Co přinese Patch 5.9
Jaké změny se pravděpodobně objeví v následujícím patchi?
V průběhu příštího týdne by se do hry měl dostat další patch s pořadovým číslem 5.9. V tomto článku se podíváme na to které změny se v něm nejspíše objeví. Tyto změny jsou v současnosti na testovacím serveru PBE, a proto je pravděpodobné (ne však jisté), že budou zařazeny do hry.
Do následujícího patche dodal Riot hned deset nových skinů. Jedná se o Star Guardian Lux , karetní skiny a také skiny světových šampionů Samsung White . Pro více insformací klikněte na název skinů.
Na PBE se také objevila summoner ikona s žabákem
Grompem.
Ashe prošla kompletním Reworkem. Pro více informací klikněte sem .
Základní staty
- Rychlost projektilu základního útoku zvýšena na 2500 z 2000.
- Attack speed za úroveň snížen na 3,33 z 4.
- Zpomalení přesunuto z Q do pasivky.
- Zpomaluje o 5/11/17/23/29/35% na úrovních 1/4/7/10/13/16 na 2 sekundy.
- Ashe NEMÁ CRITICAL CHANCE. Nemůže critnout nepřítele, který není označen pasivkou, ale vždy critne nepřítele, který pasivkou zpomalený je. Critical strike ovšem nedává 200% zranění jako u jiných šampionů, ale pouze 110%. Tyto procenta však lze zvyšovat šancí na critical.
- Pro milovníky matematiky:
- (celkové AD) x 1.1 + (CelkovéAD) x ((šance na critical) x (1 + (critical damage)))
- PŘÍKLAD: Ashe má IE, PD, a 200AD. Za těchto podmínek dává 385 damage (200x1.1+200x0.55x1.5).
- Ashe získává stacky Focusu na 4 sekundy.
- Po získání pěti stacků může za 50 many schopnost použít a získat 20/30/40/50/60% attack speed a zvýšení zpomalení z pasivky o 20% na 4 sekundy. Základní útoky vystřelí 5 projektilů. Každý z nich zraňuje za 0.23/0.24/0.25/0.26/0.27 celkového AD.
- Téměř nezměněno, pouze zvýšen počet vystřelených šípů.
- Nepřátelé zasaženi více projektily obdrží zranění pouze z jednoho.
- Mana cost 50 na všech úrovních.
- Cooldown 12/10/8/6/4.
E - Hawkshot
- Již pasivně nepřídává zlato.
- Má až 2 stacky (podobně jako W u Zyry).
- Range globální.
- Cooldown mezi kouzlením 5 sekund.
- Čas nabytí 90/80/70/60/50.
R - Enchanted Crystal Arrow
- Mana cost 100.
- Nezměněno až na slow v okolí zásahu šípu. Nyní se aplikuje slow z pasivky místo 50%.
Video s celkovým přehledem:
Šampioni:
Akali
- E - Crescent Slash
- cooldown snížen na 5/4/3/2/1 z 7/6/5/4/3.
- AP ratio zvýšeno na 0.4 z 0.3.
- R - Shadow Dance po použití schopnosti se nyní Akali objeví 150-250 jednotek za svým cílem (nezáleží na tom, jakým směrem je cíl otočen).
Vizuální Efekt pro
E - Crescent Slash, který ukazuje range schopnosti, je nyní viditelný jak pro spojence tak pro nepřátele.
Video:
Annie
- Range základního útoku snížen na 575 z 625
Azir
- W - Arise! nyní ukazuje vzdálenost, na kterou lze vyčarovat vojáky.
Hecarim
- Q - Rampage
- mana cost zvýšen na 32/34/36/38/40 z 20/23/25/29/32.
- Odstraněno: Zraňuje jungle monstra jen za 66% celkového zanění.
Kalista
- Pasivka - Martial Poise - z popisku odstraněno: "... a je o 25% větší pokud Kalista skáče směrem dozadu."
Morgana
- W - Tormented Soil poškození sníženo na [16/32/48/64/80 až 24/46/72/96/120] z [24/38/52/66/80 až 36/57/78/99/120].
Nocturne
- E - Unspeakable Horror zranění zvýšeno na 80/125/170/215/260 z 50/100/150/200/250.
Olaf
- R- Ragnarok Přidáno: Po použití schopnosti si Olaf na 1 sekundu přidá 50/60/70% k rychlosti pohybu.
Riven
- Základní rychlost pohybu snížena na 340 z 345.
- R - Wind Slash rychlost projektilu snížena na 1600 z 2200.
Ryze
- R - Desperate Power popisek nyní ukazuje, že použití schopnosti také zvyšuje trvání pasivky na 4/5/6 sekund.
Tristana
- E - Explosive Charge
- zranění nálože zvýšeno 30% místo 25% pokud ji tristana "nabije" základními útoky.
- vyčarování schopnosti se zkracuje s attack speedem.
Trundle
- E - Pillar of Ice zpomalení zvýšeno na 30/35/40/45/50% z 25/30/35/40/45%
Veigar
- E - Event Horizon popisek nyní ukazuje, že čas, po kterém se vězení objeví, je 0.5 sekundy.
Předměty:
Enchantment: Cinderhulk
- Pasivka - Immolate
- Již nedává 100% bonusové zranění do minionů.
- Zranění změněno na 15 (+0.6 za úroveň) a zvyšuje se na 30 (+1.2 per level) z 16 (+1 za úroveň) a zvyšuje se na 24 (+1.5 per level).
Skirmisher's Sabre
- Pasivka - Challenging Smite čas označení snížen na 4 sekundy ze 6.
Monstra:
Drak- Základní poškození zvýšeno na 100 z 90.
- Poznámka: současná hodnota na live serverech je 75.
Summoner spelly:
Mark/Dash
- Zranění rozděleno mezi Mark a Dash (dříve bylo pouze na Marku).
- Celkové zranění nezměněno (25% celkového zranění zůstává na Mark a 75% se přesouvá na Dash).
Minioni:
Super Minioninyní nedostávají svůj vlastní
Minion Commander buff(+70% zranění a a +70 MR/armor), ale jejich základí staty byly upraveny, aby se v důsledku celkový útok a obrana nezměnily.