Co přinese Patch 12.23
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Co přinese Patch 12.23

Co přinese Patch 12.23

Reibl

Reibl

Větší porce balančních úprav a po dlouhé době také zimní skiny.

Reklama

Letošní sezónu zakončí patch 12.23, který se do hry dostane řádově za pár desítek hodin. Jeho obsahem budou nové skiny, velká úprava ARAMu a také balanční úpravy. Pojďme se na připravované novinky podívat podrobně.

Obsah


Nové zimní skiny

Na PBE jsou dostupné nové zimní skiny Winterblessed. Podívat se na ně můžete v našem zvláštním článku.


ARAM

Nově se upravila délka, po kterou budete mrtví podle vaší úrovně. Na ARAM se dostane brzy mnohem více změn, které jsme sepsali do zvláštního článku.

  • +2 vteřiny na 3. úrovni
  • +5 vteřin na 4.-8. úrovni
  • +4 vteřiny na 9. úrovni
  • +3 vteřiny na 10.-18. úrovni.

Balanční změny

Šampioni

Amumu

  • Růst zdraví za úroveň zvýšen: 89 → 100
  • Q – cena zvýšena: 30-50 → 40-60 many
  • W – základní poškození zvýšeno: 6-14 → 12-18
  • W – poškození podle zdraví cíle zvýšeno: 0,5-0,8% → 0,5-1% maximálního zdraví cíle

Dr. Mundo

  • AD za úroveň sníženo: 3,5 → 2,5
  • Základní magic resist snížen: 32 → 29
  • Magic resist za úroveň zvýšen: 2,05 → 2,3
  • Základní attack speed snížen: 0,72 → 0,67
  • Goes Where He Pleases (P)
    • Snížení zdraví při ztrátě nádoby oslabeno: 7% → 3%
    • Vyléčení podle maximálního zdraví po sebrání nádoby oslabeno: 8% → 4%
    • Regenerace podle maximálního zdraví změněna: 0,8-1,6% (lineárně) → 0,4-2,5% (nelineárně, maximum na úrovni 11)
  • Infected Bonesaw (Q)
    • Cena zvýšena: 50 → 60 zdraví
  • Heart Zapper (W)
    • Cena zvýšena: 5% → 8% aktuálního zdraví
    • Vyléčení z šedé zdraví bez zásahu cíle zvýšeno: 0% → 50%
    • Poškození uložené jako šedé zdraví změněno: 25/30/35/40/45% → 80-95% podle úrovně do 0,75 vteřin, poté 25% z této hodnoty
    • Trvání zkráceno: 4 → 3 vteřiny.
  • Blunt Force Trauma (E)
    • Pasivní AD zvýšeno: 15/20/25/30/35 + 25/30/35/45/45 podle chybějícího zdraví → 2,5/3/3,5/4/4,5% maximálního zdraví
    • [Odstraněno]: již okamžitě nezabije malá jungle monstra
    • Poškození do monster sníženo: 200% → 150%
    • cena zvýšena: 10-50 → 20-60 zdraví
    • Cooldown zvýšen: 8-6 → 9-6 vteřin
  • Maximum Dosage (R)
    • [Odstraněno]: bonusové AD
    • Regenerace chybějícího zdraví zvýšena: 8/11,5/15% → 15/20/25%
    • [Nové]: při třetím vylepšení schopnosti jsou léčivé efekty posíleny o 5% za každého nepřátelského šampiona v okolí.

Malphite

  • W – armor přepočet zvýšen: 10% → 15%
  • W – základní poškození do okolí zvýšeno: 10-55 → 20-60
  • W – přepočet poškození z armoru zvýšeno: 15% → 25%
  • E – základní poškození zvýšeno: 60-200 → 70-230
  • E – armor přepočet zvýšen: 30% → 40%

Kayn

  • P Shadow Assassin – bonusové poškození zvýšeno: 8-30% → 13-40%
  • E – léčení podle bonusového AD zvýšeno: 35% → 45%

Maokai

  • P – přepočet léčení zvýšen: 4-10% → 4-12%
  • Q – základní poškození zvýšeno: 65-245 → 70-270
  • Q – bonusové poškození do monster zvýšeno: 80-160 → 120-200

Mordekaiser

  • P – maximální poškození do monster za sekundu sníženo: 180 → 28-164

Cho’Gath

  • P – obnovení many posíleno: 3,5-7,75 → 5-9,76
  • W – základní poškození zvýšeno: 75-275 → 80-300
  • R – cooldown snížen: 80 → 80-60 vteřin

Shyvana

  • E – on-hit přepočet poškození snížen: 3,5% → 3% maximálního zdraví

Sion

  • Základní mana zvýšena: 330 → 400
  • Růst many za úroveň zvýšen: 42 → 52
  • Q – minimální základní poškození zvýšeno: 30-110 → 40-120 (maximální poškození nezměněno)

Syndra

  • W – vylepšení schopnosti na true damage z pasivky změněno: 15% + 1,5% za 100AP → 12% + 2% za 100 AP
  • E – cooldown zvýšen: 15 → 16 vteřin

Tahm Kench

  • P  Poškození má nyní 2% AP přepočet za 100 bonusového zdraví.
  • Q  AP přepočet poškození zvýšen: 90% → 100%
  • Q – přepočet vyléčení zvýšen: 3-5% → 5-7% chybějícího zdraví
  • W  AP přepočet zvýšen: 125% → 150%
  • E – uložené poškození skrze šedé životy zvýšeno: 13-45% → 15-47%
  • E – uložené poškození skrze šedé zivoty poblíž více nepřátel zvýšeno: 40-50% → 42-50%
  • R  Štít se nyní snižuje o 200 za každou sekundu.
  • R – AP přepočet poškození zvýšen: 5% za 100 AP → 7% za 100 AP

Trundle

  • Základní attack speed snížen: 0,67 → 0,6
  • R – celkové poškození sníženo: 20-35% → 20-30% maximálního zdraví

Zac

  • P – léčení posíleno: 4-6,25% → 4-7% maximálního zdraví
  • Q – léčení posíleno: 2,5% → 4% maximálního zdraví
  • Q – cooldown snížen: 15-9 → 14-8 vteřin
  • W – cooldown snížen: 5 → 4,5 vteřiny

Zeri

  • Rychlost pohybu zvýšena: 325 → 330
  • Základní AD zvýšeno: 50 → 53
  • Armor zvýšen: 20 → 24
  • Zdraví zvýšeno: 600 → 630
  • Attack speed přepočet zvýšen: 0,568 → 0,625
  • Zdraví za úroveň zvýšeno: 109 → 115
  • Základní útok
    • Plně nabitý útok má větší AP přepočet: 90% → 110% AP
  • Living Battery (P)
    • Trvání štítu zkráceno: 3 → 2 vteřiny
  • Burst Fire (Q)
    • Dosah snížen: 825 → 750 jednotek
    • Přepočet Attack Speedu na AD zvýšen: 60% → 70%
    • Základní poškození zvýšeno: 8/11/14/17/20 → 15/18/21/24/27
    • AD přepočet zvýšen: 100/105/110/115/120% AD → 104/108/112/116/120% AD
  • Ultrashock Laser (W)
    • Druh poškození změněn: magické → fyzické
    • Poškození změněno: 20/55/90/125 (+100% AD)(+40% AP) → 20/60/100/140/180 (+130% AD)(+0% AP)
    • Rychlost vykouzlení změněna: 2,5× attack speedu → 0,55-0,3 vteřiny podle attack speedu
    • Rychlost projektilu zvýšena: 2200 → 2500
    • Rychlost vykouzlení paprsku prodloužena: 0,75 → 0,85 vteřiny
  • Spark Surge (E)
    • Cena změněna: 80 → 90/85/80/75/70 many
    • Cooldown snížen: 24/22,5/21/19,5/18 → 22/21/20/19/18 vteřin.
    • [Nové]: Po dalších 5 vteřin dává Zeri Q bonusové magické poškození do prvního cíle a kulky ho prorazí skrz.
      • Bonusové magické poškození: 20/22/24/26/28 (+20% AP)(+12% bonus AD)
    • [Nové]: Uděluje až 65% bonusové poškození při kritickém zásahu.
    • Snížení poškození při střelbě skrz víc nepřátel změněno: 40/70/80/90/100% → 80/85/90/95/100%
    • Útoky a schopnosti snižují cooldown o 0,5 vteřiny (1,5 při kritickém zásahu).
      • Odhalení okolí při skoku skrz zdi zvýšeno: 850 → 1500 jednotek
  • Lightning Crash (R)
    • [Odstraněno]: Bonusové magické poškození
    • Dosah blesků zvýšen: 450 → 650 jednotek
    • Magické poškození při aktivaci zvýšeno: 150/250/350 (+80% AP)(+80% bonus AD) → 175/275/375 (+110% AP)(+100% bonus AD)
    • Pokud ultimátka zasáhne alespoň jednoho šampiona, Zeri získá 10% k rychlosti pohybu, 30% attack speedu a její útoky poškozují skrze blesk okolí na 5 sekund. Střelba do nepřátel přidá 1,5 sekundy k trvání tohoto efektu (až 5 sekund v záloze maximálně).
    • Zásah šampiona dá Zeri 1 stack (kritické poškození 3 stacky) Overcharge na 1,5 vteřiny. Zeri získá 0,5% k rychlosti pohybu za každý stack (bez omezení počtu stacků).

Předměty

Ravenous Hydra

  • Už nedává omnivamp za stack
  • AD přepočet snížen: 60%/30% → 50%/25%

Sunfire Aegis

  • Cena snížena: 2800 → 2700 zlata
  • Zdraví zvýšeno: 400 → 500 HP

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama