Oblíbenost Doomfista postupem času slábla, pod což se podepsaly i některé technické problémy. Geoff Goodman prozradil, že se můžeme těšit na připravovaný rework, který bude součástí příštího patche. V tomto článku se podíváme, v jaké fázi se přípravy nacházejí. Pro přiblížení situace níže vypisujeme schopnosti, o kterých se budeme zmiňovat.

Schopnosti:

  • Seismic slam (E): Doomfist skočí dopředu a silně praští do země, čímž odhodí protihráče blíže k němu.
  • Rocket Punch (RMB): Doomfist rychle vystřelí kupředu a svou rukavicí udělí ránu všem protihráčům stojící mu v cestě. Úder je zároveň odhodí a mohou se udeřit o zeď.

Dokončeno:

  • Doomfist dokáže svého protihráče pořádně rozplácnout o zeď. V současnosti bohužel selhával výpočet, kdy nepřítel skutečně do zdi vrazí a v jakém případě se po ní pouze sklouzne. Fyzika tzv. Wall Slammingu byla zjednodušena a úhel 45° po dopadu na zeď  je rozhodující mezi rozmlácením nepřítele a sklouznutím.
  • Rocket Punch by měl opět získat svou zašlou sílu. Dosud se stávalo, že se Doomfist zasekl o rozbitelné předměty ve hře a Rocket Punch nepokračoval dále.
  • Přerušení schopnosti Seismic Slam v situacích, kdy Doomfist dopadl příliš blízko zdi, by mělo být taktéž ošetřeno.
  • Při použití schopnosti Seismic Slam na nakloněné plošině, se Doomfist mírně sklouzne namísto toho, aby rovnou praštil do země. Obdobný mechanismus byl použit i pro Winstonův skok. Vzdálenost skluzu bude možné individuálně upravit v nastavení.

Pracuje se na:

  • Sesmic Slam se momentálně potýká s bugem v případech, kdy se vy nebo váš cíl nachází v rohu místnosti. Stává se, že neúmyslně mine a nezasáhne cíl. Podle slov vývojářů si tato chyba vyžádá delší čas pro opravu.
  • Tzv. Ghost punch je název pro situaci, kdy Doomfist při použití Rocket Punch proletí protihráčem a neodhodí ho. Někdy za to může vysoká latence hráčů, ale v ostatních případech je zatím důvod neznámý.
  • Pokud použijete Rocket Punch v blízkosti rohu místnosti, můžete se potýkat s mírným odskočením a sklouznutím mimo. Nám se tento bug nepodařilo napodobit, nicméně Rocket Punch a zdi se zdají být velkými nepřáteli.

V přípravě:

  • Rocket Punch vs. Rocket Punch/Charge. Podle feedbacku je rozuzlení této hádanky dosti náhodné a nelze s jistotou předem označit vítěze. Oprava je momentálně ve fázi shromažďování dat, které lépe poslouží k jejímu vyřešení. Výsledkem by měla být vzájemná srážka a odpadnutí obou účinkujících, stejně jako při srážce dvou Reinhardtů.
  • Seismic Slam ve vzduchu se momentálně ve velmi výjimečných případech nespustí a místo toho je vykonán klasický Seismic Slam na zemi. Důvod je prozatím neznámý.

Vývojáři dále slibují, že příští patch notes budou obsahovat delší a důkladnější odůvodnění změn. Dle feedbacku komunity hráči lépe přijmou změnu, když ví, jaký mají vývojáři záměr.

Myslíte, že se Doomfist po příštím updatu opět dostane do hry?