Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?

Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?

Smashee

Smashee

15. 4. 2017 12:00 5

Placka Zac, kořen Maokai a Sejuani kombinací Brauma a Anivie?

Reklama

Mezisezóna, nebo chcete-li mid-season, se blíží a s ní také mnoho balančních úprav a reworků. Riot včera ty největší změny popsal a přidal k nim své důvody. Pojďme se podívat na to, co nás čeká:

Rift Herald

Riot u tohoto objektivu trápila jedna věc - Herald buff musel být extrémně silný, aby posilněný šampion měl větší vliv na souboj o objektivy. Bohužel pokud by byl příliš silný, nebylo by možné proti němu hrát na lince. 

Rift Herald namísto buffu nyní dropuje předmět Herald's Eye, který zůstává v inventáři a garantuje nositeli Empowered Recall. Použití oka (než z inventáře zmizí) má za následek přivolání Heralda s barvami vašeho týmu. Herald se přemístí na nejbližší linku a funguje jako beranidlo. Útočí na budovy z dálky a uděluje velké poškození.

Nepřátelé s Heraldem mohou bojovat stejně, jako v jámě - je stále velmi odolný, takže nejlepší cestou k jeho zlikvidování jsou údery do oka. Je tu ale pár rozdílů - Herald již nebojuje se šampiony (ale pozor na AoE poškození). Tím pádem není způsob, jak ho odlákat od ničení budov (kromě zabití). Dále zmizela jeho odolnost proti CC efetům, tím pádem se bude dát po určitou časovou periodu udržet na místě. A poslední novinkou je Heraldovo poškození - to roste a klesá v závislosti na aktuálním stavu života.


Úprava tanků

 

U těchto šampionů Riot mrzí, že jejich ultimátní schopnosti postrádají originalitu a podobně jsou na tom i ostatní kouzla.

Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?

Sejuani

Sejuani je prakticky ult-bot a to by chtěl Riot změnit. Navíc nás čeká i přepracovaný Permafrost. Ten nyní funguje podobně jako Braumova pasivka, ale Sejuani nemusí být vždy tím, kdo ji začne stackovat. Jakmile má cíl maximální počet stacků, Sejuani ho omráčí. Pokud zaútočí na zmražený cíl, udělí mu bonusové poškození. Sejuani je nyní nejsilnější ve 2v2 a 3v3 situacích.

I další schopnosti se dočkají změn. Při iniciaci bude Sejuanina prasečího oře Bristla chránit Frost Armor (bonusové mr + armor, odolnost proti zpomalení). Flail of the Northern Winds Winter’s Wrath se skládá ze dvou částí, při kterých se stackuje Frost. Glacial Prison už neomráčí celý nepřátelský tým, ale na místě exploze vytvoří zónu zpomalení a dovolí tak Sejuani se přiblížit a stackovat Frost.

Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?

Maokai

Maokai má také velmi rutinní použití - zapnout Vengeful Maelstrom a ostatní kouzla směřovat na jeden cíl. To by chtěl Riot změnit.

Sazeničky nyní budou udělovat bonusové poškození, pokud budou umístěny do keře. Passivka Sap Magic má nyní vlastní cooldown, který se i nadále snižuje sesíláním Maokaiových schopností - upravena však byla závislost na nepřátelských kouzlech. Nyní snižují cooldown pouze ty schopnosti, které přímo zasáhnou Maokaie (pouze jedno seslání, DoT tedy cooldown nesnižuje).

Největší změnou bude nová ultimátní schopnost. Nyní se jmenuje Nature's Grasp a vyvolá kořeny (v šíři celé linky), které pomalu postupují vpřed a znehybní prvního zasaženého šampiona. Schopnost má velký teamfightový potenciál, ale kvůli své nízké rychlosti velmi závisí na tom, jak dobře ji uživatel naplánuje.

Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?

Zac

Z jednoho Stretching Strike se stalo více Stretching Strikes. Prvním sesláním vyhodí Zac blob, který se přilepí na prvního nepřítele, kterého zasáhne. Další jeho základní útok způsobí to samé a oba dva připoutané cíle srazí do sebe.

I ultimátní schopnost Let's Bounce! prošla úpravami. Při seslání se Zac zplacatí a má možnost několik sekund kouzlo nabíjet. Pokud se rozhodne spustit schopnost bez nabití, začne dělat prakticky to samé, co dělá dnes. Pokud ale schopnost nabíjí aspoň sekundu, nabere všechny nepřátele, kteří jsou na něm a vrhne je na hráčem určené místo.


Změny předmětů

Adaptive Helm

Tato přilba byla vyvinuta kvůli špatnému výběru MR předmětů proti mágům jako je například Cassiopeia, Karthus atd. Její pasivní schopnost funguje následovně - poté, co jste zasaženi kouzlem, způsobují další záasahy tím samým kouzlem menší poškození.

Gargoyle Stoneplate

Přidává armor a MR, navržen do teamfightů, přidává HP výměnou za snížení vámi uděleného poškození. (Přidané životy, armor a MR rapidně rostou, pokud je kolem vás 3 a více nepřátelských šampionů.)

Život vs. odolnost

Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?
Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?
Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?
Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?

 

Protože role, které udělují poškození, nedokážou držet krok s tanky poté, co si koupí první tanky předmět, Spirit Visage, Sunfire Cape, Dead Man’s Plate, a Randuin’s Omen již nebudou přidávat tolik HP, ale namísto toho budou zaměřeny více na armor/MR. Bude to zřejmě znamenat i úpravu armor penetration.

Defenzivní předměty pro carry

Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?

Tankové nejsou jediní šampioni, kteří staví defenzivní předměty. Nicméně většina těchto předmětů poskytuje jen defenzivní bonusy a je proto divné je stavět i na carry šampiony. Budou tedy uzpůsobeny tak, aby byly více zaměřeny na pasivní schopnosti než přímo zakoupený armor/MR.


Změny pro supporty

Přispívání týmu

KDA a poškození do šampionů jsou dvě největší měřítka při posuzování kvality hráče. Není to ale to jediné, na co bychom se měli dívat.

Budou přidány zvukové efekty ke zviditelnění sesílatele Summoner spellu nebo aktivní schopnosti předmětu. Navíc bude přepracováno zobrazování crowd control efektů a v neposlední řadě bude mít hráč větší přehled o tom, kolik toho již vykonaly aktivní schopnosti předmětů (podobně jako Locket of the Iron Solari zobrazuje celkové blokované poškození).

Na konci každé hry nyní uvidíme, jak dlouho jsme například drželi nepřátele v CC, jak efektivně jsme pokládali a ničili wardy a před jakým poškozením jsme pomocí štítů ochránili spojence. Další statistiky budou přidávány během sezony.

Questy pro supporty

Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?
Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?
Velký update uprostřed sezóny se blíží. Co nás čeká?

V minulosti Riot se supporty a jejich itemizací hodně experimentoval. Nyní se designéři rozhodli vytvořit questy pro supporty. Po získání určitého počtu zlata díky pasivní schopnosti předmětu získá support ultimátní schopnost. Schopnosti budou vypadat následovně:

  • Ancient Coin - Získáte elixír, který vám ihned přidá skill point, který můžete použít. (Stále máte maximálně 18 skill pointů, to znamená, že pokud quest splníte, budete se skill pointy končit na úrovni 17.) Účast na zabití nepřátelského šampiona přidává manu a zlato navíc.
  • Relic Shield - Získáte štít, který se regeneruje pokud nejste v boji.
  • Spellthief's Edge - Spuštění passivky na krátkou chvíli zvýší rychlost pohybu.

Pasivní schopnost Ancient Coinu je nudná, proto bude přepracována. Nepřátelští minioni ve vaší blízkosti, kteří budou zabiti někým jiným, než vámi, po sobě budou čas od času nechávat mince, které při sebrání buď přidají zlato nebo obnoví manu (při sebrání mince s jedním efektem má ta další sebraná vždy efekt druhý). Cílem questu tohoto předmětu je sbírat mince.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama