Assassini podrobněji a další změny na PBE
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Assassini podrobněji a další změny na PBE

Assassini podrobněji a další změny na PBE

Smashee

Smashee

Rework assassinů pod lupou s přesnými hodnotami.

Reklama

Máme tu rozsáhlý PBE update. V něm se podíváme podrobně na rework assassinů a balanční změny.

Talon
Talon je v současné chvíli na PBE nedostupný, proto některá čísla nelze zjistit a jsou nahrazeny písmenem X.
Pasivka Q W E R
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Základní staty:
  • Rychlost pohybu snížena na 335 ze 350
  • Základní AD sníženo na 55 z 55.208
Pasivka - Blade's End
  • Talonovy schopnosti zraňují během krátké doby šampiony a epická monstra a nechají je označená na x sekund, stackuje se třikrát. Pokud Talonův základní útok zraní protivníka se třemi stacky, protivník začne krvácet - dostává poškození X (+ X) během 2 sekund.
Q - Noxian Diplomacy (UPRAVENO)
  • X mana
  • X sekund cooldown
  • Talon skočí k cíli a udělí 0/100/120/140/160 (+X% bonusového AD) poškození. Pokud je kouzlo použito na blízko, talon místo skoku zasáhne criticalem. Kdykoli schopnost dorazí jednotku, Talonovi se obnoví X HP a sníží cooldown schopnosti o X%.
W - Rake
  • 55/60/65/70/75 mana
  • 9 sekund cooldown
  • Talon vyhodí trojici ostří, které zraní zasáhnuté nepřátele za 50/65/80/95/110 (+X % bonusového AD) a po chvíli se k Talonovi vrátí. Při svém návratu ostří působí zvýšené poškození 60/85/110/135/160 (+x) a zasažené nepřátele zpomalí o 40/45/50/55/60% na 1 sekundu.
E - Assassin's Path (NOVÉ)
  • 0 many
  • X sekund cooldown
  • Zacílení zvýšeného terénu umožní Talonovi přeskočit překážky v cestě. Nemůže ale skočit přes stejný kus terénu po 150/125/100/75/25 sekund.
R - Shadow Assaault
  • 100 mana
  • 100/80/60 sekund Cooldown
  • Talon vystřelí ostří v kruhu kolem sebe, zraní nepřátele za 90/135/180 (+X% Bonus AD), zvýší si rychlost pohybu 40/55/70% a zneviditelní se na 2,5 sekundy. Když se znovu zviditelní, ostří se vrátí k němu a zraní všechny nepřátele v cestě.
  • Pokud Talon přeruší svojí neviditelnost základním útokem nebo schopností Q - Noxian Diplomacy, vystřelená ostří se sletí na jeho cíl místo k němu.
  • Druh neviditelnosti - Invisibility

Rengar

Rengar je v současné chvíli na PBE nedostupný, proto některá čísla nelze zjistit a jsou nahrazeny písmenem X.

Základní staty:
  • Armor za úroveň snížen na 3 z 3,5
  • Maximum Ferocity sníženo na 4 stacky z 5.
Pasivka: Unseen Predator

a

Bonetooth Necklace
  • Unseen Predator - Pokud je Rengar v křoví, základním útokem skočí na svůj cíl (range skoku zvýšena na 725 z 600). Skok přidá jeden stack Ferocity. Při použití schopnosti se čtyřmi stacky je schopnost vylepšena a Rengar si přidá 30/40/50% k rychlosti pohybu (na úrovních 1/7/13) na 1,5 sekund.
    • Schopnosti již nemusí zasáhnout nepřítele aby se nabyl stack Ferocity.
    • Stacky Ferocity zmizí, když Rengar opustí souboj.
  • Bonetooth Necklace - Rengar získává trofeje kdykoli zabije unikátního nepřátelského šampiona. S každou trofejí se Rengarovi trvale zvyšuje AD.
Q - Savagery (UPRAVENO)
  • X sekund cooldown.
  • Rengar sekne nepřátele v oblouku a pak ve směru před ním, zraní je za 90/130/170/210/250 (+ 100% AD) a přidá si jeden stack Ferocity.
  • Ferocity - poškození schopnosti je zvýšeno o 80 + 20 za úroveň + 2,4 bonusového AD.
W - Battle Roar (UPRAVENO)
  • X sekund cooldown
  • Zraní okolní nepřátele za X (+ X) a vyléčí si 50% poškození utřpěného během posledních 1,5 sekundy. Také přidá 1 Ferocity.
    • Velikost léčení je vidět na ukazateli HP šedivou barvou.
  • Ferocity - Zraní za X (+ X), odstraní všechny CC efekty. Během následujících 1,5 sekundy na něj žádné CC nepůsobí.
    • Léčené z poškození od monster je zvýšeno na 100%.
E - Bola Strike
  • Rengar vyhodí bolu do cílového směru, která zraní za X (+ X) a zpomalí prvního zasaženého nepřítele o X% na 1,75 sekundy. Také generuje jeden stack Ferocity.
  • Ferocity - Zraní za X (+ X) a místo zpomalení bola protivníka znehybní na 1,75 sekundy.
R - Thrill of the Hunt (UPRAVENO)
  • 130/100/70 cooldown
  • Rengar se zneviditelní na 14/22/30 sekund. Během neviditelnosti získá Rengar 40% k rychlost pohybu a vidí nejbližšíno nepřátelského šampiona na vzdálenost X. Na tohoto šampiona pak může skočit a jeho základní útok cpůsobí kritické poškození. Útočení a většina schopností přeruší neviditelnost.
    • Druh neviditelnosti - Camouflage

LeBlanc
Pasivka Q W E R
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Základní staty:
  • Hp za úroveň zvýšeno na 80 ze 75.
Pasivka - Sigil of Malice (NOVÉ)
  • Schopnosti LeBlanc označí nepřítele efektem Sigil of Malice na 4 sekundy. Ten může být spušťěn jejími dalšími schopnstmi během několika sekund a zraní tak nepřítele za [40+15 per level] (+80% AP).
  • Nemůže se objevit na stejném cíli během následujících pěti sekund.
Q - Shatter Orb (NOVÉ)
  • 40/45/50/55/60 many
  • 6 sekund Cooldown
  • LeBlanc vystřelí orb, který zraní nepřítele za 55/80/105/130/155 (+50% AP). Pokud orb aktivuje pasivku, skočí na nejbližší cíl také označený pasivkou a udělí mu poškození (70% poškození do minionů).
W - Distortion
  • 70/80/90/100/110 mana
  • 18/16/14/12/10 sekund cooldown
  • LeBlanc skočí v určitém směru a zraní všechny nepřátele poblíž po dopadu za 70/100/130/160/190 (+40% AP). Pokud je schopnost použita znovu během čtyř sekund, LeBlanc se vrátí na původní místo skoku.
E - Ethereal Chains
  • 40 mana
  • 14/12,5/11/9,5/8 sekund cooldown
  • LeBlanc vystřelí magický řetěz v cílovém směru, který zraní a přichytí se na prvního zasaženého nepřítele. Pokud zasažený nepřítel zůstane v dosahu řetězů během následujících několika sekund, řetězy zraní za bonusové poškození a znehybní cíl.
R - Mimic (UPRAVENO)
  • 54/42/30 sekund cooldown
  • toggle
  • LeBlanc se stane na chvíli neviditelnou, vytvoří svůj klon a vykouzlí silnější verzi své schopnosti. Klon vydrží na živu pouze 1 sekundu a zmizí, kdykoli obdrží zranění od šampiona nebo věže.
    • Q - 150/275/400 (+60% AP)
    • W - 125/225/325 (+50% AP) magic damage.
    • E - 100/160/220 (+40% AP)
  • Kopírováním ultimátky LeBlanc vykouzlí klona v cílové lokaci. Ten se vydá směrem k nejbližšímu šampionovi a začne používat poslední použité schopnosti LeBlanc, které neudělují žádné poškození. Tento klon vydrží mnohem déle, ale nelze kontrolovat.

Přehled schopností:


Katarina
Pasivka Q W E R
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Základní staty:
  • Rychlost snížena na 340 z 345
  • Základní HP zvýšeno 590 z 510
  • Hp za úroveň sníženo na 82 z 83
  • Základní armor zvýšen na 27.88 z 26.88
  • Základní HP regen zvýšen na 1.5 z 0.9
  • HP regen za úroveň zvýšen na 0.14 z 0.11
  • Základní MR zvýšeno na 34.1 z 32.1
Upravené schopnosti:
  • Q - Bouncing blade
    • Cooldown 11/10/9/8/7 sekund
    • Katarina hodí své ostří, které zraní cíl a dva další nepřátele poblíž za 75/105/135/165/195 (+30% AP) a poté spadne na zem.
    • Pokud Katarina ostří zvedne, zraní všechny okolní nepřátele za [75 - 311 na základě úrovně] (+125% bonusových AD)(+70% AP). 
W - Preparation
  • Cooldown 15/14/13/12/11 sekund
  • Katarina vyhodí dýku do vzduchu a přidá si 50/60/70/80/90% rychlost pohybu na 1,25 sekund. Po krátké době může dýku znovu sebrat a tím udělí do okolí [75-311 na základě úrovně] (+125% bonus AD)(+70% AP) zranění.
E - Shunpo
  • 10/9.5/9/8.5/8 sekund cooldown
  • Katarina přiskočí k nepříteli, spojenci nebo k dýce. Při dopadu zraní nejbližšího nepřítele za 25/40/55/70/85 (+75% celkového AD) (+ 25% AP). Pokud Katarina skočí k dýce, cooldown schopnosti je snížen o 78/84/90/96% na úrovních 1/6/11/16.
    • Již nelze skákat na wardy
R - Death Lotus
  • 90/60/45 sekund cooldown
  • Katarina začne odhazovat dýky do svého okolí a zraňuje tři nejbližší nepřátele za 25/37.5/45 (+22.5% bonus AD)(+25% Ability power) za každý zásah dýkou (až 15×) během 2,5 sekund.
  • Všichni zasažení nepřátelé obdrží efekt Grievous Wounds, který redukuje léčící efekty o 40%.

Přehled schopností:


Menší updaty assassinů

Akali

Nové ikony:
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Assassini podrobněji a další změny na PBE
Upravené schopnosti:
  • Twin Disciplines (P)
    • Nyní přidává bonusový efekt následujícím dvěma základním útokům, pak přejde do cooldoěnu.
      • První útok vyléčí 10-170 (+70% bonusových AD) zdraví.
      • Druhý útok (musí být během 4 sekund) zraní za 14-70 (+45%AP) magického poškození.
    • Cooldow pro vylepšené základní útoky je 8-5 (snižuje se s úrovní).
  • Twilight Shroud (W)
    • Nyní teleportuje Akali na cílovou lokaci a vytvoří bublinu na její originální pozici.
      • Range 250
    • Doba kouzlení zvýšena na 0.35 z 0.25.
    • Trvání bubliny sníženo na 4/5/6/7/8 z 8 na všech úrovních.
  • Crescent Slash (E)
    • Cooldown změněn na 5/4,5/4/3,5/3 z 5/4/3/2/1
    • Poškození změněno:
      • NOVÉ: [70/100/130/160/190 + (50% AP) + (70% bonusového AD)] 
      • STARÉ: [30/55/80/105/130 + (40% AP) + (60% celkového AD)
  • Shadow Slash (R)
    • Poškození změněno na 50/100/150 (+25% AP) z 100/175/200 (+50% AP)
    • Cooldown změněn na 2 sekundy na všech úrovních a již není ovlivnitelné CDR (dříve 2/1.5/1).

Ekko

Upravené schopnosti:
  • Z-Drive resonance (P)
    • Již nezpomaluje
    • Poškození změněno na 30-140 z 20-190.
  • Timewinder (Q)
    • AP ratio zvýšeno na 30% z 20%
  • Chronobreak (R)
    • Heal pozměněn
      • NOVÝ: 100/150/200 (+60% AP), zvýšeno o 3% za každé 1% ztracených HP během posledních 4 sekund
      • STARÝ: 100/150/200 + 20% (+6.6% za 100 AP) HP ztracených během posledních 4 sekund
    • Pokud během vracení v čase proletíte W, aktivujete štít i stun.

Fizz

Assassini podrobněji a další změny na PBE
Úpravy schopností

:

  • Urchin Strike (Q)
    • Mana cost snížen na 50 na všech úrovních z 50/55/60/65/70
    • Popisek nyní říká, že efekt z Seastone Trident (W) je aplikován na všechny jednotky, které Fizz proskočí.
  • Seastone Trident (W)
    • Mana cost změněn na 30/40/50/60/70 z 40 na všech úrovních.
    • Cooldown změněn na 10/9/8/7/6 z 10 na všech úrovních.
    • [Reworkté] Pasivka: Fizzovy základní útoky způsobují krvácení nepřátele za 30/45/60/75/90 (+30% AP) magického poškození během 4 sekund.
    • [Reworkté] Aktivka: Fizzův následující základní útok zraní za 30/45/60/75/90 (+30% AP) bonusového magického poškození. Pokud cíl krvácí alespoň dvě sekundy, tento bonus se zvýší na 90/135/180/225/270 (+90% AP). 
    • [NOVÉ] schopnost nyní obnoví 15/20/25/30/35 many a resetuje cooldown na 1 sekundu, pokud zabije jednotku.
Chum the Waters (R):
  • [NOVÉ] Žralok nyní uděluje zvýšené poškození, čím delší vzdálenost urazí.
    • Poškození změněno na [120/270/420 (+50% AP) až 360/510/660 (+100% AP) na základně uražené vzdálenosti] z [200/325/450 (+100% AP)]
    • Zpomalení změněno na 40% - 80% z 50/60/70%.
  • [ODSTRANĚNO] Fizzovo poškození proti cíli, který je označen schopností, již není o 20% vyšší.

Kha'Zix

Základní staty:
  • Základní AD zvýšeno na 55.21 z 55.208
Úpravy schopností

:

  • Unseen Thread (P)
    • Efekt Isolation je přesunutý do pasivky.
    • Poškození změněno na (2 + úroveň) × 8 + 40% bonusových AD (dříve 15-190 + 50% AP).
  • Taste Their Fear (Q)
    • Cooldown zvýšen na 4 sekundy ze 3
    • Bonusové Isolation poškození zvýšeno na 50% ze 30%.
    • Bonusové  AD ratio zvýšeno na 140% z 120%
    • Vylepšené (Evolve) Q nyní přidává 50 range na Q a základním útoku. Navíc použitím schopnosti proti izolovaným cílům se sníží coodown o 60%.
  • Void Spike (W)
    • Již nezpomaluje bez vylepšení.
    • Zpomalení z vylepšení schopnosti sníženo na 40% z 50%
    • Zpomalení z vylepšení schopnosti proti izolovaným cílům zvýšeno na 80% z 50%
  • Void Assault (R)
    • Základní neviditelnost prodloužena na 1,5 sekund z 1.
    • Vylepšení schopnosti přidá novou pasivku: "Dokud je Kha'Zix mimo boj, pasivně získá tuto schopnost na 3 sekundy v křoví. Efekt přetrvá 1,5 sekund pokud křoví opustí. Cooldown mezi křovími je 10 sekund."

Shaco

Backstab (Passive):
  • Poškození při útoku zezadu změněno na 120-145% z 20% bonusového poškození.
  • Již se nestackuje s Two-Shiv Poision (E)
  • [NOVÉ] Útoky zezadu nyní zraňují monstra za 200%.
  • [NOVÉ] Efekt útoku zezadu se aplikuje jednou za 3 sekundy (lze snížit s CDR)
Decieve (Q):
  • Mana cost změněn na 60 na všech úrovních z 90/80/70/60/50.
  • Druh neviditelnosti Invisibility
  • Trvání neviditelnosti změněno na 1.5/2.25/3/3.75/4.5 z 3.5
  • Cooldown zvýšen na 14 sekund z 11
  • Poškození změněno
    • Staré: 140/160/180/200/220% critical strike
    • Nové: 20/35/50/65/80 (+100% celkového AD)(+50% AP)
      • Poznámka, toto poškození lze zvýšit pasivkou
  • [NOVÉ] útočení během, nebo krátce po ukončení neviditelnosti snižuje cooldown schopnosti o 2,5 sekundy
Jack in the Box (W):
  • Celkové trvání prodlouženo na 60 + 1 sekunda za 20 AP z 60 sekund
  • [NOVÉ] HP krabičky se nyní zvyšuje s úrovní Shaca
  • [NOVÉ] Nyní lze položit během neviditelnosti, ale nakrátko Shaca odhalí. 
    • Již nelze vkládat přes sebe
Two-Shiv Poison (E):
  • [ODSTRANĚNO] již nesnižuje attack speed minionům a monstrům o 20-30%
  • Zpomalení zvýšeno na  20/22.5/25/27.5/30% z 10/15/20/25/30%
  • Poškození změněno
    • STARÉ: 50-210 (+100% AP) (+100% Bonus AD)
    • NOVÉ: 5/35/65/95/125 (+90% AP) (+85% celkového AD) + [3-8% chybějících HP cíle]
Hallucinate (R):
  • [NOVÉ] klon nyní položí 3 krabičky když zemře
    • Krabičky zraňují za 25/50/75 (15% AP) a dávají fear za 0.75/1/1.25 sekund.
    • Tyto tři krabičky se spustí společně a mají společné HP

Zed

Razor Shuriken (Q):
  • Ratio prvního shurikenu sníženo na 85% bonusových AD z 90%
Living Shadow (W):
  • [ODSTRANĚNO] pasivka ji nepřidává 4/8/12/16/20% bonusových AD
  • Energie obnovená z pasivky zvýšena na 30/35/40/45/50 z 20/25/30/35/40
  • Trvání stínu prodlouženo na 4.5 sekund ze 4.
Shadow Slash (E):
  • Cooldown změněn na 5/4.5/4/3.5/3 sekund z 4
  • Poškození změněno na 70/90/110/130/150 z 60/90/120/150/180
Death Mark (R):
  • [NOVÝ EFEKT] Reaper of Shadow: přidá Zedovi trvale (5+ 5/10/15% AD oběti] AD nejsilnějšího šampiona, kterého zabil pomocí R.
    • [Nejsilnější= Jakýkoli cíl, který mu přidá největší množství AD
    • [Zed může mít zvýšené AD v jednu chvíli maximálně z jednoho šampiona. Pokud si cíl koupí další AD, Zed ho musí zabít pomocí R aby získal vyšší bonus

Nové ikony

Bylo přidáno několik nových ikon, včetně ikon, které dostanou hráči jako odměnu za ranked sezonu.

 

Hořejší část ikony reprezentuje styl hry, ve které byla divize dosažena (soloq, 3v3, 5v5). Úroveň Challenger má ikon devět; reprezentují, jak vysoko v žebříčku se hráči dostali.

     
     
     
      
Assassini podrobněji a další změny na PBE
 
Assassini podrobněji a další změny na PBE

Balanční změny

Šampioni:

Alistar

  • Růst MR za úroveň snížen na 0 z 1.25.
  • Triumphant Roar (P):
    • Alistar získává stack Triumphu, pokud omráčí nebo pohne s nepřátelským šampionem, nebo když blízko něj umírají nepřátelé. Při 7 stacích Alistar zařve, vyléčí se za 20(+7 za úroveň) a nejbližšího spojence za 40(+14 za úroveň). (3 sekundy cooldown)
    • Alistar nemůže získávat stacky Triumphu, pokud je schopnost na cooldownu.
    • Smrt nepřátelských šampionů a epických monster nabije schopnost naplno.
  • Pulverize (Q) 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama