Budoucnost chatovacích místností v LoLku
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Budoucnost chatovacích místností v LoLku

Budoucnost chatovacích místností v LoLku

derk

derk

Riot plánuje poměrně nečekané změny, které uvítají všichni hráči, kteří rádi komunikují s ostatními.

Reklama

Řeč je o chatovacích místnostech v League of Legends. Riot před delší dobou vytvořil čtyři oficiální a následně začaly vznikat tisíce dalších, soukromých místností. Největším problémem je nemožnost jakkoliv moderovat tyto skupiny. I v těch oficiálních se objevuje velmi často spam, a černý obchod s RP, účty a boostingem.

Z dlouhodobého hlediska se Riot nyní snaží vyhledat a připravit větší i menší úpravy celého systému chatovacích místností, které by měly pomoci k

lepší funkčnosti a ovládání

. V současnou chvíli se Riot rozhodl zrušit všechny public (veřejné) místnosti. V jejich současné podobě bohužel nefungují a spíše než aby byly k užitku, tak škodí začínajícím hráčům.

Privátní místnosti a možnost posílat zprávu zůstanou v tuto chvíli stejné jako doposud. Riot se snaží co nejdříve navrátit do hry veřejné chatovací místností, s vylepšenými možnostmi a moderovacím panelem.

A co všechno se bude měnit? Plánovaných změn je hodně, Riot se nerozhodl zmínit všechny, ale podívat se můžeme alespoň obrazně, o co Riotu jde. Největší důraz bude kladen na to, aby hráči mohli navštěvovat místnosti, ve kterých jsou jen lidé, které mají rádi a s kterými rádi hrají a aby vznikaly nové specifické komunity, které budou obohacovat ostatní. To půjde jedině v tom případě, že budou existovat moderátoři těchto místností (hlavně pokud budou mít více členů).

Nejdůležitější je podle Riotu dodání hráčům nových možností a nástrojí k vytváření a ovládání místností

.

Vzhledem k tomu, že se Riot rozhodl zrušit veřejné místnosti již teď, dá se očekávat, že se plánované změny dostanou do hry poměrně brzy. Uvidíme, jak to bude vypadat. Že bychom se konečně dočkali "Czech" kanálu pro více lidí a nějakých schopných moderátorů? Kdo ví :)


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama