23. 1. PBE: Scorched Ren. splash a balanční změny
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek 23. 1. PBE: Scorched Ren. splash a balanční změny

23. 1. PBE: Scorched Ren. splash a balanční změny

derk

derk

Máme tu další update PBE. Scorched Renekton splash art, loading screen a balanční změny - Kha'Zix, Renekton, Skarner.

Reklama
PBE (Public Beta Environment) je označení pro testovací server, kde hráči zkoušejí změny a hledají bugy před tím, než se dané změny dostanou do hry. Proto tyto změny nemusí nutně býti finální a do hry se některé nemusí dostat vůbec.

POZOR !!! Ještě než se podíváme na konkrétní změny, tak musíme připomenout, že jde mnohdy o druhé v tomto PBE cyklu. Proto "zvýšeno" nemusí být nutně buff a "sníženo" nerf oproti tomu, jak je to nyní na live serverech. Doporučujeme pročíst i další články z tohoto PBE cyklu, které najdete ve spodní části tohoto článku.

Riot konečně zveřejnil splash art na "nový" legendární skin

Scorched Earth Renekton

. To by mělo značit jeho brzký příchod do hry. Připomeňte si také, jak tento skin vypadá ve hře po nedávných updatech v tomto článku .

23. 1. PBE: Scorched Ren. splash a balanční změny
23. 1. PBE: Scorched Ren. splash a balanční změny

 Irelia

Upraveny popisy schopností - Ionian Fervor (pasivka) a Transcendent Blades (R). Pasivka nyní správně zmiňuje redukci "všech disablů" (stun, fear, slow a jakékoliv debuffy, které omezují pohyb šampiona) a ultima nyní správně zmiňuje, že se Irelia léčí na základě zasažení nikoliv jen minionů, ale "monster a minionů".

 Jinx

E - Flame Chompers

Mana cost zvýšen na 70 many (dříve 50).

Základní poškození sníženo na 60/120/170/240/300 (dříve 80/135/190/245/300).

Dosah schopnosti snížen na 850 (dříve 900).

 Kassadin

W - Nether Blade

Návratnost many změněna na 6% chybějící many (dříve 4% maximální many).

Cooldown zvýšen na 10/9/8/7/6 sekund (dříve 9/8/7/6/5 sek).

R - Riftwalk

Manová náročnost opětovného použití této schopnosti během 8 sekund zvýšen na 100/150/200 (dříve 100).

 Kha'Zix

Q - Taste Their Fear

Základní poškození změněno na 70/90/110/130/150 (dříve 50/80/110/140/170).

Isolované poškození zvýšeno na 50% (dříve 40%).

E - Leap

AD ratio zvýšeno na 0.8 (dříve 0.4).

R - Void Assault

Movement speed snížen na 40% (dříve 50%).

R - Evolved Active Camouflagenow

Zdvojnásobuje bonusový movement speed.

Redukce poškození snížena na 50% (dříve 60%).

 Renekton

Q - Cull the Meek

Poškození sníženo na 20/40/60/80/100 (dříve 60/90/120/150/180).

AD ratio je nyní 70/75/80/85/90% celkového AD.

Fury:

bonusové poškození je nyní 105/112.5/120/127.5/135% celkového AD.

Fury:

základní poškození zvýšeno na 30/60/90/120/150.

E - Slice and Dice

Poškození navráceno na původní hodnotu (stále zůstalo zpomalení místo redukce armoru).

 Skarner

W - Crystalline Exoskeleton

Movement speed snížen na 16/20/24/28/32 (dříve 20/24/28/32/36).

E - Fracture

Mana cost zvýšen na 50/55/60/65/70 (dříve 40/45/50/55/60).

 Vi

Q - Vault Breaker

Poškození změněno na 50/75/100/125/150 (+0.8 bonusového AD) až 100/150/200/250/300 (+1.6 bonusového AD) (dříve 50/80/110/140/170 (+0.7 bonusového AD) až 100/160/220/280/340 (+1.4 bonusového AD)).

R - Assault and Battery

Cooldown zvýšen na 140/110/80 sekund (dříve 130/105/80 sek). POZOR!  PBE změny probíhají v cyklech, součástí tohoto cyklu jsou i další změny, o kterých jsme psali dříve. Tyto články najdete zde:

22. 1. PBE: Velké změny Gragase (ultima), nerf Kayle, změny Renektona20. 1. PBE: Renektonův legendární skin, update Rumblova Flamespitteru, změny šampionů18. 1. PBE: Gragas, Kassadin, Xerath a nerf Riven16. 1. PBE: Reworky Skarner + Xerath, změna Kassadina, Kha'Zixe, Kog'Mawa
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama