Co přinese patch 10.12
Kterých změn se dočkáme v následující aktualizaci?
Blíží se další patch s pořadovým číslem 10.12 se blíží. Přinese znovu nové skiny, emoty a spoustu balančních úprav.
Obsah patche
Nové skiny
Trojice nových skinů zamíří do hry. Dva z nich v pravé poledne. Prohlédnout si je můžete v našem starším článku.
Chroma balíčky
Kromě barevných variací k novým skinům se dočkáme i chroma balíčků na předchozí High Noon skiny a Bandito Fiddlestickse.
High Noon Jhin
Bandito Fiddlesticks
High Noon Irelia
High Noon Senna
High Noon Lucian
Nové Ikony
Šest nových ikon budeme moci získat v příštím patchi. Polovina z nich se váže k novým skinům, druhá polovina pak k novým malým legendám v Teamfight Tactics.
|
High Noon Senna |
High Noon Irelia Icon |
2020 High Noon |
|
Little Legend Lightcharger |
Little Legend Nixie |
Little Legends Bellswayer |
Nové Emoty
Také nové emoty budou rozděleny mezi High Noon skiny a TFT.
Galaxies Stage 1 [Rank] Squink
Tyto emoty získáte za svůj rank v TFT.
Tyto emoty půjde získat za mise v TFT:
Balanční změny
Šampioni
Akali
- Five Point Strike (Q)
- Poškození zvětšeno: 25/50/75/100/125 → 30/55/80/105/130
- AP přepočet zvýšen: 60% → 65%
Brand
- Blaze (P)
- Obnovení many za zabití zapáleného cíle zvýšeno: 6/8/10/12/14/16/18 → 15/20/25/35/35/40/45
Cassiopeia
- Zákaldní zdraví sníženo: 575 → 560
- Základní armor snížen: 20 → 18
- Základní magic resist zvýšena: 30 → 34
Fiddlesticks
- Bountiful Harvest (W)
- Poškození do minionů sníženo: 60% → 50%
Senna
- Absolution (P)
- Šance na získaní duše za zabití zvýšena: 2% → 8,333%
Trundle
- Základní zdraví sníženo: 616,28 → 616
- Zkladní mana snížena: 281,6 → 281
- Obnova many snížena: 7,508 → 7,5
- Frozen Domain (W)
- Bonusová rychlost pohybu změněna: 30/35/40/45/50% → 20/28/36/44/52%
Varus
- AD za úroveň sníženo: 3,11 → 3
- Piercing Arrow (Q)
- Minimáílní poškození z AD přepočtu sníženo: 110% → 100%
- Maximální poškození z AD přepočtu sníženo: 165% → 150%
Viktor
- Siphon Power (Q)
- Přepočet AP ze základního útoku zvýšeno: 55% → 60%
- Přepočet AP na štít zvýšen: 15% → 20%
- Přepočet AP za vylepšený štít zvýšen: 24% → 32%
Xayah
- Featherstorm (R)
- Poškození zvětšeno: 100/150/200 → 125/250/375
Yasuo
- Základní zdraví sníženo: 523 → 490
- Wind Wall (W)
- Cooldown zvýšen: 26/24/22/20/18 → 30/27/24/21/18
Runy
Approach Velocity (I4)
- [Odstraněno] Rychlost pohybu ke spojeneckým šampionům.
- [Změněno] Nyní získáte 7,5% rychlosti pohybu k blízkým nepřátelským šampionům kteří jsou zpomalení nebo zastaveni (zvýšeno na 15% rychlosti pohybu pro nepřátelské šampiony, které zpomalíte nebo zasáhnete vy).
Guardian (Resolve Keystone)
- Dosah zvýšen ze 175 na 350.
- Spuštění štítu změněno z [jakékoli poškození] na [75-200 poškození v posledních 2,5 sekundách nebo poškození znamenající smrt]
- Bonus k rychlosti pohybu odstraněn.
- Hodnota štítu zvýšena ze [70-150] na [80-200].
Unflinching (R4)
- [Změna efektu]
- Staré:
- "Po vyvolání summoner spellu získáte 15% Tenacity a Slow resistance na 10 sekund. Navíc získáte 10% Tentacity a Slow Resistence za každý Summoner spell, který máte na cooldownu."
- Nové:
- "Získáte 10% Tenacity a 10% Slow resistů. Tyto hodnoty se zvýší o dalších až 20% Tenacity a 20% Slow resistů, založených na chybějících životech. Maximální získaná hodnota je na 30 % zdraví."
- Staré:
Predator (Domination Keystone)
- [Změna efektu]
- Staré:
- Při vyvolání po 1,5 sekundě mimo boj získáte 45% rychlosti pohybu na 15 sekund. Poškozující útoky nebo schopnosti ukončují tento efekt a udělují 60 - 180 (+0,4 bonusového AD)(+0,25 AP) bonusového poškození.
- Cooldown: 150 - 100 sekund. Na začátku hry má cooldown. 50% cooldown pokud je přerušen během vyvolávání.
- Nové:
- Obdržíte na boty aktivní efekt 'Predator'.
- Získáte zvýšenou rychlost pohybu, která stoupá až na 45% během 1,5 sekund zatímco pronásledujete nepřátelské šampiony. Následně vaše poškozující útoky, či schopnosti do šampionů ukončí tento efekt a udělíte 30-90 (+0,2 bonusového AD)(+0,1 AP) bonusového adaptivního poškození.
- Cooldown: 100-70 sekund.
- Staré:
Summoner spelly
Ghost
- Cooldown zvýšen ze 180 sekund na 210.
- Postupné zvyšování rychlosti pohybu odstraněno.
- Rychlost pohybu snížena z [25 - 45% rychlosti pohybu rostoucí s úrovni šampiona] na [20 - 40% rychlosti pohybu rostoucí s úrovni šampiona]
- [Nové] Nyní prodlužuje dobu trvání o 4 - 7 sekund za zabití podle úrovně šampiona.
Elementový Rift
Na PBE se dostaly k testování změny elementových úprav mapy:
- Infernal Rift
- V jungli a výklencích byly vytvořeny další výbušné rostliny.
- Cloud Rift
- V jungli byly vytvořeny další Scryer Blooms.
- Oblasti vichřice nyní mají zvýšený účinek na šampiony mimo boj.