Co pohání League of Legends?
i Zdroj: Tryhard.cz
Ostatní Článek Co pohání League of Legends?

Co pohání League of Legends?

Resty

Resty

27. 11. 2012 15:58

Každý den, miliony a miliony lidí po celém světě jdou do své ledničky, vezmou si jídlo a pití, a usednou k počítači, aby zažili pár hodin zábavy.

Reklama

Nalogují se do League of Legends. Pokud jsou moc unavení a nedokážou se soustředit na hraní, tak si alespoň zapnou video streamy těch nejlepších z LoL komunity, aby viděli jejich epické zápasy na Polích Spravedlnosti. (Fields of Justice)

Každý hráč je nadšen pro svůj oblíbený team, hráče, šampiona, skin, a samozřejmě pro svoje ELO. Během pracovních a školních hodin diskrétně čteme forum, novinky a také se zapojujeme do Tribunalu. Faktem je, že od vydání hry v roce 2009 se League of Legends stala důležitou částí našich každodenních životů.

Jak je to možné, že hra, která je založená na starém WarCraft 3 módu Defense of the Ancients (DotA), měla takový obrovský dopad na lidi z různých kultůr a z různých koutů zeměkoule? Co je tak speciálního na hře ke které jsme všichni tak emocionálně přilnuli? Toto jsou otázky, které bychom měli pravděpodobně nechat na jinou příležitost, nebo jiný článek; dnes si budeme povídat o dvou lidech, kteří nám toto všechno umožnili: Brandon "

Ryze

" Beck a Marc "

Tryndamere

" Merill.

Lidé, kteří to všechno začali

Jako ve všech příbězích, budeme si povídat o dvou lidech z různých zázemí, které k sobě hnala jedna velká vášeň. V tomto případě hraní her.

Brandon "

Ryze

" Beck byl strategický konzultant pro "Bain & Company" kde se specializoval na media a zábavu, zatímco Marc "

Tryndamere

" Merill pracoval jako ředitel pro marketing v "Advanstar Communications".

V roce 2006 spojili síly a rozhodli se věnovat se hráčskému světu. Založili "

Riot Inc.

" známé také jako "

Riot Games

". Toto byl veliký milník v historii hráčského průmyslu. Technologické bariery pro vytváření krásné grafiky a skvělé hratelnosti byly ta tam, ale na druhé straně velké společnosti jako Electronic Arts nebo Activision se nesoustředí na své odběratele - hráče. Vypadá to, že jsou spíše zaměřeny na rychlý a lehký výdělek místo přivádění zábavy k milionům lidí po celém světě.

Riot Games 

má však jiné myšlení.

Díky právě zmíněnému myšlení, spoluzakladatelé věří, že hry, které jsou zaměřené hlavně na hráče a dokáží se jim přizpůsobit, mají velký potenciál. Neuměli si tedy představit, že když v roce 2009 vydali League of Legends, se tato hra stane jednou z nejhranějších na celém světě a že profesionální hráči budou spolu soutěžit o 2 miliony dolarů jen tři roky po jejím vydání.

I po to všem si stále drží svou cestu. I když je Brandon znám tím, že pracuje i tři dny v kuse, nabuzen jen vitamíny a Dr.Pepperem a Marc pro své extrémní oddání se společnosti a design teamu, vždy mají trošku toho času aby zůstali hráči a užili si stejně, jako všichni ostatní. Stále jsou konzumenti vlastní hry, což jen málo ředitelů různých společností může říct.

League of Legends samo o sobě

Nedávno se tito dva Riotéři v interview pro "GameInformer" vyjádřili ohledně pohledu na hráčský průmysl a obrovský úspěch League of Legends.

V tomto interview se rychle dostali k tomu proč je LoL tak populární a to je ten, že je to hra od hráčů pro hráče. Každý, kdo pracuje u Riot Games má nějakou zkušenost s hraním her a mají stejné smýšlení jako jejich konzumenti.

Vědí, že se svět mění každým dnem a že tyto změny mají obrovský dopad na to, jak lidé hrají hry. Proto tento prvek mají na prvním místě a snaží se předvídat budoucnost hráčského průmyslu. Každý den vidíme nové nástroje a technologie, které jsou nám k dispozici, ale hlavní trik je zůstat inovativní a přinést ke "stolu" nové věci.

S příchodem do eSport scény poznali, že profesionální hraní bylo a stále je novinkou jak pro Evropu, tak i pro Severní Ameriku. I když se League of Legends nemůže přiblížit opravdovým sportům, myšlenka na sledování videoherních turnajů je stále více propagována. Myšlenka, že si lidé za chvíli naladí ve svých televizích nějaký eSport není až tak daleko v budoucnosti.

Zdroj: http://www.in2lol.com/en/news/4981-the-driving-force-behind-the-league-of-legends
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama