Změny v systému trestů a flex nehledící na ranky již v příštím patchi
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Změny v systému trestů a flex nehledící na ranky již v příštím patchi

Změny v systému trestů a flex nehledící na ranky již v příštím patchi

Smashee

Smashee

12. 7. 2020 14:00

Konečně si můžete zahrát i se svými Challenger kamarády! Tedy, pokud nějaké máte..

Reklama

Blízké plány Riotu odhalují vývojářské deníky v podání Rioťáků Meddlera a Scruffyho. Dnes se opět dostal ke slovu druhý jmenovaný. Scruffy se rozepsal o změnách v systému trestů.

První fáze snížování počtu případů potížistického chování

Dýchajíc na paty změnám v Systému pro chování hráčů přijde další série změn v následujícím patchi s označením 10.15. Je pouhým předvojem; cílem je rychle dostat do hry mírná zlepšení, zatímco probíhá práce na těch větších.

Intentional Feeding

  • Detekování - Systémy, které posuzují chování jako intění, jsou neustále laděny. Riot nechce trestat hráče za to, že se jim nepovedla jediná hra a tak byla nastavena určitá hranice, na kterou by ale hráč neměl být schopen dosáhnout. Detekce bude zhruba o 25% agresivnější. (Detekce je komplexnější než pouhé KDA).
  • Postihy - Tyto se prozatím nemění. Hráči, u nichž bude zjištěn inting, obdrží čtrnáctidenní postih, který se bude v případě zopakování přestupku zvyšovat.

Leavers and AFK

  • Detekování - Byla zlepšena detekce úmyslné nečinnosti, zvláště v případech, kdy se hráč občas pohne proto, aby unikl současným detekčním systémům.
  • Postihy - Pokud hráč opustí hru nebo odejde bez opětovného připojení, utrpí automaticky porážku i pokud jeho tým vyhraje.
  • Postihy - Tresty za opouštění her budou přidělovány striktněji. Bude třeba méně AFK her k obdržení časových postihů ve frontách. Čím více bude hráč AFKovat, tím delší budou postihy..

Dalšími kroky budou vylepšení systémů detekce

  • Porozumění komplexnějším případům, např. když se hráč rozhodne intit až v určité části hry poté, co normálně hrál.
  • Odhalení případů, při kterých hráči našli díru v našich detekčních systémech a pohybují se na tenkém ledě při neustálém kazení her.
  • Přepracování systému trestů rozšířením palety trestů, což umožní zasáhnout dříve a zůstat fér a navíc rozmanitost co se udělování trestů za různé a opakované přestupky týče.

Flex rozmanitých ranků

Update pro flex, který umožní, aby spolu hráli hráči různých úrovní, se dostane do hry s patchem 10.15. Riot se tak rozhodl poté, co se systém osvědčil v Clashi. A podobně jako v Clashi bude využívat systém, který bude při rozřazování přisuzovat největší váhu hráčům s nejvyšším rankem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama