Ask Riot: Problém se sílou asasínů a odstraňování postav
Chystá se Riot vymazat nějakou postavu?
Je tu další díl série Ask Riot, kde se hráči ptají vývojářů na otázky ohledně hry. Dneska se podíváme na asasíny, odstraňování postav a vybírání šampionů pro Chroma balíčky.
Jsou asasíni vybalancovaní pro hru? Pokud jsou napřed, mohou potahat sami hru, když ne, tak hraje tým v podstatě 4v5.
Tato třída postav je o velkém risku a vysoké odměně. To znamená, že můžete vyloženě potahat, ale pokud se vám v průběhu hry nepovede dobře, neuděláte toho moc. Prakticky v každém momentě hry můžete proti asasínovi něco udělat jako tým. Ať už je to CC, focusování, hlídání jeho Summoner Spellů a podobné věci. Pokud je asasín 20-0 tak bude nejspíš nezastavitelný i tak. Zároveň to ovšem znamená, že nad vámi už dvacetkrát vyhrál a vy jste měli v předchozích případech větší šanci ho zastavit.
Celkově jsou tedy asasíni pro hru vhodní, pokud proti nim existuje dobrá strategie, kterou můžete na obranu použít.
- Riotscruffy
Uvažujete o odstranění některých postav místo jejich reworku?
Rozhodně ne. Raději problematické šampiony reworkujeme, nebo lehce upravujeme. Bylo by zvláštní, pokud by hráč vložil stovky hodin do určité postavy, oblíbil si ji a my ji pak vymazali. Tohle v plánu nemáme.
- Riot Reav3
Jak vybíráte, která postava dostane Chromu?
Většinou chceme postavě přidat jiný vzhled a částečnou tématiku pomocí pouhé změny barev. Chromy se omezují jen na textury, obvykle neměníme vizuální a částicové efekty. Proto třeba linie PROJECT skinů nemá Chromu. Například PROJECT: Leona - žluté částicové efekty štítu a meče ladí s jejími útoky a schopnostmi. Změna žlutého modelu textur by znamenala, že se model již k efektům nebude hodit.
Teď se snažíme dělat Chromy pro každý skin, krom ultimátních a legendárních. U těch se zaměřujeme na jejich kvalitu.
Co se týče Chroma balíčků pro starší skiny, tak nám nyní přijde lepší, nevytvářet je tolik. Nejsou totiž tak odlišné a nápadité. Výjimku děláme pouze u tematických eventů, například nedávno s Dragon Trainer linií. Nedávno jsme zkusili také vytvořit Chromy k příležitosti reworku postav. Bylo tomu tak u Mecha Aatroxe a Headhunter Akali. Na výsledky stále čekáme. Jinak se ale snažíme tvorbu Chrom pro starší skiny minimalizovat.
- Riot IamCarlos