Co přinese patch 5.11
Patch 5.11 se už blíží, jaké změny přinese?
Co nevidět se nám do hry dostane
nový patchs pořadovým číslem 5.11, a proto si pojďme připomenout, které změny s sebou pravděpodobně přinese. Žádná z těchto změn se nakonec ve hře objevit nemusí, jedná se jen o velmi pravděpodobnou možnost, jelikož se tyto
změny v současnosti testují na PBE.
se mohou pyšnit novými prahistorickými skiny. Pro více informací a podrobnější info klikněte sem . Takhle vypadá jejich splash art:
Tento
tajmený smích(pravděpodobně jako předzvěst Gangplankova reworku) se spustí, pokud se váš šampion
zasměje v řece.
a
Crystal Scarprošly velkými změnami - zde je jejich výpis (pro podrobnější info nahlédněte do tohoto článku ).
Twisted Treeline
- Jungle campy se objeví o 5 sekund dříve, začínají na druhé úrovní, mají menší HP a zranění.
- Vilemaw má více HP a uděluje menší zranění.
- Za zabití Vilemaw dostanete nový buff, který buffne vás i okolní miniony. Přidán timer smrti Vilemaw do tab menu.
- Změněny bonusy za Altary - První buff přidává rychlost pohybu, druhý buff obnovuje zdraví za zabití miniona nebo monstra.
- Byla přidána třetí věž na linku s nízkými HP.
- Upraveny HP a zranění všech věží.
- Přidán nový trinket s aktivkou Hextech Sweeperu.
- Změněny předměty.
- Visuální update zahrnuje golemy, věže, inhibitory a nexus. Přidán nový loading screen a updatnutí minioni.
Noví
Golemové,
minionia
budovy:
na lince:
:
Crystal Scar
- Textury a barvy změněny.
- Updatnuti minioni (stejní jako na SR).
- Nový loading screen.
:
Do hry byly přidány
prapory každého teamu z LCS. Zatím není známo, kdy budou použity. Všechny prapory jsou k dispozici k nahlédnutí v tomto článku .
si prošel vizuálním updatem a stejně tak
splash art karetních skinů.
Na Summoner's Rift byla přidána
Poro-sova.
Vaši mastery emote budou moci
vidět i nepřátelé(a ne jen spojenci jak tomu bylo dosud).
Šampioni:
Ashe
- Q - Ranger's Focus flurry attack (po nabytí pěti staků) již nelze používat na budovy.
- W - Volley zranění sníženo na 20/35/50/65/80 z 40/50/60/70/80.
Caitlyn
- R - Ace in the Hole nyní dává vision při začátku kouzlení (hned jak zmáčknete tlačítko).
- Pasivka - Headshot přidán nový efekt: Nyní ignoruje 50% armoru cílového šampiona.
Ekko
- Základní rychlost pohybu snížena na 340 z 345.
- W - Parallel Convergence
- mana cost zvýšen na 50/55/60/65/70 z 30/40/50/60/70.
- popisek nyní ukazuje maximální zranění do minionů and monster sníženo na 150 z 400.
Jayce
- R - Transform: Mercury Cannon / Hammer se nyní vylepšuje pasivně na úrovních 6/11/16
- Transform: Mercury Hammer následující útok dá bonusové magické poškození 20/60/100/140 + 0.4 AP na úrovních 1/6/11/16. S kladivem v ruce Jayce získá 5/15/25/35 armor a magic resist (na úrovních 1/6/11/16).
- Transform: Mercury Cannon následující útok snižuje nepřátelský armor a magic resist o 10/15/20/25% (na úrovních 1/6/11/16).
- Jaycovy schopnosti na Q/W/E mají nyní 6 úrovní.
- Q - To The Skies (Kladivo)
- Zranění změněno na 30/70/110/150/190/230 z 20/65/110/155/200.
- Cooldown změněn na 16/14/12/10/8/6 z 16/14/12/10/8.
- Slow změněn na 30/35/40/45/50/55 z 30/35/40/45/50.
- Q - Shock Blast (Puška)
- Zranění změněno na 70/120/170/220/270/320 z 60/115/170/225/280.
- W - Lightning Field (Kladivo)
- Zranění změněno na 100/160/220/280/340/400 z 100/170/240/310/380.
- W - Hyper Charge (Puška)
- % Bonusové zranění změněno na 70/78/86/94/102/110 z 70/80/90/100/110.
- Cooldown změněn na 13/11.4/9.8/8.2/6.6/4 z 13/11/9/7/5.
- E - Thundering Blow (Kladivo)
- Zranění změněno na 8/10.4/12.8/15.2/17.6/20% z 8/11/14/17/20%.
- Cooldown změněn na 14/13/12/11/10/9 z 14/13/12/11/10.
- E - Acceleration Gate
- Bonusové rychlost pohybu změněna na 30/35/40/45/50/55% z 30/35/40/45/50%.
- E - Shunpo
- Zranění sníženo 40/70/100/130/160 z 60/85/110/135/160.
- AP ratio sníženo na 0.25 z 0.4.
- W - Distortion rychlost snížena na ~1300z ~1600.
- E - Ethereal Chains šířka projektilu snížena na 55 z 70.
Malphite
- W - Brutal Strikes
- Pasivka změněna: Zvýší armor o 10/15/20/25/30%.
- Aktivka změněna: Základní útoky nyní zraňují za dalších 25/40/55/70/85 + 0.15 AP fyzického zranění do cíle a nepřátel poblíž.
- Poznámka: základní útoky vedené se zapnutým W budou používat Malphitovu critical strike animaci.
Sivir
- R - On the Hunt prodleva mezi snížení rychlosti pohybu z 60% na 20% snížena na 2/3/4 z 2/4/6 sekund.
Shen
- Základní magic resist zvýšen na 32.1 z 30.
- Magic resist za úroveň zvýšena na 1.25 z 0.
- Pasivka - Ki Strike cooldown snížen na 9/8/7 na úrovních 1/7/13 z 9 na všech úrovních.
- E - Shadow Dash energy cost snížen na 100/95/90/85/80 ze 100 na všech úrovních.
Shyvana
- W - Burnout Přidán nový efekt: 25% zranění se aplikuje znovu, pokud Shyvana zaútočí základním útokem na nepřítele s aktivovaným W.
Předměty:
Luden's Echo
(Summoner's Rift)
- AP ratio na pasivce sníženo na 10% z 15%.
- Stacky za použití kouzla sníženy na 10 z 20.
- Stejné změny platí i pro Luden's Echo na Twisted Treeline a Crystal Scar.
Lord Van Damm's Pillager
(Twisted Treeline a Crystal Scar)
- ODSTRANĚNO: Pasivka - critical strike zraňuje za 250% místo 200%.
- NOVÉ: Critical striky způsobují krvácení jako magické zranění za 150% z bonusového AD na 3 sekundy a odhalují jednotku po dobu krvácení.
Overlord's Bloodmail
(Twisted Treeline a Crystal Scar)
- Celková cena je nyní 2500 zlata.
- Recept změněn na Giant's Belt + Crystalline Bracer + 900 zlata.
- HP sníženo na 800 from 850.
- Nyní dává +100% regen základního HP.
Wicked Hatchet
(Twisted Treeline a Crystal Scar)
- Krvácení z pasivky předěláno na magické poškození z fyzického.
Grez’s Lantern
, Hextech Sweeper a Lightbringer (Twisted Treeline a Crystal Scar)
- Odstraněno kvůli novému trinketu.