18.1. PBE: Gragas, Kassadin, Xerath
Máme tu další PBE update, Riot adresoval nerfem Gragase, udělal několik změn u Xeratha, velmi podivně buffnul Kassadina a další.
PBE (Public Beta Environment) je označení pro testovací server, kde hráči zkoušejí změny a hledají bugy před tím, než se dané změny dostanou do hry. Proto tyto změny nemusí nutně býti finální a do hry se některé nemusí dostat vůbec.
Gragas
Q - Barrel RollAP ratio sníženo na 0.8 (dříve 0.9).
R - Explosive CaskAP ratio sníženo na 0.9 (dříve 1).
Základní poškození sníženo na nižších úrovních na 150/300/450 (dříve 200/325/450).
Kassadin*
E - Force PulseZákladní poškození zvýšeno na 115/150/185/220 (dříve 110/140/170/200).
R - Rift WalkCooldown snížen na 7/5/3 (dříve 7/5.5/4).
*Kassadin si prošel velkými změnami i v minulých PBE změnách. Jeho R má nyní o 2 vteřiny nižší cooldown než na live serverech, jeho W je kompletně předěláno. Více v tomto článku.Riven
Základní regenerace životů za sekundu snížena na 0.2 (dříve 1.1). Xypherous ale potvrdil, že šlo o chybu a regenerace byla snížena až moc. V dalším PBE patchi by se měla dostat zhruba na polovinu původních 1.1 (což bude 2.5 / 5 sec).
E - ValorHodnota štítu zvýšena na 80/110/140/170/200 (dříve 70/100/130/160/190).
Xerath
W - Locus of DestructionZpomalení nepřátel ve středu místa dopadu zvýšeno na 60/65/70/75/80 (dříve 40/45/50/55/60).
Zpomalení nyní trvá 2.5 sekundy.
R - AscensionZákladní poškození sníženo na 130/170/210 (dříve 140/190/240).
Doba trvání zvýšena na 10 sekund (dříve 6 sek).
Opakované poškození stejného cíle dalším nábojem této schopnosti sníženo na 50% (dříve 75%).