22. 1. PBE: Změny Gragase, Renektona, Kayle
Máme tu další PBE update. Tentokrát se Riot doslova vrhnul na Gragase, Kayle, Renektona a další šampiony. Velké změny uvnitř.
PBE (Public Beta Environment) je označení pro testovací server, kde hráči zkoušejí změny a hledají bugy před tím, než se dané změny dostanou do hry. Proto tyto změny nemusí nutně býti finální a do hry se některé nemusí dostat vůbec.
Riot se celý tento PBE cyklus snaží přijít na kloub
Kassadinovi, kterého mění prakticky neustále. Není tomu výjimkou ani tento patch, který Kassadina opět lehce překopal ("nerfnul" mu všechno, co se dalo). Pamatujte ale, že jde o PBE, jde o jakési zrcadlo, které nám ukazuje, nad čím Riot přemýšlí, co mění a co se nejspíše dostane do hry. Zajímat vás budou určitě změny
Gragase, který ztratí velkou část svéhu burstu kvůli přepracování jeho ultimátky, zajímavé změny
Kaylea také buff
Renektonav lategame a nerf v earlygame.
Gragas
Q - Barrel RollAP ratio zvýšeno zpět na původní hodnotu 0.9 (stejně jako nyní na live serverech).
R - Explosive CaskAP ratio sníženo na 0.6 (dříve 0.9).
Cooldown snížen na 100/75/50 sekund (dříve 100/90/80 sek).
Poškození sníženo na 150/200/250 (dříve 150/300/450).
Mana cost snížen na 100 (dříve100/125/150).
Kassadin
Q - Null SphereAP ratio sníženo na 0.5 (dříve 0.7).
W - Nether BladePopisek již neříká "dává dvojnásobné poškození do minionů a monster".
Poškození sníženo na 40/70/130/160 (dříve 60/90/120/150/180).
E - Force PulsePoškození sníženo na 80/105/130/155/180 (dříve 80/115/150/185/220).
R - RiftwalkPopisek již neříká "Pokud Kassadin zasáhne touto schopností nepřátelského šampiona, vrátí se mu 50% many".
Kayle
Q - ReckoningAP ratio sníženo na 0.6 (dříve 1).
W - Divine BlessingAP ratio zvýšeno na 0.45 (dříve .35).
Movement speed bonus se nyní zvyšuje podle počtu AP (10 AP = 1%).
R - InterventionNyní nestojí na všech úrovních žádnou manu (dříve 100/75/50).
Renekton
Q - Cull of the MeekAD ratio je nyní 15/20/25/30/35% celkového AD (dříve 80% bonusového AD).
AD ratio s fury bonusem je nyní 22.5/30/37.5/45/52.5 celkového AD (dříve 120% bonusového AD).
Léčení podle způsobeného poškození do minionů sníženo na 3/3.5/4/4.5/5% (dříve 5%).
Léčení podle způsobeného poškození do šampionů sníženo na 12/14/16/18/20% (dříve 20%).
Léčení s fury bonusem sníženo na 6/7/8/9/10% (dříve 10%).
E - Slice and DiceAD ratio je nyní 0.05 celkového AD (dříve 0.9 bonusového AD) -
vypadá podezřele nízce, zřejmě jde o překlep.Poškození změněno na 40/60/80/100/120 (dříve 30/60/90/120/150).
S fury bonusem nyní zpomalí nepřítele o 25% po dobu 2 sekund (dříve redukoval armor).
Důvody k této změně Renektona najdete také na oficiálním fóru .
Riven
E - ValorHodnota štítu zvýšena na 90/120/150/180/210 (dříve 80/110/140/170/200).
Yasuo
W - Wind WallZisk flow snížen na 3/6/9/12/15% (dříve 4/8/12/16/20%).