Stejný loot pro všechny, do TFT míří výrazná změna
Hlavní vývojář Teamfight Tactics se na Twitteru podělil o nadcházející úpravy orbů, které hráči získávají během PvE kol.
Riot Mortdog na svém Twitteru popsal, jak jsou různé variace hry důležité. Od samotného obchodu, který pokaždé zobrazuje jiné jednotky, až po různé modernější prvky jako portály a augmenty. Právě tyto funkce dělají každou hru v trochu jinou, a proto je TFT úspěšné.
Jenže všeho moc škodí. Podle Mortdoga by bylo pro hru velice nezdravé například to, kdyby se každou hru měnil počet zkušeností, které potřebujete k postupu na další úroveň. To ho přivedlo k orbům a předmětům.
Zatímco v minulosti byl náhodný loot pro hráče důležitou funkcí, která dělala každou hru jinou, nyní tento pocit dokážou nahradit jiné prvky. Proto se od nadcházejících aktualizací upraví systém získávání zlata a předmětů během PvE kol.
První změnu přinese patch 13.3, který se do hry dostane přibližně za týden. Od té doby se maximální rozdíl v počtu získaných komponentů v každém kole mezi hráči sníží ze 2 na 0 (všichni získají stejný počet).
To bude ovšem jen první krok k velké systémové změně, o které nám zatím hlavní vývojář prozradil jen to, že přijde až po mistrovství světa v tomto setu, tedy v aktualizaci 13.5, tedy na začátku března.