Zpět na článek

Diskuze: Co nás čeká s Overwatch League?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Michal Kovář
Michal Kovář
10. 11. 2017 06:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to bohužel všechno. Tou spoluprácí byla zřejmě myšlena 2D mapy a případně live statistiky. Nicméně na akci s Roadhogem, jak popisuješ, by právě mohly pomoci ty automatické záznamy z killfeedu v kterých se můžeš pohybovat.

Osobně doufám třeba v přidání průhlednosti u nekterých stěn.

Arrinao
Arrinao
9. 11. 2017 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo, ale všechno tohle už jsme rozebírali předtím:/ Pamatuju se že jsi psal něco o tom, že vývojáři spolupracují s MonteCristo a Ubershouts na nějakém revolučním systému. Takže you have seen nothing yet tím pádem znamenalo, že jsme yet neviděli jenom reálnou podobu té top-down mapy? A vyklubala se z toho 2D mapa alá Counterstrike. Hm...

Jak jsem psal minule, dresy pomůžou, smart kamera taky ale reálnej problém to neřeší. Aby se na to dívaly masy potřebuješ relativně statickou kameru, jinak je to prostě zmatek. Smart kamera by to teoreticky sice obstarat mohla ale opravdu čistě jen teoreticky protože by zkrátka musela vidět do budoucnosti, kde přesně a jak přesně se ten teamfight odehraje. A i v takovým případě by přetrvával problém perspektivy: v každém jiném vysílaném týmovém sportu jsou na obrazovce všichni hráči stejně velcí - tady bude sakra problém sledovat Roadhoga kterej v klíčovém okamžiku trefí hook... odněkud zezadu, kde bude vidět malinkatej (üž vůbec nehledě zastínění těmi, kteří budou před ním).

No, omlouvám se za rant. Podle tvého posledního paragrafu vypadá že věříš že to daj tak já už dál nebudu šířit negativitu. Snad to zvládnou.

Michal Kovář
Michal Kovář
8. 11. 2017 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tomto směru bych tě asi odkázal na video, v kterém Blizzard shrnuje novinky pro spectate režim: "Evolving Overwatch Esports":[https://www.youtube.com/watch?v=AUPExXBfS1s&feature=youtu.be].

Ale ve zkratce se jedná o dresy (pro hosty vždy bílá, pro domácí křiklavá barva; nicméně když hrál modrý a bílý tým nerozeznal jsem rozdíl - životy a jména jsou totiž u všech taky bílé a vznikala nepřehledná kaše).
- Efekty - heal, výbuch, ultiny - dostaly barvu podle dresů.
- automatické vytvoření zpětného záznamu pro události v killfeedu, ke kterému se může komentátor vrátit a pohybovat se v celé scéně (na World Cupu to moc neuměli ovládat)
- 2D mapa pro přehled nad celou mapou (komentátoři ji vidí pořád, divákům ji přepínají jen když jsou týmy daleko od sebe)
- živé statistiky (osvěžují přenos)
- chytrá 3rd person kamera, která automaticky letí za hráčem a sleduje akci (super u genjiho nebo tracer - méně zmatku)

Za ty dva měsíce čekám, že výše zmíněné věci vyladí k dokonalosti a přidají už jen nějakou maličkost.

Arrinao
Arrinao
8. 11. 2017 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otázka na Kovku, vzhledem k naší nedávné debatě nad spectate módem. Nesledoval jsem Blizzcon, ale četl jsem nějakej přehled novinek a o spectate módu tam teda zmínka nebyla. Když oznámili ty změny tak iirc hypovali "you haven seen nothing yet". Jaká je tedy situace po Blizzconu na téhle frontě?

Reklama
Reklama