Ask Riot: Balancování schopností
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Ask Riot: Balancování schopností

Ask Riot: Balancování schopností

Reibl

Reibl

Riot nám objasnil, proč často balancuje různé schopnosti.

Reklama

V sérii Ask Riot se hráči ptají Riotu na různé otázky. Dnes se dozvíme, jak dlouho trvá vytvoření splash artů a proč se u postav často balancují různé schopnosti.

Jak dlouho trvá vytvoření splash artu pro nového šampiona nebo skin?

Tato doba se často liší. Vytvoření náhledového obrázku může zabrat 3 týdny, ale i několik měsíců. Hlavně vytváření splash artů pro legendární skiny zabere více času. Průměr bývá okolo 4 týdnů.  Toto období není jen o kreslení. Většina našich umělců (máme jich jen 10) je také zodpovědná za externí grafiky. Ti nám s různými věcmi pomáhají a je třeba mít stejnou vizi při samotné tvorbě. Někomu tento proces může trvat déle. Celkově tak tvorba zabere 75-100 hodin čisté práce.

- Riot 3rdColossus

Když je šampion příliš silný, proč oslabujete jinou schopnost místo té, kterou jste před časem posílili?

Při balancování se snažíme vyzdvihnout silné a slabé stránky šampiona. Pokud je postava silná díky nějaké schopnosti, obvykle oslabíme jinou. Samozřejmě to neplatí, pokud je abilita extrémně silná. Výsledkem úprav by mělo být jasné vymezení, co šampiona dělá silným.

Nedávným příkladem může být Aatrox. Posílili jsme mu jeho dosah na Q. To je jeho klíčovou schopností. Místo toho, abychom později rozsah Q zase snížili, rozhodli jsme se jen pro snížení poškození. To zapříčinilo, že jeho úvodní fáze hry je stále dobrá, ale poškození už není tak markantní. Dále jsme oslabili Aatroxovo základní zdraví, takže postavy, které se můžou jeho schopnostem vyhýbat, ho rychleji zdolají.

- Riot Maple Nectar


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama