Na testovacím serveru PBE se objevil nový update

Nové skiny

Dnešní PBE nám přineslo osm nových skinů, o kterých jsme vás informovali zde.


Nové chroma balíčky

[Nové chroma balíčky pro Coven Lissandru (7) a Coven Camille (7) se objevily na PBE. Zatím nejsou přístupné obrázky.
 


Nový Ward Skin

[Pajama Guardian Ward skin byl přidán na PBE, i u něj si ještě na obrázky budeme muset počkat.


Nové Summoner Ikony

Dvě nové summoner ikony jsou nyní na PBE:

3841.jpg

Solar Eclipse Leona Icon

3842.jpg

Lunar Eclipse Leona Icon


Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • World Ender (R) Doba trvání snížena ze 12 sekund na 10 sekund. 

aatroxr.png

Galio

  • Winds of War (Q) 
    • Cena many snížena ze 70/85/100/115/130 na 70/75/80/85/90.
    • Poškození zvýšeno z 50/80/110/140/170 na 70/105/140/175/210.
    • Poškození vírů změněno z [30/40/50/60/70 (+60% AP) + (+3% za 100 AP) maximálních životů nepřítele] na [6% (+3% za 100 AP) maximálních životů nepřítele].

galioq.png

  • Hero's Entrance (R) 
    • [Změna efektu] Nepřátele uprostřed již nevyhazuje na delší dobu.
      • Všichni nepřátelé, zasažení Hero's Entrance jsou vyhození na 0,75 sekund.

galior.png

Lissandra

  • Rychlost útoku zvýšena z 0,625 na 0,656
  • [Nové] Iceborn Subjugation (Passive)
    • [Gif passivky v akci]
    • Poznámka:
      • Když nepřítel zemře blízko Lissandry, stane se z něj ledový duch.
      • Ledoví duchové pronásledují živé nepřátele a zpomalují je, když jsou poblíž, o 25%. Po 4 sekundách se ledový duch roztříští a udělí [120 - 520] (+30% AP) magického poškození."
      • Celkové hodnoty poškození: [120/140/160/180/200/220/240/260/280/300/320/340/370/400/430/460/490/520]'

lissandrapassive.png

  • Ice Shard (Q) Cena many změněna z 75 na všech úrovních na 60/63/66/69/72.

lissq.png

  • Ring of Frost (W)
    • Poškození sníženo z 70/110/150/190/230 na 60/90/120/150/180.
    • AP sníženo ze 40% na 30%.
    • Cena many snížena z 50 na 40.

lissw.png

  • Frozen Tomb (R) 
    • Poškození AP ratio sníženo ze 70% na 60%.

lissandrar.png

Nunu & Willump

  • Consume (Q) % bonusových životů jako uzdravení, pokud je použito na šampiony, sníženo z 8% na 5%. 

nunuq.png

Ornn

  • HP za úroveň zvýšeny z 90 na 95.
  • Armor za úroveň zvýšen ze 3 na 4.
  • Living Forge (Passive)
    • [Nový efekt] Když Ornn dosáhne 11. úrovňe, všechny jeho vylepšené předměty, které již vlastní, nebo zakoupí v budoucnu se automaticky vylepší zdarma. Pro další 4 úrovně po 11 bude Ornnovi každou úroveň umožněno zdarma vylepšit 1 předmět pro spojence (celkem maximálě jeden pro spojence). 
    • Ornn musí být blízko spoluhráče a kliknout na něj, což mu umožní vyrobit pro něj tento předmět, který se spojenci vymění ve chvíli, kdy ho Ornn dokončí.
    • Popisek ve hře ještě nebyl upraven.
  • Volcanic Rupture (Q) Cena many snížena z 55 na všech úrovních na 45 na všech úrovních. 

ornnq.png

  • Bellows Breath (W)
    • [Odstraněno] Již nepřidává využitelný štít
    • [Nové] Nyní garantuje nezastavitelnost po trvání schopnosti. 
    • Doba trvání snížena z 1 sekundy na 0,75 sekund,
    • Křehké poškození zvýšeno z  [7% +0,3% za úroveň] na [10% + 0,5% za úroveň]
    • Cooldown změněn ze 17/15/13/11/9 na 14 na všech úrovních.

ornnw.png

  • Searing Charge (E)
    • Cena many změněna z 50 na všech úrovních na 35/40/45/50/55.
    • Doba trvání vyhození zvýšena z 1 sekundy na 1,25 sekund.

ornne.png

  • Call of the Forge God (R)
    • Zpomalení R1 nyní scaluje s dobou, po kterou R1 existovalo (minimum 10%)
    • Doba vyhození R2 je nyní snížena na 50% na následujících cílech po zasažení nepřátelského šampiona.

ornnr.png

Taliyah

  • Threaded Volley (Q)
    • Doba trvání rozpraskané půdy snížena ze 120 sekund na 80 sekund. 
    • Cena many snížena z 60/70/80/90/100 na 45/55/65/75/85.
    • Cooldown snížen z 11/9/7/5/3 na 7/6/5/4/3.

taliyahq.png

Předměty

Guinsoo's Rageblade

  • Cena snížena z 3300 zlata na 3100 zlata.
    • Kombinovaná cena snížena z 990 zlata na 790 zlata.
  • [Změna efektu] Passive nyní: Základní útoky nyní udělují 15 magického poškození za úder
  • [Nové] Unique Passive: Získáte 6 (+0,5 za úroveň šampiona)% Armor Penetration a Magic Penetration.

guinsoo.png

Změny Předsezóny

Na PBE se vrátily všechny změny, plánované pro předsezónu z minulého cyklu.

[Nové] Štíty věží

  • Každý štít reprezentuje 1000 HP věží
  • Armor a MR poskytován štítem věží [40 + 30 za každou zneškodněný štít]
  • Zlato obdržené za zničení obrany: [160 lokálního zlata (rozděleno mezi blízké šampiony)]
  • Bulwark: [+ 25 Armoru a MR za každého nepřátelského šampiona za první zničenou obranu]

wall1.png

wall2.png

Věže

  • HP vnějších věží zvýšeno z 3800 na 5000.
  • Armor/MR vnějších věží změněn z 55 na 0.
    • (Vyměněno za štít věže)
  • Armor/MR scaling za minutu vnějších věží změněn z 1 na 0.
    • (Vyměněno za štít věže)
  • Scalling poškození za minutu všech věží zvýšen ze 4 na 9.
  • Maximální poškození udělované vnější věží zvýšeno ze 152 na 278.
  • Maximální poškození udělované vnitřní/inhibitorovou věží zvýšeno z 230 na 305.
  • Maximální poškození udělované Nexusovou věží zvýšeno z 230 na 285.
  • Zlato za zničení první věže sníženo ze 300 na 150.
    • (Sníženo vzhledem k obdržení zlata za zničení štítů věží)

[Nové] Střípky statů

 Důležitá poznámka: Cesty run samy o sobě již nedávají bonusové staty, ty nyní získáte ze Střípků statů.

  • Řádek 1: 10 adaptivního (6 AD nebo 10 AP), 8% rychlosti útoku, 1-10% CDR (úrovně 1-18).
  • Řádek 2: 10 adaptivního armoru/MR, 5 Armoru, 6 Magic Resist, (Diskutuje se o přidání čtvrtého bodu).
  • Řádek 3: 15-90 HP (úrovně 1-18), 5 Armoru, 6 Magic Resist

62To0du.png

Odměny

  • Aktuální matematika, jak jsou odměny vypočítány není moc chytrá. Nejsou uvedeny velké detaily. Vše, co by vás mělo zajímat o této hodnotě, je to, že vidíte na scoreboardu, pokud si někdo vede dobře. 
  • Ve hrách, kde jsou těžce zkresleny CS, budou odměny rozlišené přibližně o 70% ze zabití šampionů a 30% ze zlata z minionů/monster. V ostatních hrách budou odměny tvořeny většinou 100% ze zabití šampionů.

Všichni minioni

  • Poškození do věží sníženo z 60% na 50%.
  • Rychlost pohybu změněna z  [+25 v 20:00] na [+25 až +100 mezi10:00-30:00].

Melee Minioni

  • Maximální HP (získáno v 37:00) zvýšeno z 1200 na 1500.
  • Maximální Armor (získán v 37:00) zvýšen z 0 na 16.
  • Maximální AD (získáno v 37:00) zvýšeno z 12 na 80.

Caster Minioni

  • Maximální HP změněno z [425, získáno v 27:00] na [485, získáno v 37:00 (27:00hodnota nezměněna)]
  • Maximální AD změněno z  [Scaling nekonečný (60,5 v 37:00)] na [120.5 v 37:00 (již nescaluje nekonečně)]

Cannon Minioni

  • Přepnutí na zrození každé dvě vlny změněno z [20 minut] na [15 minut]
  • Přepnutí na zrození každou vlnu změněno z [35 minut] na [25 minut]
  • Maximální HP změněno z [Roste nekonečně (2300 v 37:00)] na [3200 v 37:00 (již neroste nekonečně))]
  • Poškození obdržené od věží změněno ze [14% maximálních HP (8 úderů pro zabití)] na [14% z vnějších, 11% z vnitřních 8% z inhibitorových/nexusových (8/10/12 úderů pro zabití)]

Super Minioni

  • Základní AD sníženo z 306 na 225,
  • Základní AS zvýšen z 0,694 na 0,850
  • [Odstraněno] Aura již nepřidává blízkým minionům +70% poškození.

Baron Buff

  • Ochrana minionů z poškození šampionů změněna z [75% poškození šampionů redukce pro melee miniony, 50% pro caster miniony] na [65% pro melee a caster miniony]
  • [Odstraněno] Již minionům nepřidává ochranu z poškození věží.

Pushing Advantage

  • [Odstraněno] Minioni již nezískávají bonusové staty, založené na rozdílu celkové úrovně týmů.

Epic Monster Respawn Time

  • Čas zrození Elemental Draka snížen z 6 minut na 5 minut.
  • Znovuzrození Elder Draka sníženo z 8 minut na 6 minut.
  • Znovuzrození Barona sníženo ze 7 minut na 6 minut.

Předměty

Control Ward

  • Počet Control ward, které můžete mít v inventáři snížen ze 3 na 2.

control%2Bward.png

Warding Totem

  • Doba trvání wardy snížena z 90 - 180 na 90 - 120.

warding%2Btotem.png

Remnant of the Aspect

  • Unique Passive - Spoils of War Poškození zvýšeno z [320 (+20 za úroveň)] na  [320 (+30 za úroveň)]

remnant.png

Targon's Brace

  • Unique Passive - Spoils of War Poškození zvýšeno z [200 (+10 za úroveň)] na [200 (+15 za úroveň)]

targons.png

Runy

Celerity (S3)

  • [Změna efektu] Bonusy rychlosti pohybu jsou na vás o 13% více efektivní. Neúčinkuje na základní efekt předmětů souvisejících s botami.

celerity.png

Dark Harvest (Domination Keystone)

  • [Nový efekt]
    • Zasažení šampiona pod 50% životů uděluje přídavné poškození a sklízí jejich duši, trvale zvyšuje poškození Dark Harvest o 6.
    • Dark Harvest poškození:: 20-60 (závisející na úrovni) (+6 poškození za duši) (+25% bonusového AD) (+15% AP).
    • Cooldown: 45 sekund (resetuje se po zabití)

dark%2Bharvest.png 

Future's Market (I3)

  • Čas, od kterého jde nakupovat na dluh, snížen ze 2:00 na 1:00.

futuresmarket.png

Time Warp Tonic (I4)

  • [Nový efekt] Konzumace potionů nebo sušenek přidává 50% jejich životů nebo obnovy many hned, avšak konzumace dostane krátký cooldown. V průběhu přidává během jejich efektů 5% rychlosti pohybu. Cooldown se rovná době trvání konzumace.

timewarp.png

Demolish (R2)

  • Změna doby trvání vyvolání ze 4 sekund na 3 sekundy. 

demolish.png

Shield Bash (R2)

  • [Nové
    • Zastupuje místo Bone Plating
    • [Nový efekt] Pokud máte na sobě aktivovaný štít, dočasně se vám zvýší armor i magic resist o 1 - 10.
    • [Nový efekt] Kdykoli dostanete štít, váš další základní útok proti šampionům během jeho trvání udělí 4 - 22 (+1.5% bonusových životů ) (+8.5% hodnoty nového štítu) bonusového adaptivního poškození (lze použít během 2 sekund od zíksání štítu).

shieldbash.png

Chrysalis (R3)

  • Bonusové životy sníženy z 50 na 40.
  • AD sníženo z 9 na 6.
  • AP sníženo z 15 na 10.

chrysalis.png

Overgrowth (R4)

  • [Nový efekt] Absorbuje životní esence z monster nebo nepřátelských minionů, kteří zemřeli ve vaší blízkosti, trvale získáte 3 maximální HP za každých 8 esencí. Pokud absorbujete 120 monster nebo nepřátelských minionů, získáte dalších 2,5% maximálních životů.

overgrowth.png

Fleet Footwork (Precision Keystone)

  • AP sníženo z 0,5 na 0,3.

fleet%2Bfootwork.png

Summoner spelly

Teleport

  • Doba trvání vyvolání snížena ze 4,5 sekund na 4 sekundy. 

teleport.png