16.1. PBE: Rework Skarnera, Xeratha a další změny
Na PBE jsou opět reworky Skarnera a Xeratha. K tomu máme další várku změn - velkými změnami prošel hlavně Kassadin a Kha'Zix.
Úvodem si dovolím ještě poznámku, že tento seznam nemusí být kompletní (hlavně změny u Kha'Zixe), z důvodu problému na PBE serveru. Tak a teď už pojďme na to podstatné - nejdříve se podíváme na zmiňované reworky, jako první tu máme Skarnera.
Skarner REWORK
Q - Crystal Slash- Mana cost snížen na 16/18/20/22/24 (dříve 20/22/24/26/28).
- Pokud tato schopnost zasáhne cíl, Skarner získá attack speed buff na 5 sekund, stackuje se 3x.
- Odstraněno zpomalení (přesunuto do schopnosti E - Fracture).
W - Exoskeleton- Odstraněn attack speed.
- Cooldown snížen na 16 sekund (dříve 18 sek).
- Maximální movement speed zvýšen na 20/24/28/32/36% (dříve 15/17/19/21/23).
- Doba trvání zůstává 6 sekund.
- Hodnota štítu zvýšena na 80/135/190/245/300 (dříve 70/115/160/205/250).
- AP ratio štítu zvýšeno na 0.8 (dříve 0.6).
E - Fracture- Mana cost snížen na 40/45/50/55/60 (dříve 50/55/60/65/70).
- Odstraněno léčení.
- Zasažené cíle jsou zpomaleny na 2.5 sekundy (30/35/40/45/50).
- Dosah projektilu zvýšen na 1000 (dříve 800).
- Šířka projektilu snížena na 90 (dříve 120).
R - Impale- Tato schopnost nyní ve vzduchu nepřítele zarootuju po celou dobu trvání.
- Voice Over "feel my sting" se ozve pouze při úspěšném použití schopnosti.
Xerath REWORKQ - Arcanopulse- Mana cost změněn na 90-130.
- Cooldown je nyní 9/8/7/6/5 sekund.
- Poškození je nyní 80-240 (AP ratio 0.75).
W - Locus of Power- Mana cost změněn na 60-100.
- Cooldown je nyní 14/13/12/11/10 sekund.
- Poškození je nyní 60-180 (AP ratio 0.6).
- Nyní zpomalí cíl o 40-60%.
E - Mage Chains- Mana cost změněn na 60-80.
- Cooldown je nyní 16-8 sekund.
- Poškození je nyní 80-200 (AP ratio 0.45).
R - Arcane Barrage- Mana cost změněn na 100.
- Cooldown je nyní 135-105 sekund.
- Poškození je nyní 140-240 (AP ratio 0.2).
Pokud jste zapomněli, jakým reworkem si Xerath prošel, tak se podívejte na toto video, které vám ukáže všechny jeho schopnosti v chodu.
To je vše ke "kompletním" reworkům. Xerath ještě údajně není na PBE nahrán, ale měl by se tam objevit během dneška, podle tweetu ZenonaTheStoica . Teď už se půjdeme podívat na další změny jednotlivých šampionů, nejvíce se změní Kassadin, Kha'Zix a Kog'Maw.
Kassadin
Q - Null SpherePoškození sníženo na 70/90/110/130/150 (dříve 80/115/150/185/220).
W - Nether Blade NEWPasivka - každý základní útok dává 10/20/30/40/50 (+0.2 AP) bonusového magického poškození.
Aktivka - následující základní útok zvyšuje poškození o 40/80/120/160/200 (+0.8 AP) a vrací 4% maximální many. Vrácená mana je trojnásobná, pokud Kassadin zasáhne nepřátelského šampiona.
Mana cost snížen na 0 (dříve 25).
Cooldown snížen na 9/8/7/6/5 sekund (dříve 12 sek).
E - Force PulsePoškození sníženo na 80/110/140/170/200 (dříve 80/130/180/230/280).
Kha'Zix*
Q - Taste Their FearZákladní poškození sníženo na 50/80/110/140/170 (dříve 70/100/130/160/190).
Q - Evolved Enlarged ClawsProcentuální poškození sníženo na 6% (dříve 8%).
E - LeapCooldown snížen na 20/18/16/14/12 (dříve 22/20/18/16/14).
AD ratio sníženo na 0.4 (dříve 0.8).
R - Void AssaultMovement speed zvýšen na 50% (dříve 40%).
Kha'Zix nyní také ignoruje kolizi s jednotkami ve chvíli, kdy je ve stealthu.
R - Evolved Active CamouflageRedukce poškození zvýšena na 60% (dříve 50%).
*U Kha'Zixe dost možná došlo ještě k úpravě bonusových AD ratií, nejspíše tedy nejde o tak "velký nerf", v době kdy se píše tento článek ale ještě nejsou oficiální informaceKog'Maw
Q - Caustic SpittleTato schopnost byla přepracována do skill shotu. Nyní zraní první zasažený cíl za 80/130/180/230/280 (+0.7 AP) magického poškození a sníží jeho armor a magic resist o 5/10/15/20/25 po dobu 4 sekund.
Orianna
E - Command: ProtectJiž nedává bonusový magic resist, nyní dává pouze armor.
Xin Zhao
R - Crescent SweepNyní může zranit monstra maximálně za 600.
Ziggs
Q - Bouncing BombMana cost zvýšen na 70/75/80/85/90 (dříve 50/60/70/80/90).