i
Zdroj: Riot Games
Do Wild Riftu míří Kindred a rework Wukonga
Patch 5.0c přináší do LoL: Wild Rift nového šampiona Kindred. Zároveň se hráči dočkají nových skinů, eventů a balančních změn.
Kindred
Ovečka a vlk dorazí do hry 29. 3. Hráči se mohou těšit na stejné schopnosti, které znají z PC verze hry.
Nové eventy
V této aktualizaci si pro nás vývojáři připravili tři eventy. Nautilus Pass nabídne mise, za které získáme odměny. Kindred's Trivia vyzkouší vaše znalosti o novém šampionovi, ve hře se objeví ve stejný den jako Kindred.
Name That Champion vyzkouší, jak dobrou máte představivost. Uhádnete, kdo se skrývá v obrázcích? Pokud ano, získáte odměny.
Balanční změny
Braum
- Základní AD: 54 → 58
- Základní mana: 300 → 380
- Concussive Blows
- Čas omráčení: 1-1,5 sekund → 1,25-1,75 sekund
- Unbreakable
- Redukce poškození: 28/32/36/40% → 35/40/45/50%
- Bonusová rychlost pohybu: 10% → 15%
Graves
- Základní AD: 64 → 66
- Základní HP: 570 → 630
Jayce
- Základní mana: 345 → 420
- Růst HP za úroveň: 112 → 120
- Růst armoru za úroveň: 4.3 → 5
- Thundering Blow / Acceleration Gate
- Trvání zvýšené rychlosti pohybu při průchodu bránou: 3 sekundy → 2,5/3/3,5/4/4,5 sekund
Kennen
- Lightning Rush
- Bonusová rychlost pohybu: 110% → 100%
- Poškození: 70/125/180/235 + 70% AP → 60/110/160/210 + 70% AP
- Slicing Maelstrom
- Poškození za 0,5 sekundy: 30/60/90 + 15% AP → 20/55/90 + 13% AP
Lee Sin
- Základní HP: 650 → 630
- Dragon's Rage
- Poškození: 100/300/500 + 200% bonusového AD + 10/13/16% maximálních HP cíle → 100/250/400 + 200% bonusového AD + 10/13/16% maximálních HP cíle
Morgana
- Tormented Shadow
- Poškození do monster: 225% → 195%
- Black Shield
- Trvání: 4 sekundy → 5 sekund
Nautilus
- Titan's Wrath
- Velikost štítu: 55/65/75/85 + 11/12/13/14% maximálních HP → 55/65/75/85 + 12/13/14/15% maximálních HP
- Poškození: 40/50/60/70 + 40% AP → 50/60/70/80 + 40% AP
Seraphine
- Surround Sound
- Cooldown: 23/20/17/14 sekund → 22/19/16/13 sekund
- Bonusová rychlost pohybu: 20% → 20/22.5/25/27.5%
- Štít: 60/80/100/120 + 40% AP → 60/90/120/150 + 35% AP
- Léčení: 6,5% + 0,01% AP → 7,5% + 0,01% AP
Syndra
- Transcendent
- Zvýšené AP po získání 120 Splinters of Wrath: 15% → 12%
- Force of Will
- Cooldown: 11/10/9/8s → 12/11/10/9
- Poškození: 60/105/150/195 + 55% AP → 60/100/140/180 + 45% AP
Talon
- Blade's End
- Poškození do monster: 120% → 90%
- Assassin's Path
- Rychlost skoku přes terén a věže zvýšen o 10%
Volibear
- Stormbringer
- Nově nelze “vypnout” nepřátelský Nexus.
Wukong
- Základní regenerace HP: 9 → 12
- Crushing Blows
- [Odstraněno] Útoky aplikují stacky na cíl a udělují zvýšené poškození podle počtu stacků, maximum 5 stacků.
- [Nové] Wukong získá stacky Stone Skin při útocích do nepřátelských šampionů svými základními útoky a schopnostmi. Každý stack přidává 10-18 armoru a 1,5% regenerace maximálních HP každých 5 sekund. Maximum 3 sekundy.
- Golden Staff
- [Odstraněno] Regenerace HP.
- [Nové] Pasivní efekt: Schopnost přidává vylepšující efekt útokům Wukonga každých 12 sekund. Killy a assisty snižují tento cooldown o 2 sekundy. Cooldown schopnosti se sníží o 2 sekundy za úroveň, zabití nepřátelského šampiona obnoví cooldown.
- Poškození vylepšených útoků: 40/60/80/100 + 35/40/45/50% AP → 50/70/90/110 + 35/40/45/50% AP
- Warrior Trickster
- [Nové] Klony se nyní mohou pohybovat pomocí joysticku a kopírovat Nimbus Strike.
- Nimbus Strike
- [Odstraněno] Mnohonásobný skok na více cílů.
- Poškození: 60/95/130/165 + 80% bonusového AD → 80/120/160/200 + 80% bonusového AD
- Cyclone
- Poškození: 220% AD + 8/12/16% maximálních HP cíle → 220% AD + 10/14/18% maximálních HP cíle
- Rework Wukonga se dostane do hry 21.3.
Yuumi
- You and Me!
- Adaptivní bonus: (8/14/20/26 + (5 + 0,25 za úroveň)% bonusového AD) nebo (16/28/40/52 + (5 + 0,25 za úroveňl)% AP) → (8/14/20/26 + (2+ 0,15 za úroveň)% bonusového AD) nebo (16/28/40/52 + (2 + 0,15 )% Ability Power)
- Final Chapter
- Cooldown: 75/65/55 sekund → 85/75/65 sekund
- Trvání znehybnění: 1,75 sekund → 1,5 sekund
Předměty
Berserker's Greaves
- AD: 18 → 20
- Attack speed: 30% → 35%
Divine Sunderer
- Cena: 3450 zlata → 3400 zlata
- Maximální HP: 400 → 425
Gargoyle
- Stoneplate
- Získáte štít který absorbuje poškození o velikosti (20% → 25%) maximálních HP, snižuje se postupně během 4 sekund. (75 sekund cooldown → 60 sekund cooldown)
- [Nové] pokud je štít zničen dříve, redukce poškození skončí.
Spear of Shojin
- Dragon Awakening
- Zvyšuje Ability Haste základních schopností o 25% na (8 sekund → 10 sekund) po použití ultimátní schopnosti, a přidává (30% → 25%) bonusové rychlosti pohybu, který postupně upadá během 3 sekund. Kill nebo Assist během (8 sekund → 10 sekund) obnoví trvání schopnosti. (20 sekund cooldown).
- [Nové] +5% rychlost pohybu
Stormrazor
- Paralyze
- Nbité útoky udělují (50-120 → 65-135) bonusového magického poškození a upomalují nepřátele o 75% na (0,5 sekund → 0,75 sekund)
Trinity Force
- Změna jména pasivní schopnosti: Rage → Valor
Runy
Contraction: Hextech Flashtraption
- [Nové] Při používání méně než 1 sekundu skočíte vzdálenost, jako byste nabíjeli skok 1 sekundu.
Contraption: Item Crafting
- Generuje stacky každých 180 sekund. Můžete si koupit předměty mimo základnu - stojí 1 stack a (150 → 50) zlata navíc.