censer
- Celková cena zvýšena na 2400 z 2200
- [NOVÝ EFEKT] +15% efektivnosti healů a štítů
- AP zvýšeno na 60 z 40
- Regenarace many snížena na 50% z 100%
Ruby Sightstone
- Celková cena snížena na 1600 z 1800
- CDR aktivek předmětů zvýšen na 20% z 10%
Spellthief's Edge
- Zabíjení jednotek mimo klasické miniony (např. Vodling nebo Zyřiny rostlinky) již nedeaktivuje pasivku předmětu
Relic Shield předměty
- Maximální HP, při kterém je možné zabití melee útokem, se nyní zvyšuje s úrovní pro každý z těchto čtyřech předmětů
- Relic Shield - nyní 195 (+5 za úroveň) z 200
- Targon's Brace - nyní 200 ( +5 za úroveň) z 240
- Face of the Mountain - nyní 320 (+20 za úroveň) z 400
- Eye of the Equinox - nyní 320 ( +20 za úroveň) z 400
Summoner spelly
Teleport
- Délka kouzlení zvýšena na 4.5 z 3.5
- Nyní se po použití teleportu neobjevujete na náhodném místě, ale vedle cílového objektu blíže k vašemu Nexusu
- Teleport je nyní slyšet pokud má váš tým vizi alespoň 500 jednotek od cílového místa
- Teleport nyní upozorní spoluhráče zeleným "on the way" ukazatelem bez zvuku na cílové místo