i
Zdroj: Tryhard.cz
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Rework assassinů pod lupou s přesnými hodnotami.
Reklama
Máme tu rozsáhlý PBE update. V něm se podíváme podrobně na rework assassinů a balanční změny.
Talon
Talon je v současné chvíli na PBE nedostupný, proto některá čísla nelze zjistit a jsou nahrazeny písmenem X. | Pasivka | Q | W | E | R |
|
|
|
|
|
- Rychlost pohybu snížena na 335 ze 350
- Základní AD sníženo na 55 z 55.208
- Talonovy schopnosti zraňují během krátké doby šampiony a epická monstra a nechají je označená na x sekund, stackuje se třikrát. Pokud Talonův základní útok zraní protivníka se třemi stacky, protivník začne krvácet - dostává poškození X (+ X) během 2 sekund.
- X mana
- X sekund cooldown
- Talon skočí k cíli a udělí 0/100/120/140/160 (+X% bonusového AD) poškození. Pokud je kouzlo použito na blízko, talon místo skoku zasáhne criticalem. Kdykoli schopnost dorazí jednotku, Talonovi se obnoví X HP a sníží cooldown schopnosti o X%.
- 55/60/65/70/75 mana
- 9 sekund cooldown
- Talon vyhodí trojici ostří, které zraní zasáhnuté nepřátele za 50/65/80/95/110 (+X % bonusového AD) a po chvíli se k Talonovi vrátí. Při svém návratu ostří působí zvýšené poškození 60/85/110/135/160 (+x) a zasažené nepřátele zpomalí o 40/45/50/55/60% na 1 sekundu.
- 0 many
- X sekund cooldown
- Zacílení zvýšeného terénu umožní Talonovi přeskočit překážky v cestě. Nemůže ale skočit přes stejný kus terénu po 150/125/100/75/25 sekund.
- 100 mana
- 100/80/60 sekund Cooldown
- Talon vystřelí ostří v kruhu kolem sebe, zraní nepřátele za 90/135/180 (+X% Bonus AD), zvýší si rychlost pohybu 40/55/70% a zneviditelní se na 2,5 sekundy. Když se znovu zviditelní, ostří se vrátí k němu a zraní všechny nepřátele v cestě.
- Pokud Talon přeruší svojí neviditelnost základním útokem nebo schopností Q - Noxian Diplomacy, vystřelená ostří se sletí na jeho cíl místo k němu.
- Druh neviditelnosti - Invisibility
Rengar
Rengar je v současné chvíli na PBE nedostupný, proto některá čísla nelze zjistit a jsou nahrazeny písmenem X.
Základní staty:- Armor za úroveň snížen na 3 z 3,5
- Maximum Ferocity sníženo na 4 stacky z 5.
a
Bonetooth Necklace- Unseen Predator - Pokud je Rengar v křoví, základním útokem skočí na svůj cíl (range skoku zvýšena na 725 z 600). Skok přidá jeden stack Ferocity. Při použití schopnosti se čtyřmi stacky je schopnost vylepšena a Rengar si přidá 30/40/50% k rychlosti pohybu (na úrovních 1/7/13) na 1,5 sekund.
- Schopnosti již nemusí zasáhnout nepřítele aby se nabyl stack Ferocity.
- Stacky Ferocity zmizí, když Rengar opustí souboj.
- Bonetooth Necklace - Rengar získává trofeje kdykoli zabije unikátního nepřátelského šampiona. S každou trofejí se Rengarovi trvale zvyšuje AD.
- X sekund cooldown.
- Rengar sekne nepřátele v oblouku a pak ve směru před ním, zraní je za 90/130/170/210/250 (+ 100% AD) a přidá si jeden stack Ferocity.
- Ferocity - poškození schopnosti je zvýšeno o 80 + 20 za úroveň + 2,4 bonusového AD.
- X sekund cooldown
- Zraní okolní nepřátele za X (+ X) a vyléčí si 50% poškození utřpěného během posledních 1,5 sekundy. Také přidá 1 Ferocity.
- Velikost léčení je vidět na ukazateli HP šedivou barvou.
- Ferocity - Zraní za X (+ X), odstraní všechny CC efekty. Během následujících 1,5 sekundy na něj žádné CC nepůsobí.
- Léčené z poškození od monster je zvýšeno na 100%.
- Rengar vyhodí bolu do cílového směru, která zraní za X (+ X) a zpomalí prvního zasaženého nepřítele o X% na 1,75 sekundy. Také generuje jeden stack Ferocity.
- Ferocity - Zraní za X (+ X) a místo zpomalení bola protivníka znehybní na 1,75 sekundy.
- 130/100/70 cooldown
- Rengar se zneviditelní na 14/22/30 sekund. Během neviditelnosti získá Rengar 40% k rychlost pohybu a vidí nejbližšíno nepřátelského šampiona na vzdálenost X. Na tohoto šampiona pak může skočit a jeho základní útok cpůsobí kritické poškození. Útočení a většina schopností přeruší neviditelnost.
- Druh neviditelnosti - Camouflage
LeBlanc
Základní staty: - Hp za úroveň zvýšeno na 80 ze 75.
- Schopnosti LeBlanc označí nepřítele efektem Sigil of Malice na 4 sekundy. Ten může být spušťěn jejími dalšími schopnstmi během několika sekund a zraní tak nepřítele za [40+15 per level] (+80% AP).
- Nemůže se objevit na stejném cíli během následujících pěti sekund.
- 40/45/50/55/60 many
- 6 sekund Cooldown
- LeBlanc vystřelí orb, který zraní nepřítele za 55/80/105/130/155 (+50% AP). Pokud orb aktivuje pasivku, skočí na nejbližší cíl také označený pasivkou a udělí mu poškození (70% poškození do minionů).
- 70/80/90/100/110 mana
- 18/16/14/12/10 sekund cooldown
- LeBlanc skočí v určitém směru a zraní všechny nepřátele poblíž po dopadu za 70/100/130/160/190 (+40% AP). Pokud je schopnost použita znovu během čtyř sekund, LeBlanc se vrátí na původní místo skoku.
- 40 mana
- 14/12,5/11/9,5/8 sekund cooldown
- LeBlanc vystřelí magický řetěz v cílovém směru, který zraní a přichytí se na prvního zasaženého nepřítele. Pokud zasažený nepřítel zůstane v dosahu řetězů během následujících několika sekund, řetězy zraní za bonusové poškození a znehybní cíl.
- 54/42/30 sekund cooldown
- toggle
- LeBlanc se stane na chvíli neviditelnou, vytvoří svůj klon a vykouzlí silnější verzi své schopnosti. Klon vydrží na živu pouze 1 sekundu a zmizí, kdykoli obdrží zranění od šampiona nebo věže.
- Q - 150/275/400 (+60% AP)
- W - 125/225/325 (+50% AP) magic damage.
- E - 100/160/220 (+40% AP)
- Kopírováním ultimátky LeBlanc vykouzlí klona v cílové lokaci. Ten se vydá směrem k nejbližšímu šampionovi a začne používat poslední použité schopnosti LeBlanc, které neudělují žádné poškození. Tento klon vydrží mnohem déle, ale nelze kontrolovat.
Přehled schopností:
Katarina
| Pasivka | Q | W | E | R |
|
|
|
|
|
- Rychlost snížena na 340 z 345
- Základní HP zvýšeno 590 z 510
- Hp za úroveň sníženo na 82 z 83
- Základní armor zvýšen na 27.88 z 26.88
- Základní HP regen zvýšen na 1.5 z 0.9
- HP regen za úroveň zvýšen na 0.14 z 0.11
- Základní MR zvýšeno na 34.1 z 32.1
- Q - Bouncing blade
- Cooldown 11/10/9/8/7 sekund
- Katarina hodí své ostří, které zraní cíl a dva další nepřátele poblíž za 75/105/135/165/195 (+30% AP) a poté spadne na zem.
- Pokud Katarina ostří zvedne, zraní všechny okolní nepřátele za [75 - 311 na základě úrovně] (+125% bonusových AD)(+70% AP).
- Cooldown 15/14/13/12/11 sekund
- Katarina vyhodí dýku do vzduchu a přidá si 50/60/70/80/90% rychlost pohybu na 1,25 sekund. Po krátké době může dýku znovu sebrat a tím udělí do okolí [75-311 na základě úrovně] (+125% bonus AD)(+70% AP) zranění.
- 10/9.5/9/8.5/8 sekund cooldown
- Katarina přiskočí k nepříteli, spojenci nebo k dýce. Při dopadu zraní nejbližšího nepřítele za 25/40/55/70/85 (+75% celkového AD) (+ 25% AP). Pokud Katarina skočí k dýce, cooldown schopnosti je snížen o 78/84/90/96% na úrovních 1/6/11/16.
- Již nelze skákat na wardy
- 90/60/45 sekund cooldown
- Katarina začne odhazovat dýky do svého okolí a zraňuje tři nejbližší nepřátele za 25/37.5/45 (+22.5% bonus AD)(+25% Ability power) za každý zásah dýkou (až 15×) během 2,5 sekund.
- Všichni zasažení nepřátelé obdrží efekt Grievous Wounds, který redukuje léčící efekty o 40%.
Přehled schopností:
Menší updaty assassinů
Akali
Nové ikony:
|
|
|
|
|
- Twin Disciplines (P)
- Nyní přidává bonusový efekt následujícím dvěma základním útokům, pak přejde do cooldoěnu.
- První útok vyléčí 10-170 (+70% bonusových AD) zdraví.
- Druhý útok (musí být během 4 sekund) zraní za 14-70 (+45%AP) magického poškození.
- Cooldow pro vylepšené základní útoky je 8-5 (snižuje se s úrovní).
- Nyní přidává bonusový efekt následujícím dvěma základním útokům, pak přejde do cooldoěnu.
- Twilight Shroud (W)
- Nyní teleportuje Akali na cílovou lokaci a vytvoří bublinu na její originální pozici.
- Range 250
- Doba kouzlení zvýšena na 0.35 z 0.25.
- Trvání bubliny sníženo na 4/5/6/7/8 z 8 na všech úrovních.
- Nyní teleportuje Akali na cílovou lokaci a vytvoří bublinu na její originální pozici.
- Crescent Slash (E)
- Cooldown změněn na 5/4,5/4/3,5/3 z 5/4/3/2/1
- Poškození změněno:
- NOVÉ: [70/100/130/160/190 + (50% AP) + (70% bonusového AD)]
- STARÉ: [30/55/80/105/130 + (40% AP) + (60% celkového AD)
- Shadow Slash (R)
- Poškození změněno na 50/100/150 (+25% AP) z 100/175/200 (+50% AP)
- Cooldown změněn na 2 sekundy na všech úrovních a již není ovlivnitelné CDR (dříve 2/1.5/1).
Ekko
Upravené schopnosti:- Z-Drive resonance (P)
- Již nezpomaluje
- Poškození změněno na 30-140 z 20-190.
- Timewinder (Q)
- AP ratio zvýšeno na 30% z 20%
- Chronobreak (R)
- Heal pozměněn
- NOVÝ: 100/150/200 (+60% AP), zvýšeno o 3% za každé 1% ztracených HP během posledních 4 sekund
- STARÝ: 100/150/200 + 20% (+6.6% za 100 AP) HP ztracených během posledních 4 sekund
- Pokud během vracení v čase proletíte W, aktivujete štít i stun.
- Heal pozměněn
Fizz
Úpravy schopností:
- Urchin Strike (Q)
- Mana cost snížen na 50 na všech úrovních z 50/55/60/65/70
- Popisek nyní říká, že efekt z Seastone Trident (W) je aplikován na všechny jednotky, které Fizz proskočí.
- Seastone Trident (W)
- Mana cost změněn na 30/40/50/60/70 z 40 na všech úrovních.
- Cooldown změněn na 10/9/8/7/6 z 10 na všech úrovních.
- [Reworkté] Pasivka: Fizzovy základní útoky způsobují krvácení nepřátele za 30/45/60/75/90 (+30% AP) magického poškození během 4 sekund.
- [Reworkté] Aktivka: Fizzův následující základní útok zraní za 30/45/60/75/90 (+30% AP) bonusového magického poškození. Pokud cíl krvácí alespoň dvě sekundy, tento bonus se zvýší na 90/135/180/225/270 (+90% AP).
- [NOVÉ] schopnost nyní obnoví 15/20/25/30/35 many a resetuje cooldown na 1 sekundu, pokud zabije jednotku.
- [NOVÉ] Žralok nyní uděluje zvýšené poškození, čím delší vzdálenost urazí.
- Poškození změněno na [120/270/420 (+50% AP) až 360/510/660 (+100% AP) na základně uražené vzdálenosti] z [200/325/450 (+100% AP)]
- Zpomalení změněno na 40% - 80% z 50/60/70%.
- [ODSTRANĚNO] Fizzovo poškození proti cíli, který je označen schopností, již není o 20% vyšší.
Kha'Zix
Základní staty:- Základní AD zvýšeno na 55.21 z 55.208
:
- Unseen Thread (P)
- Efekt Isolation je přesunutý do pasivky.
- Poškození změněno na (2 + úroveň) × 8 + 40% bonusových AD (dříve 15-190 + 50% AP).
- Taste Their Fear (Q)
- Cooldown zvýšen na 4 sekundy ze 3
- Bonusové Isolation poškození zvýšeno na 50% ze 30%.
- Bonusové AD ratio zvýšeno na 140% z 120%
- Vylepšené (Evolve) Q nyní přidává 50 range na Q a základním útoku. Navíc použitím schopnosti proti izolovaným cílům se sníží coodown o 60%.
- Void Spike (W)
- Již nezpomaluje bez vylepšení.
- Zpomalení z vylepšení schopnosti sníženo na 40% z 50%
- Zpomalení z vylepšení schopnosti proti izolovaným cílům zvýšeno na 80% z 50%
- Void Assault (R)
- Základní neviditelnost prodloužena na 1,5 sekund z 1.
- Vylepšení schopnosti přidá novou pasivku: "Dokud je Kha'Zix mimo boj, pasivně získá tuto schopnost na 3 sekundy v křoví. Efekt přetrvá 1,5 sekund pokud křoví opustí. Cooldown mezi křovími je 10 sekund."
Shaco
Backstab (Passive):- Poškození při útoku zezadu změněno na 120-145% z 20% bonusového poškození.
- Již se nestackuje s Two-Shiv Poision (E)
- [NOVÉ] Útoky zezadu nyní zraňují monstra za 200%.
- [NOVÉ] Efekt útoku zezadu se aplikuje jednou za 3 sekundy (lze snížit s CDR)
- Mana cost změněn na 60 na všech úrovních z 90/80/70/60/50.
- Druh neviditelnosti Invisibility
- Trvání neviditelnosti změněno na 1.5/2.25/3/3.75/4.5 z 3.5
- Cooldown zvýšen na 14 sekund z 11
- Poškození změněno
- Staré: 140/160/180/200/220% critical strike
- Nové: 20/35/50/65/80 (+100% celkového AD)(+50% AP)
- Poznámka, toto poškození lze zvýšit pasivkou
- [NOVÉ] útočení během, nebo krátce po ukončení neviditelnosti snižuje cooldown schopnosti o 2,5 sekundy
- Celkové trvání prodlouženo na 60 + 1 sekunda za 20 AP z 60 sekund
- [NOVÉ] HP krabičky se nyní zvyšuje s úrovní Shaca
- [NOVÉ] Nyní lze položit během neviditelnosti, ale nakrátko Shaca odhalí.
- Již nelze vkládat přes sebe
- [ODSTRANĚNO] již nesnižuje attack speed minionům a monstrům o 20-30%
- Zpomalení zvýšeno na 20/22.5/25/27.5/30% z 10/15/20/25/30%
- Poškození změněno
- STARÉ: 50-210 (+100% AP) (+100% Bonus AD)
- NOVÉ: 5/35/65/95/125 (+90% AP) (+85% celkového AD) + [3-8% chybějících HP cíle]
- [NOVÉ] klon nyní položí 3 krabičky když zemře
- Krabičky zraňují za 25/50/75 (15% AP) a dávají fear za 0.75/1/1.25 sekund.
- Tyto tři krabičky se spustí společně a mají společné HP
Zed
Razor Shuriken (Q):- Ratio prvního shurikenu sníženo na 85% bonusových AD z 90%
- [ODSTRANĚNO] pasivka ji nepřidává 4/8/12/16/20% bonusových AD
- Energie obnovená z pasivky zvýšena na 30/35/40/45/50 z 20/25/30/35/40
- Trvání stínu prodlouženo na 4.5 sekund ze 4.
- Cooldown změněn na 5/4.5/4/3.5/3 sekund z 4
- Poškození změněno na 70/90/110/130/150 z 60/90/120/150/180
- [NOVÝ EFEKT] Reaper of Shadow: přidá Zedovi trvale (5+ 5/10/15% AD oběti] AD nejsilnějšího šampiona, kterého zabil pomocí R.
- [Nejsilnější= Jakýkoli cíl, který mu přidá největší množství AD
- [Zed může mít zvýšené AD v jednu chvíli maximálně z jednoho šampiona. Pokud si cíl koupí další AD, Zed ho musí zabít pomocí R aby získal vyšší bonus
Nové ikony
Bylo přidáno několik nových ikon, včetně ikon, které dostanou hráči jako odměnu za ranked sezonu.
Hořejší část ikony reprezentuje styl hry, ve které byla divize dosažena (soloq, 3v3, 5v5). Úroveň Challenger má ikon devět; reprezentují, jak vysoko v žebříčku se hráči dostali.
Balanční změny
Šampioni:
Alistar
- Růst MR za úroveň snížen na 0 z 1.25.
- Triumphant Roar (P):
- Alistar získává stack Triumphu, pokud omráčí nebo pohne s nepřátelským šampionem, nebo když blízko něj umírají nepřátelé. Při 7 stacích Alistar zařve, vyléčí se za 20(+7 za úroveň) a nejbližšího spojence za 40(+14 za úroveň). (3 sekundy cooldown)
- Alistar nemůže získávat stacky Triumphu, pokud je schopnost na cooldownu.
- Smrt nepřátelských šampionů a epických monster nabije schopnost naplno.
- Pulverize (Q)
Reklama
Reklama