ASK Riot: Měření pingu v klientovi
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek ASK Riot: Měření pingu v klientovi

ASK Riot: Měření pingu v klientovi

Reibl

Reibl

Zjištění pingu před hrou není snadná záležitost.

Reklama

Riot nedávno na svém blogu odpovídal na zajímavou otázku, zda se plánuje do klienta přidat zjištění pingu ještě před zapnutím hry samotné. Tato drobnost by jistě mnoha hráčům pomohla určit, jestli nebudou mít při hře vysoký ping nebo zda nemají nestabilní odezvu. Riot Ironymoose popsal, co vytvoření této funkce obnáší a zda se ji vůbec dočkáme.

Je nám jasné, že by hráči rádi zjistili svůj ping (alespoň přibližně) ještě před tím, než začne hra. Nemůžeme slíbit žádný termín, ale o této myšlence víme a zvažujeme přidání této funkce. Mezitím bych vám rád řekl něco o tom, proč zjištění pingu přímo z klienta dosud nebylo přidáno.

Dejme tomu, že máme přibližně tisíc serverů v každém regionu. Nikdy nevíte, ke kterému serveru se připojíte, dokud úplně neskončí výběr postav před hrou. Funkce pingu potřebuje jasný koncový bod. Od tohoto bodu se odezva počítá. Ale ten neznáte předem, jelikož nevíte, na jakém serveru budete hrát. Můžeme maximálně zkusit vybrat náhodný server pro test odezvy a poslat testovací zprávu (samotný ping). Ten musí projít přes několik routerů a dalších bodů. Tyto body mohou ovlivnit odezvu pokaždé jinak. To může zkreslit výsledek a neradi bychom, aby ping, který se vám ukáže, byl nesprávný. Také by bylo vhodné posílat větší množství dat, která výsledek zpřesní a přiblíží se vlastnostmi datům proudícím při hře.

Tohle všechno jsou problémy, které můžeme nějak řešit, ovšem zabere to nějaký čas. Jistě se k tomu vrátíme během příštího roku.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama