23. 1. PBE: Scorched Ren. splash a balanční změny
Máme tu další update PBE. Scorched Renekton splash art, loading screen a balanční změny - Kha'Zix, Renekton, Skarner.
POZOR !!! Ještě než se podíváme na konkrétní změny, tak musíme připomenout, že jde mnohdy o druhé v tomto PBE cyklu. Proto "zvýšeno" nemusí být nutně buff a "sníženo" nerf oproti tomu, jak je to nyní na live serverech. Doporučujeme pročíst i další články z tohoto PBE cyklu, které najdete ve spodní části tohoto článku.
Riot konečně zveřejnil splash art na "nový" legendární skin
Scorched Earth Renekton. To by mělo značit jeho brzký příchod do hry. Připomeňte si také, jak tento skin vypadá ve hře po nedávných updatech v tomto článku .
Irelia
Upraveny popisy schopností - Ionian Fervor (pasivka) a Transcendent Blades (R). Pasivka nyní správně zmiňuje redukci "všech disablů" (stun, fear, slow a jakékoliv debuffy, které omezují pohyb šampiona) a ultima nyní správně zmiňuje, že se Irelia léčí na základě zasažení nikoliv jen minionů, ale "monster a minionů".
Jinx
E - Flame ChompersMana cost zvýšen na 70 many (dříve 50).
Základní poškození sníženo na 60/120/170/240/300 (dříve 80/135/190/245/300).
Dosah schopnosti snížen na 850 (dříve 900).
Kassadin
W - Nether BladeNávratnost many změněna na 6% chybějící many (dříve 4% maximální many).
Cooldown zvýšen na 10/9/8/7/6 sekund (dříve 9/8/7/6/5 sek).
R - RiftwalkManová náročnost opětovného použití této schopnosti během 8 sekund zvýšen na 100/150/200 (dříve 100).
Kha'Zix
Q - Taste Their FearZákladní poškození změněno na 70/90/110/130/150 (dříve 50/80/110/140/170).
Isolované poškození zvýšeno na 50% (dříve 40%).
E - LeapAD ratio zvýšeno na 0.8 (dříve 0.4).
R - Void AssaultMovement speed snížen na 40% (dříve 50%).
R - Evolved Active CamouflagenowZdvojnásobuje bonusový movement speed.
Redukce poškození snížena na 50% (dříve 60%).
Renekton
Q - Cull the MeekPoškození sníženo na 20/40/60/80/100 (dříve 60/90/120/150/180).
AD ratio je nyní 70/75/80/85/90% celkového AD.
Fury:bonusové poškození je nyní 105/112.5/120/127.5/135% celkového AD.
Fury:základní poškození zvýšeno na 30/60/90/120/150.
E - Slice and DicePoškození navráceno na původní hodnotu (stále zůstalo zpomalení místo redukce armoru).
Skarner
W - Crystalline ExoskeletonMovement speed snížen na 16/20/24/28/32 (dříve 20/24/28/32/36).
E - FractureMana cost zvýšen na 50/55/60/65/70 (dříve 40/45/50/55/60).
Vi
Q - Vault BreakerPoškození změněno na 50/75/100/125/150 (+0.8 bonusového AD) až 100/150/200/250/300 (+1.6 bonusového AD) (dříve 50/80/110/140/170 (+0.7 bonusového AD) až 100/160/220/280/340 (+1.4 bonusového AD)).
R - Assault and BatteryCooldown zvýšen na 140/110/80 sekund (dříve 130/105/80 sek). POZOR! PBE změny probíhají v cyklech, součástí tohoto cyklu jsou i další změny, o kterých jsme psali dříve. Tyto články najdete zde:
22. 1. PBE: Velké změny Gragase (ultima), nerf Kayle, změny Renektona20. 1. PBE: Renektonův legendární skin, update Rumblova Flamespitteru, změny šampionů18. 1. PBE: Gragas, Kassadin, Xerath a nerf Riven16. 1. PBE: Reworky Skarner + Xerath, změna Kassadina, Kha'Zixe, Kog'Mawa