i
Zdroj: Tryhard.cz
Co přinese Patch 12.23
Větší porce balančních úprav a po dlouhé době také zimní skiny.
Reklama
Letošní sezónu zakončí patch 12.23, který se do hry dostane řádově za pár desítek hodin. Jeho obsahem budou nové skiny, velká úprava ARAMu a také balanční úpravy. Pojďme se na připravované novinky podívat podrobně.
Obsah
Nové zimní skiny
Na PBE jsou dostupné nové zimní skiny Winterblessed. Podívat se na ně můžete v našem zvláštním článku.
ARAM
Nově se upravila délka, po kterou budete mrtví podle vaší úrovně. Na ARAM se dostane brzy mnohem více změn, které jsme sepsali do zvláštního článku.
- +2 vteřiny na 3. úrovni
- +5 vteřin na 4.-8. úrovni
- +4 vteřiny na 9. úrovni
- +3 vteřiny na 10.-18. úrovni.
Balanční změny
Šampioni
Amumu
- Růst zdraví za úroveň zvýšen: 89 → 100
- Q – cena zvýšena: 30-50 → 40-60 many
- W – základní poškození zvýšeno: 6-14 → 12-18
- W – poškození podle zdraví cíle zvýšeno: 0,5-0,8% → 0,5-1% maximálního zdraví cíle
Dr. Mundo
- AD za úroveň sníženo: 3,5 → 2,5
- Základní magic resist snížen: 32 → 29
- Magic resist za úroveň zvýšen: 2,05 → 2,3
- Základní attack speed snížen: 0,72 → 0,67
- Goes Where He Pleases (P)
- Snížení zdraví při ztrátě nádoby oslabeno: 7% → 3%
- Vyléčení podle maximálního zdraví po sebrání nádoby oslabeno: 8% → 4%
- Regenerace podle maximálního zdraví změněna: 0,8-1,6% (lineárně) → 0,4-2,5% (nelineárně, maximum na úrovni 11)
- Infected Bonesaw (Q)
- Cena zvýšena: 50 → 60 zdraví
- Heart Zapper (W)
- Cena zvýšena: 5% → 8% aktuálního zdraví
- Vyléčení z šedé zdraví bez zásahu cíle zvýšeno: 0% → 50%
- Poškození uložené jako šedé zdraví změněno: 25/30/35/40/45% → 80-95% podle úrovně do 0,75 vteřin, poté 25% z této hodnoty
- Trvání zkráceno: 4 → 3 vteřiny.
- Blunt Force Trauma (E)
- Pasivní AD zvýšeno: 15/20/25/30/35 + 25/30/35/45/45 podle chybějícího zdraví → 2,5/3/3,5/4/4,5% maximálního zdraví
- [Odstraněno]: již okamžitě nezabije malá jungle monstra
- Poškození do monster sníženo: 200% → 150%
- cena zvýšena: 10-50 → 20-60 zdraví
- Cooldown zvýšen: 8-6 → 9-6 vteřin
- Maximum Dosage (R)
- [Odstraněno]: bonusové AD
- Regenerace chybějícího zdraví zvýšena: 8/11,5/15% → 15/20/25%
- [Nové]: při třetím vylepšení schopnosti jsou léčivé efekty posíleny o 5% za každého nepřátelského šampiona v okolí.
Malphite
- W – armor přepočet zvýšen: 10% → 15%
- W – základní poškození do okolí zvýšeno: 10-55 → 20-60
- W – přepočet poškození z armoru zvýšeno: 15% → 25%
- E – základní poškození zvýšeno: 60-200 → 70-230
- E – armor přepočet zvýšen: 30% → 40%
Kayn
- P Shadow Assassin – bonusové poškození zvýšeno: 8-30% → 13-40%
- E – léčení podle bonusového AD zvýšeno: 35% → 45%
Maokai
- P – přepočet léčení zvýšen: 4-10% → 4-12%
- Q – základní poškození zvýšeno: 65-245 → 70-270
- Q – bonusové poškození do monster zvýšeno: 80-160 → 120-200
Mordekaiser
- P – maximální poškození do monster za sekundu sníženo: 180 → 28-164
Cho’Gath
- P – obnovení many posíleno: 3,5-7,75 → 5-9,76
- W – základní poškození zvýšeno: 75-275 → 80-300
- R – cooldown snížen: 80 → 80-60 vteřin
Shyvana
- E – on-hit přepočet poškození snížen: 3,5% → 3% maximálního zdraví
Sion
- Základní mana zvýšena: 330 → 400
- Růst many za úroveň zvýšen: 42 → 52
- Q – minimální základní poškození zvýšeno: 30-110 → 40-120 (maximální poškození nezměněno)
Syndra
- W – vylepšení schopnosti na true damage z pasivky změněno: 15% + 1,5% za 100AP → 12% + 2% za 100 AP
- E – cooldown zvýšen: 15 → 16 vteřin
Tahm Kench
- P – Poškození má nyní 2% AP přepočet za 100 bonusového zdraví.
- Q – AP přepočet poškození zvýšen: 90% → 100%
- Q – přepočet vyléčení zvýšen: 3-5% → 5-7% chybějícího zdraví
- W – AP přepočet zvýšen: 125% → 150%
- E – uložené poškození skrze šedé životy zvýšeno: 13-45% → 15-47%
- E – uložené poškození skrze šedé zivoty poblíž více nepřátel zvýšeno: 40-50% → 42-50%
- R – Štít se nyní snižuje o 200 za každou sekundu.
- R – AP přepočet poškození zvýšen: 5% za 100 AP → 7% za 100 AP
Trundle
- Základní attack speed snížen: 0,67 → 0,6
- R – celkové poškození sníženo: 20-35% → 20-30% maximálního zdraví
Zac
- P – léčení posíleno: 4-6,25% → 4-7% maximálního zdraví
- Q – léčení posíleno: 2,5% → 4% maximálního zdraví
- Q – cooldown snížen: 15-9 → 14-8 vteřin
- W – cooldown snížen: 5 → 4,5 vteřiny
Zeri
- Rychlost pohybu zvýšena: 325 → 330
- Základní AD zvýšeno: 50 → 53
- Armor zvýšen: 20 → 24
- Zdraví zvýšeno: 600 → 630
- Attack speed přepočet zvýšen: 0,568 → 0,625
- Zdraví za úroveň zvýšeno: 109 → 115
- Základní útok
- Plně nabitý útok má větší AP přepočet: 90% → 110% AP
- Living Battery (P)
- Trvání štítu zkráceno: 3 → 2 vteřiny
- Burst Fire (Q)
- Dosah snížen: 825 → 750 jednotek
- Přepočet Attack Speedu na AD zvýšen: 60% → 70%
- Základní poškození zvýšeno: 8/11/14/17/20 → 15/18/21/24/27
- AD přepočet zvýšen: 100/105/110/115/120% AD → 104/108/112/116/120% AD
- Ultrashock Laser (W)
- Druh poškození změněn: magické → fyzické
- Poškození změněno: 20/55/90/125 (+100% AD)(+40% AP) → 20/60/100/140/180 (+130% AD)(+0% AP)
- Rychlost vykouzlení změněna: 2,5× attack speedu → 0,55-0,3 vteřiny podle attack speedu
- Rychlost projektilu zvýšena: 2200 → 2500
- Rychlost vykouzlení paprsku prodloužena: 0,75 → 0,85 vteřiny
- Spark Surge (E)
- Cena změněna: 80 → 90/85/80/75/70 many
- Cooldown snížen: 24/22,5/21/19,5/18 → 22/21/20/19/18 vteřin.
- [Nové]: Po dalších 5 vteřin dává Zeri Q bonusové magické poškození do prvního cíle a kulky ho prorazí skrz.
- Bonusové magické poškození: 20/22/24/26/28 (+20% AP)(+12% bonus AD)
- [Nové]: Uděluje až 65% bonusové poškození při kritickém zásahu.
- Snížení poškození při střelbě skrz víc nepřátel změněno: 40/70/80/90/100% → 80/85/90/95/100%
- Útoky a schopnosti snižují cooldown o 0,5 vteřiny (1,5 při kritickém zásahu).
- Odhalení okolí při skoku skrz zdi zvýšeno: 850 → 1500 jednotek
- Lightning Crash (R)
- [Odstraněno]: Bonusové magické poškození
- Dosah blesků zvýšen: 450 → 650 jednotek
- Magické poškození při aktivaci zvýšeno: 150/250/350 (+80% AP)(+80% bonus AD) → 175/275/375 (+110% AP)(+100% bonus AD)
- Pokud ultimátka zasáhne alespoň jednoho šampiona, Zeri získá 10% k rychlosti pohybu, 30% attack speedu a její útoky poškozují skrze blesk okolí na 5 sekund. Střelba do nepřátel přidá 1,5 sekundy k trvání tohoto efektu (až 5 sekund v záloze maximálně).
- Zásah šampiona dá Zeri 1 stack (kritické poškození 3 stacky) Overcharge na 1,5 vteřiny. Zeri získá 0,5% k rychlosti pohybu za každý stack (bez omezení počtu stacků).
Předměty
Ravenous Hydra
- Už nedává omnivamp za stack
- AD přepočet snížen: 60%/30% → 50%/25%
Sunfire Aegis
- Cena snížena: 2800 → 2700 zlata
- Zdraví zvýšeno: 400 → 500 HP
Reklama
Reklama