Co přinese patch 5.16
Jaké změny se pravděpodobně objeví v novém patchi?.
Patch 5.16 se brzy dostane do hry. Pojďme se podívat, které se do něj nejspíš dostanou, jelikož jsou v současnosti na PBE.
- Nové skiny
- Nové summoner ikony
- Rework: Jaggernauti
- Arkádový login
- Úpravy HUD
- Balanční změny
Na PBE je v současnosti 6 nových skinů. Prohlédnout si je můžete v tomto článku .
V novém patchi budou také tyto summoner ikony:
|
|
|
|
Darius, Garen, Skarner a Mordekaiser prošli reworkem.
Darius
Zákadní staty- HP za úroveň zvýšeno na 100 z 93.
- Armor za úroveň zvýšen na 4 z 3.5.
- AD za úroveň zvýšeno na 5 z 3.5.
- Attack Range zvýšen na 175 ze 125.
- Základní Attack Speed snížen na 0.625 z 0.679.
- Attack Speed za úroveň snížen na 1% z 4%
Pasivka: Hemorrhage
- Kdykoli Darius zasáhne sekerou nepřítele, jeho cíl začne krvácet za 10-27 + 0.3 AD po dobu pěti sekund, efekt se stackuje až pětkrát.
- Kdykoli má napřátelský šampion na sobě pět stacků pasivky nebo zemře na ultimátku, Darius si na 5 sekund zvýší AD o 40-200 a automaticky za zásah přidá na nepřítele všech pět stacků pasivky.
- 30 mana
- Cooldown 9/8/7/6/5 sekund
- Darius po krátké prodlevě švihne sekerou kolem sebe. Nepřátelé zasažení ostřím sekery jsou zraněni za 20/40/80/100 +1/1.1/1.2/1.3/1.4 AD. Nepřátelé zasažení toporem sekery jsou zraněni za polovinu.
- Neaplikuje pasivku.
- Darius se také vyléčí o 10% chybějících HP za všechny nepřátelské šampiony zasaženy ostřím sekery (maximálně za 30%).
W - Crippling Strike
- 30 mana
- Cooldown 9/8/7/6/5 sekund
- Dariusův následující základní útok zraní za 140% fyzického zranění a zpomalí cíl o 90% na 1 sekundu.
E - Apprehend
- 45 mana
- Cooldown 24/21/18/15/12 sekund
- Pasivka: Dariusovo fyzické zranění ignoruje 5/10/15/20/25% nepřátelského armoru.
- Aktivka: Přitáhne všechny nepřátele k Dariusovi zpomalí je o 90% na 1 sekundu.
R - Noxian Guillotine
- 100 mana
- Cooldown 120/100/80 sekund
- Darius přiskočí k cíli a zasáhne ho za 100/200/300 +0.75 bonusového AD jako true damage. Za každý stack pasivky na cíli dává tato schopnost dalších 20% zranění.
- Pokud schopnost zabije cíl, může být znovu použita během 20 sekund. Na třetí úrovni schopnosti cooldown místo toho úplně zmizí.
Garen
Základní staty
- HP za úroveň sníženo na 84.25 z 96.
- AD za úroveň zvýšeno na 4.5 z 3.5.
- Armor za úroveň zvýšen na 3 z 2.7.
- Attack Range zvýšen na 175 z 125.
Pasivka: Perseverance
- Pokud Garen nebyl zasažen zraněním nebo nepřátelskou schopnosti za posledních 9/6/4 sekund, regeneruje 2/4/10% max HP každých 5 sekund. Minioni pasivku nepřerušují.
- Na úrovni 11 tuto pasivku nezastaví neepická monstra.
- Na úrovni 16 je tato schopnost značně posílena.
Q - Decisive Strike
- Cooldown 8 sekund
- Garen na sobě zruší všechny zpomalovací efekty a dostane 35% bonus k rychlosti pohybu na 1.5/2/2.5/3 sekund.
- Garenův následující základní útok během 4.5 sekundy zraní za 30/55/80/105/130 +0.4 AD a dá silnece cíli na 1.5 sekundy.
W - Courage
- Cooldown 24/23/22/21/20 sekund
- Pasivka: zabití jednotky přidá 0.25 armor a magic resist až do maxima 30.
- Aktivka: Garen dostane štít na 2/3/4/5/6 sekund, který snižuje příchozí zranění o 30%.
E - Judgment
- Cooldown 9 sekund
- Garen se rozočí na 3 sekundy a zraňí nepřátele okolo sebe za 14/18/22/26/30 + 34/35/36/37/38% AD pětkrát (zvyšuje se o 1 za každé tři úrovně Garena).
- Schopnost zraňuje o 33% navíc, pokud se poškození aplikuje pouze na jednu jednotku.
- Přerušení schopnosti vráti cooldown na zbývající čas trvání schopnosti.
R - Demacian Justice
- Cooldown 120/100/80 sekund
- Pasivka: Nepřátelský šampion, který za poslední dobu zabil nejvíce spojenců je označen jako Padouch. E - Judgement a základní útoky zarňují za bonusové 1% maxima HP cíle jako true damage.
- Aktivka: Garen zasáhne nepřátelského šampiona za 175/350/525 magického zranění + 1 za každých 3.5/3/2.5 HP, které cíli chybí. Do Padoucha dává tato schopnost true damage.
Nové ikony schopností
|
|
|
|
|
| Pasivka | Q | W | E | R |
|
|
|
|
| Q2 | Q3 | W2 | R - Drak |
Základní staty
- Rychlost pohybu snížena na 325 z 340.
- Základní HP sníženo na 525 z 555.
- HP za úroveň sníženo na 73 z 80.
- Základní HP regen zvýšen na 4 z 3.3.
- HP regen za úroveň snížen na 0.3 z 0.55.
- AD za úroveň zvýšeno na 5 z 3.5.
- Základní attack speed snížen na 0.6 z 0.694
- Attack Speed za úroveň snížen na 2.2 z 3.
- Attack Range zvýšen na 200 z 125.
- Vylepšená animace útoků.
Pasivka: Iron Man
- Mordekaiserovi schopnosti stojí HP, ale konvertuje 25% magického zranění do dočasného štítu.
- Maximální velikost štítu je 25% z max HP.
- Štít mízí o 2% ze základního HP za sekundu, pokud je ho více než 25%.
- Konverze štítu je poloviční proti minionům.
Q - Mace of Spades
- 20/23/26/29/32 HP
- Cooldown 10/8.5/7/6.5/5 sekund
- Tři následující Mordekaiserovi útoky jsou umocněny. První zraňuje za 4/8/12/16/20 + 0.25/0.2625/0.275/0.2875/0.3 AD + 0.2 AP. Každý další zásah zraní za 2/2.25/2.5/2.75/3 krát větší zranění než předchozí.
W - Harvesters of Sorrow
- Cooldown 12/11/10/9/8 sekund
- Pasivka: I když jsou kolem přítomní spojenci, Mordekaiser dostává zkušenosti bez postihu z minionů, které zabije.
- Aktivka: Mordekaiser zacílí spojeneckého šampiona:
- Oba dostanou 75 bonus k rychlosti pohybu směrem k sobě.
- Když se dotknou, oba zraní za 140/180/220/260/280 +0.6 AP v průběhu 4 sekund.
- Opětovné aktivování schopnosti způsobí, že oba vysají 50/70/90/110/130 +0.3 AP životů z nepřátel kolem a přidají si je ke svým. (33% u minionů, maximálně 3 jednotky.)
E - Siphon of Destruction
- 24/36/48/60/72 HP
- Cooldown 6/5.75/5.5/5.25/5 sekund
- Mordekaiser zraní za 35/65/95/125/155 + 0,6 AD +0,6 AP všechny nepřátele před sebou.
- Za každého zasáhnutého šampiona získá navíc 15% max štítu.
R - Children of the Grave
- Cooldown 120/105/90 sekund.
- Pasivka - Dragon Force: Zranění draka ho prokleje na 10 sekund.
- Aktivka: Prokleje cílového šampiona a vysaje 25/30/35 +0.04% z jejich max HP (polovinu ihned, polovinu během 10 sekund.)
- Efekt kletby: Pokud prokletá jednotka zemře, její duše bude následovat Mordekaisera po dobu 45/60/75 sekund.
- Mordekaiser dostane 30% jejího AP a 25% jejích bonusových HP.
- Duše dostane 10/25/50 AD a 15% Mordekaserova max HP.
- Duše může být ovládána pomocí tlačítka R.
Skarner
Základní staty
- HP za úroveň sníženo na 90 z 96.
- AD za úroveň sníženo na 4.5 z 4.2.
Pasivka: Crystal Spires
- Skarnerova přítomnost na mapě způsobí objevení krystalů po mapě. Krystaly mohou být obsazeny oběma teamy. Obsadit krystal lze po 15 sekundách od posledního obsazení.
- Pokud je Skarner poblíž krystalu, který obsadil jeho tým, Skarner dostane 150 k rychlosti pohybu, (42 +5 za úroveň)% k attack speedu a obnovuje si 3% maximální many za sekundu.
Q - Crystal Slash
- 10/11/12/13/14 mana
- Cooldown 3.5/3.25/3/2.75/2.5 sekund
- Skarner zraňuje okolní nepřátele za 0.33/0.36/0.39/0.42/0.45 celkového AD. Pokud je jednotka zasažena, nabije se skarner krystalovou energií.
- Pokud je skarner nabitý, schopnost dává 0.32/0.34/0.36/0.38/4 celkového AD + 0.2 AP bonusového magického zranění.
- Základní útoky snižují cooldown schopnosti o 0.25 sekund (čtyřnásobek proti šampionům).
W - Crystalline Exoskeleton
- 60 mana
- Cooldown 13/12.5/12/11.5/11 sekund
- Skarner dostane štít o velikosti 12/13/14/5/16% svého max HP +0.8 AP na 6 sekund. Dokud má štít na sobě, postupně se zrychluje a během tří sekund dosáhne bonusu 16/20/26/28/32% k rychlosti pohybu.
E - Fracture
- 55 mana
- Cooldown 13/12.5/12/11.5/11 sekund
- Skarner vyvolá výboj krystalické energie, zraní za 40/75/110/145 +0.4 AP, zpomalí zasžené cíle o 45/50/55/60/65% na dvě sekundy a zpomalí rychlost výboje.
- Schopnostu může zasáhnout maximálně 6 nepřátel.
- Nepřátele zasaženi schopností jsou otráveni na 5 sekund a dostávají od skarnerových základních útoků dalších 25/50/75/100/125 bodů zranění a stun na jednu sekundu.
R - Impale
- 100 mana
- Cooldown 120/100/80 sekund
- Skarner znehybní nepřítele na 1,75 sekundy a zraní ho za 100% AD + 20/60/100 + 0.5 AP. Během znehybnění se může Skarner volně pohybovat a táhne za sebou znehybněného šampiona. Když efekt skončí, Skarnerův cíl dostane stejné zranění znovu.
Se dvěma novými arkádovými skiny se do hry dostane také nový login screen. Takhle to celé bude vypadat:
Pokud nepřátelský šampion není vidět pro váš tým, objeví se u jeho portrétu malý otazník.
Šampioni
Ahri
- Pasivka - Essence Theft heal změněn na 3/5/9/18 na úrovních 1/6/11/16 z 2 + 1x úroveň.
Alistar
- HP za úroveň zvýšeno na 106 z 102.
Amumu
- Armor za úroveň zvýšen na 3.8 z 3.3.
Bard
- HP za úroveň zvýšeno na 89 z 85.
Blitzcrank
- Armor za úroveň zvýšen na 4 z 3.5.
Braum
- Armor za úroveň zvýšen na 4.5 z 4.
Elise
- Q - Neurotoxin (lidská forma) poškození za % HP cíle sníženo na 4% z 8%.
Kayle
- Základní AD sníženo na 51 z 56.
Kassadin
- R - Rift Walk Nový efekt: Nyní má na prvním skoku 0,2 AP ratio a na následujících skocích 0.1 AP ratio.
LeBlanc
- W - Distortion rychlost zvýšena na 1450 z 1300.
Lee Sin
- R - Dragon's Rage Popisek nyní ukazuje: Pokaždé, kdy cíl narazí do nepřátelského šampiona, cíl také zraní za 12/15/18% svého bonusového HP.
- Pasivka - Flurry nyní vrací 20 energie za první zásah a 10 za druhý zásah (dříve 15 za oba).
Leona
- Armor za úroveň zvýšen na 3.6 z 3.1.
Lissandra
- R - Frozen Tomb Kouzlení na sebe nyní léčí Lissandru za 100/150/200 + (0,3 AP %); zvyšuje se o 1% za každé 1% HP, co jí chybí.
Lucian
- Pasivka - Lightslinger poškození druhé střely zvýšeno na 30/40/50/60% AD na úrovních 1/6/11/16 z 30/40/50% AD na úrovních 1/7/13.
- W - Ardent Blaze:
- Nyní přidává rychlost pohybu, pokud Lucian nebo jeho spojenec zraní nepřítele označeného schopností (dříve pouze Lucian).
- Rychlost pohybu zvýšena na 60/65/70/75/80 z 40/45/50/55/60.
- Trvání rychlosti pohybu sníženo na 1 sekundu z 2 .
- Mana cost snížen na 50 z 60.
Nami
- Pasivka - Surging Tides bonus k rychlosti pohybu pro spojence zvýšen na 60 ze 40.
- R - Tidal Wave Nový efekt: spojenci zasaženi schopností dostanou dvojnásobný bonus z pasivky.
Nasus
- Q - Siphoning Strike Popisek nyní ukazuje: Následující základní útok má o 25 vyšší range (nestackuje se s Fury of the Sands).
Nautilus
- Armor za úroveň zvýšen na 3.75 z 3.25.
Rammus
- Armor za úroveň zvýšen na 4.3 z 3.8.
- W - Defensive Ball Curl vrácené zranění do útočníka zvýšeno na 25/35/45/55/65 z 15/25/35/45/55.
Rumble
- R - The Equalizer cooldown zvýšen na 120/110/100 z 105/90/75.
Tahm Kench
- Armor za úroveň zvýšen na 3.5 z 3.
- SmashGizmo napsal na twitteru toto: Ultimátka Tahm Kenche má nyní na PBE kratší dobu "varování". Zacílení W nyní vybírá primárně šampiony a dává jim stun na 0.25 sekund.
Taric
- Armor za úroveň zvýšen na 3.7 z 3.2.
Teemo
- R - Noxious Trap
- nepřátele zasaženi houbičkou jsou nyní viditelní pro Teemův team po dobu trvání efektu houbičky.
- Slow se již postupně nesnižuje.
Thresh
- HP za úroveň zvýšeno na 93 z 89.
Twitch
- Q - Ambush mana cost snížen na 40 z 60.
- R - Rat-Ta-Tat-Tat bonusové AD zvýšeno na 20/30/40 z 20/28/36.
Vel'Koz
- Q - Plasma Fission
- range po rozdělení projektilu zvýšen na 1100 z 900.
- Čas mezi použitím schopnosti a možnou reaktivací snížen na 0.25 z 0.3.
Volibear
- R - Thunder Claws nyní zasáhne až 4 nepřátele poblíž za 75/115/115 +0.3 AP při vykouzlení.
Zac
- E - Elastic Slingshot range zvýšena na 1200/1350/1500/1650/1800 z 1150/1250/1350/1450/1550.
Zed
- R -Death Mark Prodleva mezi možností se vrátit k původnímu stínu snížena na 0.5 sekundy z 1.
Předměty:
Rework defenzivních předmětů:
Null Magic Mantle
- Cena snížena na 450 z 500.
Negatron Cloak
- Cena snížena na 800 z 850.
Aegis of the Legion
- Cena snížena na 1600 z 1900.
- Změna receptu: Null Magic Mantle + Crystalline Bracer
- + 100% HP regen
- Aura MR zvýšena na 20 z 15.
- Již nepřidává Aura HP regen
Locket of the Iron Solari
- Celková cena snížena na 2750 z 2800.
- Štít z aktivky zvýšen na 75 - 345 z 50 - 230
- Trvání štítu sníženo na 2 sekundy z 5.
- Aura stejná jako u AotL.
Banner of Command
- Celková cena snížena na 2750 z 3000.
- Aura stejná jako u AotL.
Spirit Visage
- Celková cena snížena na 2700 z 2750.
- Magic resist zvýšena na 60 z 55.
- HP regen zvýšen na 150% ze 100%.
Banshee's Veil
- Celková cena snížena na 2700 z 2750.
- Změna receptu: Spectre's Cowl + Crystalline Bracer.
- Magic resist zvýšena na 60 z 55.
Raptor's Cloak
- Celková cena zvýšena na 1100 z 1000.
- HP regen zvýšen na 150% ze 100%.
- Point Runner: rychlost pohybu snížena na 20% ze 30%, nicméně rychlost již neskončí ihned, co opustíte blízkost věže, ale postupně upadá po dobu 2 sekund.
Zz'Rot Portal
- Celková cena snížena na 2750 z 2800.
- Základní HP regen zvýšen na 150% ze 100%.
- Point Runner: viz Raptor's Cloak
- Ubývání životů voidlingů se nyní počítá ze zbývajících HP místo z max HP.
- Zlato z voidlingů se nyní zobrazuje v popisku.
- Vylepšení voidlingové nyní získají bonus 15% vašich HP místo vašich resistencí.
Ohmwrecker
- Celková cena zvýšena na 2700 z 2600.
- Základní HP regen zvýšen na 150% ze 100%.
- Point Runner: viz Raptor's Cloak.
Glacial Shroud
- Celková cena snížena na 900 z 950.
Warden's Mail
- Celková cena zvýšena na 1100 z 1050.
Frozen Heart
- Celková cena zvýšena na 2600 z 2450.
- Armor snížen na 90 ze 100.
Thornmail
- Celková cena zvýšena na 2300 z 2100.
- Vrácené poškození změněno na 15% příchozího zranění před resisty +25% bonusového armoru (dříve 30% příchozího zranění před resisty).
Randuin's Omen
- Celková cena snížena na 2700 z 2850.
- HP sníženo na 400 z 500.
- Armor snížen na 60 ze 70.
- Nyní redukuje zranění z critical striků o 10%.
- Trvání zpomalení z aktivky je nyní vždy na 4 sekundy.
- Má novou ikonu.
Warmog's Armor
- Celková cena zvýšena na 2750 z 2500.
- Nyní přidává 200% HP regen.
- Pasivka změněna: pokud máte víc, než 3000 HP dostanete efekt Warmog Heart - to obnovuje 3% max HP za sekundu, pokud šampion neobdržel žádné zranění po dobu 8 sekund.
Righteous Glory
- Celková cena snížena na 2400 z 2500.
- Odstraněna pasivka Catalist.
Enchantment: Cinderhulk
- Základní HP zvýšeno na 400 z 300.
- HP multiplikátor snížen na 15% z 25.
Spectre's Cowl
- Magic Resist zvýšen na 40 z 35.
Další změny předmětů:
Hex Core (Viktorův předmět)- Prototype Core
- AP za úroveň sníženo na 1 z 3.
- Nyní přidává 10 many za úroveň.
- The Hex Core Mk-1
- AP za úroveň sníženo na 3 ze 4.
- Již nedává 20 AP.
- Již nedává 150 many.
- Nyní přidává +15 many za úroveň
- The Hex Core mk-2
- AP za úroveň zvýšeno na 6 z 5.
- Již nedává 40 AP.
- Již nedává 300 many.
- Nyní přidává +20 many za úroveň
- Perfect Hex Core
- AP za úroveň zvýšeno na 10 z 6.
- Již nedává 60 AP.
- Již nedává 500 many.
- Nyní přidává +25 many za úroveň
Iceborne Gauntlet
- Cena snížena na 2850 z 2900 kvůli změně ceny Glacial Shroud.
- Armor snížen na 50 z 55.
Nové předměty:
Sterak's Gage
- Recept: Long Sword + Giant's Belt + 1190 zlata.
- +500 HP
- +25% základní AD
- Pasivka: při obdržení alespoň 400 - 1800 zranění (záleží na úrovni) během pěti sekund, dostane šampion Primeval Rage.
- Primeval Rage: šampion vyroste, získá dalších 25% základního AD a štít který rychle mizí o velikosti 30% jeho max HP.
- Recept: Giant's belt + Tiamat + 400 zlata.
- +400 Health
- +50 AD
- +100% health regen
- Pasivka - Cleave: základní útoky navíc zraňují za 5 + 1% vašeho max HP. Základní útoky zraňují nepřátele v oblasti před vámi za 40 + 2,5% vašeho max hp.
- Aktivka - Crescent: Následující základní útok zraní nepřátele ve větší ooblasti před vámi za 40 + 10% vašeho max HP (20 sekund cooldown, Cleave se na tento útok nepoužije).