V dnešní aktualizaci testovacího serveru PBE se podíváme na balanční změny několika šampionů, největších úprav se dočká Rammus.

Úpravy Rammuse

  • Powerball (Q)
    • Poškození sníženo z 100/135/170/205/240 na 100/130/160/190/220.

  • Defensive Ball Curl (W)
    • [Nové] Základní útoky prodlužují trvání Defensive Ball Curl o 0,4 sekundy, ale maximálně v součtu o 4 sekundy.

  • Frenzying Taunt (E)
    • Trvání sníženo z [1.25/1.5/1.75/2/2.25] sekund na [1.2/1.4/1.6/1.8/2].

Soaring Slam (R)

  • Název změněn z "Tremors".

[Nové]:

  • 100 Many
  • 130/110/90s Cooldown 
  • Vyskočí do vzduchu a udeří do cílové lokace, udělí (100/175/250 +60% AP) magického poškození a zpomalí nepřátele o 15/17.5/20% na 1,5 sekundy. Nepřátelé blízko středu obdrží dodatečné poškození v závislosti na uražené vzdálenosti. Pokud je Soaring Slam použit, když je Powerball aktivní, nepřátelé blízko středu jsou nadhozeni do vzduchu po dobu 0.75 sekund. 
  • Rammus vytvoří nárazové vlny, které vydrží v cílové lokaci po dobu 3,5 sekund a udělí poškození (20/30/40 +10% AP) magického poškození, zpomalení lze stackovat až 4x.  
  • Maximální poškození při nárazu: (150/262.5/375 +90% AP).
  • Soaring Slam uděluje 200% poškození věžím.
  • Dosaz schopnosti Soaring Slam se zvyšuje na základě rychlosti pohybu Rammuse.

Rammuse čekají také vizuální změny, které můžete vidět v následujících videích:

Balanční změny

Darius

  • Hemorrhage (Pasivní schopnost)
    • Poškození do monster zvýšeno z 175% na 500%.

Diana

  • Moonsilver Blade (Pasivní schopnost)
    • Poškození do monster zvýšeno z 150% na 300%.

Gwen

  • A Thousand Cuts (Pasivní schopnost)
    • Maximální poškození do monster sníženo z [15-100 +15% AP] na [10 +25% AP].

  • Needlework (R)
    • Upraveno maximální poškození: [9x základní poškození plus 9% +.072% AP].

Mordekaiser

  • Darkness Rise (Pasivní schopnost)
    • Limit poškození do monster zvýšen z [28-164] na [180].

Morgana

  • Tormented Shadow (W)
    • Poškození do monster zvýšeno z 150% na 300%.

Yorick

  • Shepherd of Souls (Pasivní schopnost)
    • Poškození  Mist Walkerů změněno z [2-99 +30% AD] na [2-88 +25% AD].
    • Zdraví Mist Walkerů změněno z  [100-185] na [99-184].

  • Mourning Mist (E)
    • Poškození do označených nepřátel změněno z [200%] na [40% zvýšeného poškození – aktivní až při osmi následných útocích].

Zed

  • Contempt for the Weak (Pasivní schopnost)
    • Poškození do monster zvýšeno z 200% na 500%.
    • Limit poškození do monster zvýšen z 200/350/500 na 500/650/800.