Znovuzrození Doomfista?
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky Článek Znovuzrození Doomfista?

Znovuzrození Doomfista?

Michal Kovář

Michal Kovář

4. 12. 2017 12:24 1

Příští update se zaměří na muže s rukavicí.

Reklama

Oblíbenost Doomfista postupem času slábla, pod což se podepsaly i některé technické problémy. Geoff Goodman prozradil, že se můžeme těšit na připravovaný rework, který bude součástí příštího patche. V tomto článku se podíváme, v jaké fázi se přípravy nacházejí. Pro přiblížení situace níže vypisujeme schopnosti, o kterých se budeme zmiňovat.

Schopnosti:

  • Seismic slam (E): Doomfist skočí dopředu a silně praští do země, čímž odhodí protihráče blíže k němu.
  • Rocket Punch (RMB): Doomfist rychle vystřelí kupředu a svou rukavicí udělí ránu všem protihráčům stojící mu v cestě. Úder je zároveň odhodí a mohou se udeřit o zeď.

Dokončeno:

  • Doomfist dokáže svého protihráče pořádně rozplácnout o zeď. V současnosti bohužel selhával výpočet, kdy nepřítel skutečně do zdi vrazí a v jakém případě se po ní pouze sklouzne. Fyzika tzv. Wall Slammingu byla zjednodušena a úhel 45° po dopadu na zeď  je rozhodující mezi rozmlácením nepřítele a sklouznutím.
  • Rocket Punch by měl opět získat svou zašlou sílu. Dosud se stávalo, že se Doomfist zasekl o rozbitelné předměty ve hře a Rocket Punch nepokračoval dále.
  • Přerušení schopnosti Seismic Slam v situacích, kdy Doomfist dopadl příliš blízko zdi, by mělo být taktéž ošetřeno.
  • Při použití schopnosti Seismic Slam na nakloněné plošině, se Doomfist mírně sklouzne namísto toho, aby rovnou praštil do země. Obdobný mechanismus byl použit i pro Winstonův skok. Vzdálenost skluzu bude možné individuálně upravit v nastavení.

Znovuzrození Doomfista?

Pracuje se na:

  • Sesmic Slam se momentálně potýká s bugem v případech, kdy se vy nebo váš cíl nachází v rohu místnosti. Stává se, že neúmyslně mine a nezasáhne cíl. Podle slov vývojářů si tato chyba vyžádá delší čas pro opravu.
  • Tzv. Ghost punch je název pro situaci, kdy Doomfist při použití Rocket Punch proletí protihráčem a neodhodí ho. Někdy za to může vysoká latence hráčů, ale v ostatních případech je zatím důvod neznámý.
  • Pokud použijete Rocket Punch v blízkosti rohu místnosti, můžete se potýkat s mírným odskočením a sklouznutím mimo. Nám se tento bug nepodařilo napodobit, nicméně Rocket Punch a zdi se zdají být velkými nepřáteli.

V přípravě:

  • Rocket Punch vs. Rocket Punch/Charge. Podle feedbacku je rozuzlení této hádanky dosti náhodné a nelze s jistotou předem označit vítěze. Oprava je momentálně ve fázi shromažďování dat, které lépe poslouží k jejímu vyřešení. Výsledkem by měla být vzájemná srážka a odpadnutí obou účinkujících, stejně jako při srážce dvou Reinhardtů.
  • Seismic Slam ve vzduchu se momentálně ve velmi výjimečných případech nespustí a místo toho je vykonán klasický Seismic Slam na zemi. Důvod je prozatím neznámý.

Vývojáři dále slibují, že příští patch notes budou obsahovat delší a důkladnější odůvodnění změn. Dle feedbacku komunity hráči lépe přijmou změnu, když ví, jaký mají vývojáři záměr.

Myslíte, že se Doomfist po příštím updatu opět dostane do hry?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama