i
Zdroj: Riot Games
Wild Rift patch 4.3b přinesl úpravy Jayce, Riven a dalších šampionů
Do mobilní verze LoL se dostala nová aktualizace. Kromě úprav mnoha šampionů došlo také na změny několika run a Rift Heralda.
Šampioni
Aatrox
- Deathbringer Stance
- Léčení z minionů: 50% → 60%
- The Darkin Blade
- Ratio poškození do minionů: 55% → 65%
Akali
- Assassin's Mark
- Bonusová rychlost pohybu směrem k okraji kruhu energie: 30% → 30/40/50/60%
- Five Point Strike
- Cena: 120/100/80/60 energie → 105/90/75/60 energie
Akshan
- Útok za úroveň: 4,55 → 5,5
- Comeuppance
- Minimální poškození: 20/25/30 + 10% AD → 20/30/40 + 10% AD
- Maximální poškození: 80/100/120 + 40% AD → 80/120/160 + 40% AD
Fiora
- Lunge
- Nyní uděluje poškození i do věží.
Irelia
- Defiant Dance
- Redukce poškození: (50 + 7% AP)% → (60 + 7% AP)%
- Základní poškození: 10/30/50/70 → 20/35/50/65
Jarvan IV
- Martial Cadence
- Cooldown na stejný cíl: 6 sekund → 5 sekund
- Golden Aegis
- Základní velikost štítu: 80/120/160/200 → 80/120/160/200 + 4% maximálních HP
- Cataclysm
- Poškození od nepřátel v kráteru je nyní sníženo o 12/16/20%. Efekt skončí, pokud Jarvan opustí kráter nebo okraje kráteru zmizí.
Jayce
- Základní statistiky
- Lightning Field / Hyper Charge
- Ratio poškození do monster: 70%
- Thundering Blow / Acceleration Gate
- Ratio poškození: 8/11/14/17/20% maximálních HP cíle + 100% bonusového AD → 10/12,5/15/17,5/20% + maximálních HP cíle + 100% bonusového AD
- Mercury Cannon / Mercury Hammer
- Bonusový armor a magic resist během formy s kladivem: 3 + 2× úroveň → 3 + 2× úroveň + 9% bonusového AD
Karma
- Inner Flame
- Základní poškození: 60/100/140/180 → 70/110/150/190
- Poškození s Mantrou (R): 60/140/220/300 → 70/150/230/310
- Inspire
- Velikost štítu: 60/90/120/150 + 50% AP → 70/100/130/160 + 65% AP
- Velikost štítu s Mantrou: 120/180/240/300 + 50% → 140/200/260/320 + 65% AP
Miss Fortune
- Základní armor: 30 → 34
- Armor za úroveň: 3,5 → 4
- Double Up
- Poškození kritického zásahu z odrazu: 150% → 130/140/150/160%
- Strut
- Starý pasivní efekt: Pokud MF neobdrží poškození 5 sekund, získá 25 bonusové rychlosti pohybu. Po dalších 5 sekundách se tento bonus zvýší na 60/70/80/90
- Nový pasivní efekt: Pokud MF neobdrží poškození 4 sekundy, získá 25 bonusové rychlosti pohybu. Po dalších 3 sekundách se tento bonus zvýší na 80/85/90/95
- Attack speed z aktivního efektu: 30/50/70/90% → 45/60/75/90%
Pyke
- AD za úroveň: 2,65 → 3,5
- Bone Skewer
- Základní poškození: 120/185/250/315 → 130/195/260/325
- Ratio poškození do minionů: 80% → 50%
- Ratio poškození do monster: 90% → 50%
- Phantom Undertow
- Základní poškození: 110/160/210/260 → 120/170/220/270
- Základní trvání omráčení: 1,25 sekund → 1,5 sekund
- Ratio poškození do monster: 100% → 50%
Riven
- Runic Blade
- [Nové] Ratio poškození do monster: 50%
- Broken Wings
- Poškození: 15/40/65/90 + 50/55/60/65% AD → 20/45/70/95 + 55/60/65/70% AD
- Valor
- Cooldown: 10/9/8/7 sekund → 9/8/7/6 sekund
Sion
- Roar of the Slayer
- Základní poškození: 65/110/155/200 → 75/110/155/200
- Cena: 40/45/50/55 many → 35/40/45/50 many
Zed
- Living Shadow
- Cooldown: 20/18/16/14 sekund → 17/16/15/14 sekund
Runy
Domination: Mark of the Weak
- Cooldown: 20 sekund → 15 sekund
Domination: Shield Bash
- Základní poškození: 5-30 → 15-50
- Ratio bonusového útoku: 20% → 15%
Inspiration: Glacial Augment
- Zpomalení: (2% bonusových HP + 20)% → (1.5% bonusových HP + 20)%
Inspiration: Pathfinder
- Starý efekt: Získáte 30 bonus k rychlosti pohybu v řece. Mimo souboj navíc v řece získáte regeneraci 1,5% chybějících HP nebo 1,5% chybějící many a dalších 20 k rychlosti pohybu.
- Nový efekt: Získáte 50 bonus k rychlosti pohybu v řece. Mimo souboj navíc v řece získáte regeneraci 1,5% chybějících HP nebo 1,5% chybějící many.
Jungle
Rift Herald
- Poškození do věží z prvního zásahu: 80% maximálních HP věže
- Poškození do věží z druhého zásahu: 40% maximálních HP věže
Nové skiny
Do hry přichází čtyři nové Mecha skiny na Aatroxe, Galia, Urgota a Siona. K nim se přidala Stargazer Vex.