Během příští sezóny bude Riot řešit burst damage a sustain
Aneb dvě záležitosti, které hráče trápily celý letošní rok.
Situaci, kdy Rengar zabije svou oběť dřív, než k ní doskočí, a kdy tank, kterého protihráč několik minut za cenu celé své many pokoval, má stále plné HP, asi známe všichni. Tuto sezónu se staly tyto situace ještě otravnější, než kdy dřív. Proto se na ně Riot zaměří.
Burst damage
Cílem změn by měla být lepší možnost obrany v podání obětí, ale zároveň chce Riot zachovat možnost riskantního stylu hraní. Zatím se stále zkoumá, jaký má současný burst damage dopad na hru, vše ale prý nasvědčuje tomu, že oběti umírají příliš rychle. Jedna z možností úprav je ubrat poškození v určitých aspektech (nejvíce v mid-game proti šampionům s malou obranou).
K celé situaci chce Riot přistupovat opatrně, aby Assassini a další šampioni využívající burst zůstali relevantní. Proto si nechává čas – ke změnám nedojde v nejbližší době.
Sustain
Life-steal, regenerace, léčení a další aspekty přežívání z různých předmětů a run také leží Riotu v žaludku. Už během letošního roku jsme viděli některé změny, které vedly ke snížení sustainu šampionů, ale tím se prý nekončí.
Zatím není jisté, jestli se vše změní jednou systémovou úpravou nebo jestli dojde na několik menších změn. Do jisté míry to také závisí na tom, jak se Riot vypořádá s předchozím problémem – burst damage.