[Zlomové momenty hry #22]: Volba rolí
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek [Zlomové momenty hry #22]: Volba rolí

[Zlomové momenty hry #22]: Volba rolí

Reibl

Reibl

13. 12. 2018 19:00 3

Od pick order, přes team builder až po volbu primární a sekundární role.

Reklama

Samotná volba rolí ušla velký kus cesty za poslední sezóny. Velký podíl na tom má přepracování front a Team Builder. Pojďme se podívat do dob, kdy jste neměli svoji roli v další hře vůbec jistou.

Pick order!

Původní draft pick byl do hry přidán již na začátku první sezóny. Princip zněl jednoduše. Vstoupili jste do fronty a při nalezení hry si hráči mohli říct o jakoukoliv roli chtěli. Mělo to ale několik podmínek. Nepsaným pravidlem se stalo, že kdo si vybíral šampiona dřív, ten měl přednost. Ani to vám vaši roli nemuselo zajistit. Celý tento systém byl pouze nepsaný pravidlem v komunitě. Mohli jste tak potkat spoluhráče, kteří toto pravidlo neuznávali. Zbývalo vám pouze se přizpůsobit, nebo výběr postav opustit.

[Zlomové momenty hry #22]: Volba rolí

Team Builder na scéně

Možná jste tento termín již slyšeli. Team Builder vám umožňoval vybrat si dané danou pozici a roli, kterou chcete hrát. Dále jste si mohli ještě před nalezením hry zvolit šampiona. Až poté vám bylo umožněno vyhledat hru. Výborný nápad, jak si zahrát přesně to, co chcete. Kapitáni zase mohli skládat tým přesně z postav, které se jim hodily.

Byl tu však problém. Pokud jste si nezvolili supporta, hledali jste hru i několik desítek minut. Na druhé straně kapitáni hledali posledního hráče do týmu klidně i déle. Celý experiment začal ke konci roku 2013 a byl ukončen s příchodem úplně nového systému draftovací fáze v roce 2016.

Role kterou chceš

Začátek 6. sezóny přinesl dlouho očekávanou novinku. Draft pick, jak ho známe dnes. Při vstupu do fronty si zvolíte primární a sekundární roli. Při uvedení Riot navíc představil novou frontu, Dynamic Queue. Ta se mezi hráči moc neujala a po roce byla přepracována na Flex Queue. Nový Draft pick měl i tak své problémy. Vzhledem k nízké popularitě supportů byla velká pravděpodobnost, že dostanete autofill této role. Tento problém vyřešily úpravy algoritmů a hlavně balancování role samotné, kdy mají supporti větší dopad na hru.

[Zlomové momenty hry #22]: Volba rolí

Na Team Builderu se Riot naučil, jak má volba rolí vypadat. Odstranil dlouhou čekací dobu na hru a později uvedl i autofill, který vám přiřadil různé role, nejen supporty. Díky tomu se dnes nemusíme v lobby hádat, kdo kam půjde, ani čekat desítky minut na hru.


Věděli jste, že?

  • Za odehrání několika her v Team Builderu jste mohli získat speciální ikonky.
  • Pokud máte promo, nedostanete autofill roli.
  • Nový draft pick měl také 6 banů. Až později Riot změnil systém na 10 banů.
  • Dlouho nebylo možné v novém klientovi zakoupit skin při výběru postavy v champ selectu.
  • Název runové stránky může obsahovat emoji.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama