Někteří hráči si myslí, že animace chůze nejnovějšího šampiona na něj nesedí. Není prý dostatečně cool a nehodí se pro “napůl” assassina. V porovnání s ostatními šampiony jako Talon, Katarina, Zed nebo Yasuo je Yone vzpřímený – pocit možnosti nenadálého skoku, který je pro assassiny tipický, u něj tedy chybí. Svou chůzí připomíná spíše nepříliš pohyblivé šampiony jako jsou Aphelios, Jhin nebo Brand.

Riot na tuto prosbu odpověděl na redditu. Vývojář Jonathan “Riot EndlessPillows” Fuller tvrdí, že přepracovat animaci chůze není tak jednoduché, jak se může zdát. I když se prý pracuje na úpravách, úplný rework chůze není možný, animace všech schopností jsou totiž s chůzí propojené tak, aby nedocházelo k trhaným změnám postoje a vše probíhalo plynule.

A co se tedy změní? Nejprve bude snížena úroveň rychlosti pohybu, při které se chůze změní v běh. Také prý dojde na úpravu, kterou mnoho hráčů navrhovalo – Yone zasune svůj meč zpět do pochvy poté, co několik sekund nebude používat schopnosti nebo útočit. Tato úprava má hráčům pomoct nevnímat problém se vzpřímenou chůzí, který mnozí kritizují.

Chůzi nového šampiona si můžete prohlédnout třeba ve videu s jeho speciálními hláškami (čas 5:45).